Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Topic Identification from Spoken TED-Talks
Vašš, Adam ; Ondel, Lucas Antoine Francois (oponent) ; Kesiraju, Santosh (vedoucí práce)
This thesis deals with the problems of language recognition and topic classification, using TED-LIUM corpus to train both the ASR and classification models. The ASR system is built using the Kaldi toolkit, achieving the WER of 16.6%. The classification problem is addressed using linear classification methods, specifically Multinomial Naive Bayes and Linear Support Vector Machines, the latter method achieving higher topic classification accuracy.
Řízení jízdní stability experimentálního vozidla se čtyřmi hnanými i řízenými koly
Brablc, Martin ; Zavadinka, Peter (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem algoritmů řízení trakce a sestavením, pro tento návrh určeného, dynamického modelu 4WS vozidla. Je zde navrženo několik regulačních struktur, jejichž regulátory jsou navrženy pomocí různých metod. Závěr práce je věnován fúzi dat ze senzorů pomocí Kalmanova filtru pro účely odhadování stavu vozidla a vylepšení odometrie.
Možnosti využití lehkého kameniva pro výrobu velmi lehkých betonů
Jahn, Jeroným ; Přikryl, Jan (oponent) ; Sedlmajer, Martin (vedoucí práce)
DIPLOMOVÁ PRÁCE SE VE SVÉ TEORETICKÉ ČÁSTI ZAMĚŘUJE NA VYUŽITÍ LEHKÉHO KAMENIVA PRO VÝROBU VELMI LEHKÝCH BETONŮ, ZAMĚŘUJE SE PŘEDEVŠÍM NA JEJICH TEPELNĚ IZOLAČNÍ VLASTNOSTI. NEJVĚTŠÍ POZORNOST JE VĚNOVÁNA LEHKÉMU KAMENIVU, VYRÁBĚNÉHO ZE SKELNÉHO RECYKLÁTU, PĚNOVÉMU SKLU. JSOU ZDE POPSÁNY DOPOSUD VYRÁBĚNÉ GRANULÁTY Z PĚNOVÉHO SKLA, JEJICH VÝROBA, VLASTNOSTI A POUŽITÍ. JSOU POPSÁNY I JINÁ LEHKÁ KAMENIVA, NEJBĚŽNĚJI POUŽÍVANÁ PRO VÝROBU VELMI LEHKÝCH BETONŮ. KE KONCI TEORETICKÉ ČÁSTI JSOU POPSÁNA MOŽNÁ RIZIKA, SPOJENÁ S VÝROBOU A POUŽITÍM LEHKÝCH BETONŮ. V PRAKTICKÉ ČÁSTI JE PROVEDENA ANALÝZA KAMENIVA Z PĚNOVÉHO SKLA A STANOVENÍ VLASTNOSTÍ SKELNÉHO GRANULÁTU. V DALŠÍ ČÁSTI JSOU POTÉ OPTIMALIZOVÁNY RECEPTURY BETONU, KDE JE JAKO PLNIVO POUŽITO KAMENIVO Z PĚNOVÉHO SKLA. NÁSLEDNĚ JSOU NA VYROBENÝCH VELMI LEHKÝCH BETONECH SLEDOVÁNY MECHANICKÉ A TEPELNĚ IZOLAČNÍ VLASTNOSTI.
Snímače pro asistenční systémy řidiče
Ptáček, Martin ; Čala, Martin (oponent) ; Beneš, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou používaných systémů pro stabilizaci jízdy vozidel, zejména protiblokovacím systémem ABS, protiprokluzovým systémem ASR a systémem stabilizace v zatáčkách ESP. Hlavní důraz je kladen na senzory potřebné pro implementaci těchto systémů a jejich požadované parametry. Zjištěné poznatky jsou aplikovány při implementaci stabilizačního systému na model vozidla v měřítku 1:10. Analýzou funkce a testováním stabilizačních systémů na modelu vozidla je ověřen vliv kvality senzorických dat na kvalitu výsledné stabilizace.
Rekonstrukce elektrické části vytloukacího roštu
Bednář, Vojtěch ; Blecha, Martin (oponent) ; Pazdera, Ivo (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem části projektové dokumentace elektrické části nově budovaného zařízení vytloukacího roštu. Navazuje na semestrální projekt 2, ve kterém bylo provedeno seznámení se s okolním prostředím navrhovaného zařízení. Dále je zde řešeno doplnění rozvodny o potřebná zařízení včetně návrhů nového napájecího kabelu a silových vývodů. V první části diplomové práce je řešena řídicí část zařízení a návrh ovládacích a signalizačních kabelů, včetně vytvoření výrobní dokumentace zařízení. Druhá část řeší návrh stavební elektroinstalace, ve které je navrženo nové osvětlení nově vzniklého zařízení a jeho ovládání. Poslední část je zaměřena na koordinaci při vlastní realizaci navrženého zařízení. Jsou zde řešeny problémy vznikající při jednotlivých pracovních postupech vč. návrhů možných řešení k jejich odstranění. Na základě projektové dokumentace a následné realizace je vypracována dokumentace skutečného provedení odpovídající skutečnému stavu zařízení po realizaci.
Topic Identification from Spoken TED-Talks
Vašš, Adam ; Ondel, Lucas Antoine Francois (oponent) ; Kesiraju, Santosh (vedoucí práce)
This thesis deals with the problems of language recognition and topic classification, using TED-LIUM corpus to train both the ASR and classification models. The ASR system is built using the Kaldi toolkit, achieving the WER of 16.6\%. The classification problem is addressed using linear classification methods, specifically Multinomial Naive Bayes and Linear Support Vector Machines, the latter method achieving higher topic classification accuracy.
Hlasové ovládání průmyslových a medicínských zařízení v rušných prostředích
Vymětalíková, Lucie ; Matoušek, Radomil (oponent) ; Dobrovský, Ladislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hlasovým ovládáním průmyslových a medicínských zařízení v rušných prostředích. Porovnány jsou různé modely rozpoznávání řeči i metody pro odstraňování hluku z řečových signálů. Na základě rešerše i vlastních testování je sestaven vlastní systém hlasového ovládání. Systém je složen z modelu pro detekci vzbouzecí fráze a modelu pro rozpoznávání předem nadefinovaných příkazů. Implementována je v systému i audio odezva pro operátora a spouštění skriptů dle rozpoznaných příkazů. Navržena byla také úprava laboratorního boxu OpenTube2 pro automatické otevírání.
Recycling of motor vehicles
Bunčo, Šimon ; Mauder, Tomáš (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
The topic of this bachelor's thesis is the issue of car recycling. Recycling is a key area of the car's life cycle that allows materials to be reused. Another benefit is minimizing the car's impact on the environment. Processing must be already taken into account during the design of the car structure and when choosing the construction material. The main means for maximizing recycling is legislative pressure combined with the right choice of processing method. The work deals with the recycling of cars with an emphasis on the recycling of individual components. After the mechanical processing of the car, a heterogeneous mixture called ASR is created, the recycling and subsequent use of which is also described. The work also contains a summary of the materials from the point of view of their recycling and the practical procedure of the car disposal process from the citizen's point of view.
End-to-End Speech Recognition for Low-Resource Languages
Sokolovskii, Vladislav ; Schwarz, Petr (oponent) ; Karafiát, Martin (vedoucí práce)
The automatic speech recognition area has started to adopt end-to-end neural network solutions for creating speech recognizers. However, the data hunger nature of these types of systems allows for the creation of recognizers only for high-resource languages, such as English, Chinese or Spanish. In low-resource scenarios, some solutions which alleviate the data scarcity problem have to be developed. One of the most effective techniques for this is fine-tuning a pre-trained model. The problem with the existing approaches of fine-tuning is that the token set of target and source languages does usually differ. That is why previous multi-lingual transfer learning approaches required the output layer to be changed, or mixed tokens from different languages in the output layer, or use universal token sets, or have separate output layers per language. This is undesirable because the sharing across languages in this case latent and not controllable in the output space when the language-specific graphemes are disjoint. Therefore this work proposes to map the tokens to the common set before the beginning of the pre-training. The existing solution was a transliteration of the source language to the target one, the novel approach is romanization where the token set of the target language is romanized to match the English alphabet. Subsequently, the diacritics from the romanized hypotheses can be restored using an additional restoration model. This has the advantage of increasing sharing in the output grapheme space.
Vývoj aktivních a pasivních bezpečnostních prvků osobních automobilů
Kubín, Tomáš
V mé bakalářské práci se zabývám problematikou aktivní a pasivní bezpečnosti osobních automobilů. V úvodní části se věnuji historickému vývoji bezpečnosti motorových vozidel a základnímu rozdělení bezpečnostních prvků. V druhé části uvádím nároky na plnění homologačních předpisů v oblasti bezpečnosti vozidel. V další části se bakalářská práce soustředí na současné prvky aktivní a pasivní bezpečnosti. V poslední části mé práce přibližuji trendy v oblasti pasivní bezpečnosti osobních automobilů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.