Název:
Strategie rozvoje malé firmy - autoservisu
Překlad názvu:
The Strategy of Small Company Development - Carservice
Autoři:
Španár, Tomáš ; Hostin, Tomáš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práca sa zaoberá stratégiou rozvoja malého podniku. Cieľom praxe je navrhnúť stratégiu rozvoja, ktorá bude uplatnená v praxi. Zvláštna pozornosť je pri návrhu venovaná analýze prostredia v ktorom podnik pôsobí. Na základe zozbieraných údajov je vyhodnotený a vybraný najlepší variant rozvoja.
This thesis focus on development strategy of small business. Intension is to propose practical development strategy, which will be applied in practice. Particular consideration was devoted to the analysis of the market in which it operates. Based on the collected data have been made analysis and selected the best option of development.
Klíčová slova:
analýza; náklady; plán; podnikateľský; výnosy; zákazníci; zámer; analysis; costs; customers; entrepreneurial; plan; project; revenue
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34395