Název: Šéfkuchař jako značka a jeho marketingová komunikace
Překlad názvu: Chef as a brand and his marketing communication
Autoři: Císařová, Lucie ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: content marketing; gastronomie; Gordon Ramsay; marketingová komunikace; osobní PR; sociální média; Zdeněk Pohlreich; značka; šéfkuchař; brand; chef; content marketing; gastronomy; Gordon Ramsay; marketing communication; personal PR; social media; Zdeněk Pohlreich

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99291

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-383321


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet