Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie restaurace Kuchyň v období jejího uvedení na trh a její komunikační nastavení do budoucna
Hollas, Ondřej ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na popis a analýzu komunikační strategie restaurace Kuchyň v době uvedení na trh prováděné marketingovým oddělením Ambiente. Téma práce jsem si zvolil v době, kdy komunikační strategie právě probíhala, proto jsem kontaktoval PR manažerku společnosti Ambiente, která mi poskytla veškeré existující materiály. Dalším důvodem byl fakt, že společnost Ambiente považuji za přední postavu české gastronomie a marketingové komunikace v oblasti gastronomických podniků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se věnuji popisu marketingových pojmů, které jsou s komunikační strategií spojeny a které Ambiente současně používá. Praktická část nejdříve popisuje vznik značky Ambiente a jednotlivých podniků a poté se pozornost přesouvá k samotné restauraci Kuchyň. Podstatná část je věnována brand strategii restaurace, která pomáhá lépe pochopit celý koncept. Práce například popisuje vize, mise a hodnoty značky nebo značku jako osobu. V bakalářské práci rozpracovávám komunikační strategii z pohledu SWOT analýzy, která poukazuje na silné a slabé stránky komunikace, na využitelné příležitosti i na hrozby, které by mohly komunikaci poškodit. Dále práce nahlíží na restauraci z pohledu marketingového a komunikačnímu mixu, který navíc popisuje průběh celé...
Prolínání mediálního a marketingového obsahu na příkladu společnosti Ambiente
Červenka, Jan ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá prolínáním žurnalistického a marketingového obsahu na příkladu společnosti Ambiente Restaurants, konkrétně jejího firemního blogu Jídlo a radost, který v roce 2015 vznikl primárně k propagačním účelům. Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, jaké postupy při tvorbě obsahu redakce blogu Jídlo a radost používá, odkud redaktoři blogu získávají informace a zdali je jejich redakční rutina srovnatelná s tou v klasických vydavatelských domech. Zároveň práce zkoumá, kdo čtenáři blogu Jídlo a radost jsou, jak vnímají obsah, který společnost Ambiente Restaurants publikuje, zdali je pro ně blog Jídlo a radost primárním zdrojem informací o gastronomii a zdali informacím z blogu důvěřují. Praktická část této diplomové práce obsahuje smíšený výzkum, který uplatňuje dvě výzkumné metody. První je kvantitativní metoda dotazníkového šetření, ve kterém byli dotazováni čtenáři blogu Jídlo a radost. Druhá je metoda kvalitativní, a to konkrétně polostrukturovaný rozhovor s vedoucí komunikace společnosti Ambiente Restaurants Šárkou Hamanovou. Data z výzkumu této diplomové práce byla použita pro zodpovězení pěti hlavních výzkumných otázek.
Komunikační strategie společnosti Ambiente v letech 2012-2017
Kučerová, Vlaďka ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na popis komunikace gastronomické společnosti Ambiente restaurants, která zahrnuje přes dvacet různorodých restaurací v celé České republice. Důvodem, proč jsem si vybrala právě Ambiente restaurants je fakt, že disponují interním marketingovým oddělením, které se stará o komunikaci všech značek. Jedná se tak o jedny z mála místních gastronomických provozů, které využívají metod marketingové komunikace a public relations. Strukturálně se práce rozděluje na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nejprve obsahuje obecnou charakteristiku důležitých marketingových pojmů. Konkrétně se jedná o pojmy public relations, osobní public relations, marketingová komunikace, branding, sociální sítě, content marketing a nepříliš známý food marketing. Dále práce přibližuje historii a současnost společnosti. Navazující kapitola je věnována české a zahraniční konkurenci. Příkladů z české konkurence je trochu více, protože se častokrát konkurence dokáže hodnotově rovnat pouze s jedním podnikem, nikoliv s celým konceptem. Oproti tomu u zahraniční konkurence uvádím pouze podniky newyorského kuchaře Davida Changa, který otevřel přes dvacet různorodých restaurací během posledních dvaceti let, stejně tak jako majitel Ambinete restaurants, Tomáš Karpíšek. Praktická část zpočátku poodkrývá...
Šéfkuchař jako značka a jeho marketingová komunikace
Císařová, Lucie ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je představení šéfkuchaře jako značky a jeho marketingové komunikace. Cílem práce je porovnat komunikaci významných šéfkuchařů a pomocí expertních rozhovorů najít vhodný komunikační mix, který by začínajícím šéfkuchařům zajistil silné postavení na gastronomické scéně a mediální známost. V teoretické části se autorka zabývá souvisejícími pojmy z oblasti marketingu a PR, které jsou pro práci stěžejní, a historickým vývojem gastronomie ve světě i České republice. V praktické části pak autorka analyzuje a porovnává komunikační aktivity českého šéfkuchaře Zdeňka Pohlreicha a britského šéfkuchaře Gordona Ramsayho. V této části se věnuje přístupu šéfkuchařů nejen k offline komunikaci, ale také k online komunikaci, jejíž součástí jsou například sociální sítě, eventy či spolupráce se značkami. V závěru je vypracován úspěšný vzorec komunikace, který vznikl díky expertním rozhovorům s předními českými šéfkuchaři, kterými jsou Ondřej Slanina, Jan Punčochář a Roman Vaněk.
Blog jako nástroj komunikačního mixu
Pospíšilová, Pavlína ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Brázdil, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá blogem jako jedním z nástrojů komunikačního mixu firem. Zvláštní pozornost je věnována influencer marketingu, kterého jsou blogeři součástí jakožto významní názoroví vůdci. Velká část práce je věnována spolupracím mezi firmami a blogery, a to zejména obsahovému marketingu, který je nejčastější formou těchto spoluprací. Hlavním cílem této práce je zhodnocení využívání těchto spoluprací jako součásti komunikačního mixu firem. Teoretická část obsahuje mnoho důležitých teoretických poznatků, na které je v praktické části odkazováno. V teoretické části je čerpáno z odborných knižních a elektronických zdrojů. Praktická část je složená z kvalitativního rozhovoru vedeného s blogerkami a z kvantitativního dotazníkového šetření provedeného se čtenáři blogů.
Analysis and design of the online marketing strategy for the company AQT.sk
Múdry, Daniel ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Veleba, Karol (oponent)
Diplomová práce se zabývá online marketingovou strategií a online aktivitami společnosti AQT.sk. Cílem práce je analýza této strategie, jednotlivých nástrojů a aktivit, které firma využívá a návrh dalších kroků ke zlepšení výkonu a efektivity online marketingu jako prvku komunikačního mixu. Teoretická část práce stručně popisuje vývoj online marketingu a zároveň detailně představuje jednotlivé online marketingové nástroje a jejich možnosti. V praktické části práce je zpracována situační analýza zaměřená na odvětví, konkurenci a zákazníky společnosti AQT.sk. Hlavní část práce tvoří analýza a hodnocení současných online marketingových aktivit, na které v poslední kapitole navazuje návrh nové online marketingové strategie na základě modelu See-Think-Do-Care s konkrétními doporučeními pro jednotlivé online kanály.
Inbound marketing of Garmin company on the Slovak market
Sladká, Petra ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Čajovská, Janka (oponent)
Diplomová práce sa věnuje použití inbound marketingu spoločnosti Garmin na slovenském trhu. Cílem diplomové práce je analýza efektivity používané strategie a posouzení, jestli má pro firmu potenciál v těchto aktivitách nadále pokračovať. V teoretické části je nejdřív vysvětlený rozdíl tohoto nového marketingového přístupu oproti tomu tradičnímu a následně jsou definované základní nástroje, které se při inbound marketingu využívají. Praktická část práce zahrňuje představení společnosti Garmin, její produktového portfolia a komunikační stratégie. Ta hlavní část práce se již zaměřuje na přiblížení samotné inbound marketingové strategie firmy a analýzu její efektivity a potenciálu.
Návrh komunikace na sociální síti Facebook pro instruktora Zumby
Sverlov, Anton ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Cílem práce je návrh komunikace na sociální síti Facebook pro oslovení potenciálních zákazníků na příkladu konkrétních kurzů Zumby při minimalistickém rozpočtu. V této práci jsou popsány výhody a nevýhody sociálních sítí jako komunikačního kanálu, je zde naznačen postup při přípravě komunikace na sociálních sítích s důrazem na Facebook, také jsou zde popsány nástroje pro marketingovou komunikaci, které Facebook nabízí. V rámci praktické části práce je navržená obsahová strategie, samotný obsah a další způsoby propagace pro facebookovou stránku instruktora Zumby. Návrh je zpracován na základě rozboru komunikace konkurence, rozboru dosavadní komunikace příslušné facebookové stránky a analýze cílové skupiny. Poznatky z práce jsou přínosem pro komunikaci na Facebooku malým projektům, start up projektům a osobním značkám, které většinou nepoužívají placené nástroje a jsou sami tvůrcem obsahu své stránky.
Magazín active beauty jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Orgoníková, Daniela ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá zákaznickým časopisem active beauty společnosti dm drogerie markt na českém trhu a jeho efektivitou v rámci komunikačních aktivit podniku. Na základě teoretických východisek představuje roli zákaznického časopisu za využití příkladů z historie a současnosti. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda je zákaznický magazín active beauty efektivním nástrojem marketingové komunikace společnosti. To je zkoumáno prostřednictvím deskriptivní analýzy vybraného titulu, komparace s konkurencí na českém trhu a vlastním dotazníkovým šetřením. Z těchto poznatků jsou dále formulována doporučení pro budoucí rozvoj magazínu active beauty.
Marketingová komunikace společnosti Shoptet se zaměřením na online kanály
Štěpka, Lukáš ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce rozebírá na příkladu společnosti Shoptet možnosti marketingové komunikace prostřednictvím online kanálů, na kterých jakožto výhradě internetový subjekt působí. Úkolem práce je nabídnout komplexní pohled na toto poměrně široké téma, jehož význam dlouhodobě roste a týká se již všech společností nezávisle na jejich velikosti. Autor se snaží oblast, která se v současné době diverzifikuje do stále menších podoborů, uchopit jako celek a poukázat na souvislosti mezi nimi. V úvodní části práce stručně představuje teorii marketingové komunikace obecně a následně ji aplikuje na příklad vybrané společnosti. Deskriptivní metodou rozebírá jednotlivé kanály a marketingové techniky, které společnost Shoptet ve své komunikaci využívá a zasazuje je do kontextu obecných trendů a znalostí v této oblasti. Cílem je vytvořit celistvý popis marketingové komunikace společnosti včetně zhodnocení její úrovně, který je aplikovatelný při plánování nebo hodnocení komunikace jiných srovnatelných subjektů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.