Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání značky Red Bull v oblasti sportu generací Z
Švrčinová, Ester ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Vnímání značky Red Bull v oblasti sportu generací Z Cíle: Hlavním cílem této práce je identifikace současného vnímání značky Red Bull v oblasti sportu z pohledu generace Z. Prostřednictvím marketingového výzkumu proniknout do povědomí o sportovních akcích pořádaných ze strany společnosti a zjistit znalost Red Bull sportovců mezi mladou generací. Metody: V rámci bakalářské práce jsou použity metody kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Konkrétněji je pak v těchto oblastech využita technika hloubkového interview a elektronického dotazování. Kvalitativní výzkum slouží k získání informací pro pochopení celkové firemní identity a definici otázek k výzkumnému šetření. Metodou kvantitativního výzkumu je zkoumáno současné vnímání značky Red Bull generací Z. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že image značky Red Bull je ze strany generace Z vnímána velmi pozitivně a značce jsou přisuzovány žádoucí charakteristické vlastnosti. Mladá generace vnímá značku zejména jako sebevědomou, uvolněnou, zábavnou, profesionální a milující život. Mezi značkami ve vazbě na sportovní eventy pořádané v ČR se Red Bull umístil na pátém místě. Nicméně povědomí o vybraných Red Bull eventech se ukázalo se značnými nedostatky. Mezi nejvýraznějšími sportovci působícími pod značkou Red Bull se potvrdili Ester Ledecká,...
Vybraná regionální značka kvality
BOŠTIČKOVÁ, Lenka
Diplomová práce pojednává o regionálním značení, resp. o regionálních značkách sdružené v Asociaci regionálních značek (ARZ), jimiž jsou označovány produkty, za kterými stojí dobrá kvalita, tradice, jedinečnost, podíl ruční práce a šetrnost k přírodě. Autorka se zabývá jednou z těchto značek, tj. Kraj blanických rytířů - regionální produkt (registrovaná značka). Teoretická část je věnována vymezení pojmů regionálního značení, část praktická je soustředěna na výzkum, který naplní hlavní cíl práce - zjistit povědomí a názory spotřebitelů na vybranou regionální značku. Mezi další záměry patří zjištění názorů držitelů certifikátu značky a činnost koordinátora značky. K provedení výzkumu bylo užito jedné kvalitativní a jedné kvantitativní metody, jimiž byly řízené hloubkové rozhovory a dotazování. Praktická část je dále zaměřena na vyhodnocení výsledků a její závěr se věnuje prostoru pro možné návrhy na zlepšení povědomí vybrané regionální značky.
Využití event marketingu v praxi
Moravcová, Nikola ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Bakalářská práce se věnuje využití event marketingu v praxi, přičemž praktická část je zaměřena na společnost Jägermeister, která právě tento druh marketingu využívá. Všechny uvedené informace o značce, které jsou interním zdrojem společnosti, získala autorka práce prostřednictvím zástupců společnosti a z veřejně přístupných zdrojů. Cílem práce je provést analýzu jednotlivých eventů z hlediska několika faktorů, které uvádí příslušná literatura a porovnat je mezi sebou na základě získaných informací.
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Marmo, Mattia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Brand and brand equity are terms that have been discussed for decades without having a shared outcome, especially in the automotive industry. This Master Thesis has the goal of discussing these topics in relation with the brand Fiat, strong competitor in the European market since its foundation. The changes in the customer perception, the issues and opportunities that the brand is facing are going to be discussed in order to strengthen the brand image and its positioning within the global market. The four chapters of this master thesis offer a wide understanding of the Fiat brand being part of the FCA brand portfolio. The first chapter introduces the theoretical framework, fundamental for further discussions while the second chapter is focused on the history of the Fiat brand and the architecture of the brand portfolio after the acquisition of Chrysler. The third chapter includes the Fiat and FCA strategy adopted for the following years in order to participate in a stronger way in the automotive market while the last chapter focuses on the issues and opportunities that the Italian brand has as a major player within the FCA portfolio.
Baťa - výzkum postavení značky
Dlouhý, Petr ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce, jejímž účelem bylo zjistit postavení značky Baťa mezi spotřebiteli generací X, Y a Z, je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Zatímco teoretická část se zabývá značkou jako takovou, jádrem praktické části je výzkum postavení značky Baťa. Teoretická část přibližuje definici značky a brandu, prvky značky, identitu, image a osobnost značky. Význam, funkce značky, a její hodnota jsou rovněž předmětem části věnované značce. Samostatné kapitoly jsou věnovány značce Baťa a seznámení s generacemi X, Y, Z. Právě značka Baťa a generace X, Y, a Z jsou hlavními ingrediencemi výzkumu, jehož výstupy analyzuje praktická část. Prostřednictvím dotazníku bylo zkoumáno povědomí o značce, asociace se značkou, zjišťovány však byly také charakteristiky respondentů coby zákazníků a potenciálních cílů marketingové komunikace. Analýza výsledků šetření nabídla mezigenerační srovnání postavení značky Baťa a umožnila formulaci doporučení pro cílení marketingové komunikace směrem k jednotlivým zkoumaným generacím.
Brand equity profesionálního sportovního klubu
Navrátilová, Iveta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Brand equity profesionálního sportovního klubu Cíle: Diplomová práce se zabývá výzkumem značky profesionálního sportovního klubu. Práce je doplněna odbornými studiemi vztahujícími se k tématu, rozhovorem a realizovaným dotazníkovým šetřením. Hlavním úkolem práce je zjistit, jak fanoušci fotbalového klubu vnímají jeho značku, takzvané brand equity a jak se klub o tuto značku stará ve vztahu ke svým fanouškům. Také zjistíme eventuální nedostatky na stadionu při fotbalovém utkání. Metody: Výzkum vnímání hodnoty značky fanoušky fotbalového klubu je proveden pomocí dotazníku. Další použitou metodou je interview, které proběhne s marketingovým ředitelem klubu. Jeho cílem je zjistit názor klubu na smýšlení jeho fanoušků spolu s rozebráním nedostatků, které fanoušci pociťují. Po vyhodnocení těchto metod jsme provedli konfrontaci. Výsledky: Výsledkem práce je zjištění hodnoty značky fotbalového klubu vnímanou jeho fanoušky. Předložené návrhy na zlepšení plynou z vnímaných nedostatků fanoušky a ze snahy klubu dosáhnout lepší úrovně ve vztahu ke svému okolí a fanouškům. Klíčová slova: Značka, povědomí o značce, hodnota značky, image
Změna marketingové komunikace značky Gabriella Salvette
Dorňáková, Nikol ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská diplomová práce "Změna marketingové komunikace značky Gabriella Salvete" analyzuje přeměnu marketingové komunikace a vnímání kosmetické značky Gabriella Salvete na českém trhu v letech 2011 - 2014. Mapuje situaci firmy před transformací komunikace a definuje hlavní konkurenty, cílové skupiny a potenciální nedostatky. Dále odkrývá strategii přeměny a nástroje použité v novém způsobu komunikace. Zabývá se skutečnými dopady transformace, jak v konkurenční rovině, tak u cílových skupin. Cílem práce je sledování nových komunikačních strategií Gabriella Salvete, způsoby jejich implementace a jejich dopady na vnímání značky. K naplnění tohoto cíle práce využívá také výsledků vlastního výzkumu studentky.
Utváření značky sportovního klubu
Grochalová, Lucie ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Petráčková, Jana (oponent)
Název: Utváření značky sportovního klubu Cíle: Hlavním úkolem diplomové práce je zjistit, jak se české hokejové kluby zaměřují na utváření značky a jak využívají potenciálu, který značka nabízí. Dalším úkolem je analýza značky vybraného hokejového klubu. Metody: Interview, případová studie, komparativní metoda, SWOT analýza Výsledky: Momentální podmínky v českém sportovním prostředí nejsou pro rozvoj značky moc příznivé. Sportovní kluby musí překonat řadu překážek a je jen pár týmů, které by mohly použít své jméno a logo pro vytvoření strategie značky bez nějakých úprav. Nicméně je to výzva do budoucna a možnost, jak zlepšit celkové vnímání sportu v České republice. Klíčová slova: značka, podvědomí o značce, image značky, benefity
Marketing strategy of Zara Co.
Striežencová, Jana ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Malý, Lukáš (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současné netradiční marketingové strategie oděvní společnosti Zara, která je jedním z nejsignifikantnějších globálních představitelů "Fast fashion" modelu. Dalším cílem je následný návrh doporučení na zlepšení její strategie, na základě vlastního dotazníkového průzkumu a vypracování SWOT analýzy. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části se čtenář seznámí se základními pojmy marketingu, nezbytnými pro lepší pochopení následujícího textu, zatímco v části praktické získá podrobnější přehled o nejdůležitějším konceptu nadnárodní společnosti Inditex - značce Zara. Pozornost se zaměřuje i na marketingový mix společnosti, vlastní výzkum a analýzu SWOT.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.