Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 154 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Logopedická prevence z pohledu ředitele mateřské školy
Nedvědická, Veronika ; Urbanová, Eva (vedoucí práce) ; Svobodová, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou v oblasti logopedické prevence z pohledu ředitele mateřské školy. Konkrétně analýzou současného stavu, úrovně práce v mateřských školách ve smyslu zajištění spolupráce s SPC, PPP, klinickým logopedem, dalším vzděláváním pedagogických pracovníků se zaměřením na logopedického asistenta. Dále zjišťuje, jaké jsou možnosti získání finančních prostředků na pomůcky pro děti s poruchami řeči a následně také mzdové prostředky na DVPP, nebo pro případnou spolupráci s klinickým logopedem přímo v mateřské škole. Jaké motivační metody volí ředitel pro aktivní přístup pedagogických pracovníků, zda tuto oblast vidí jako stěžejní a je pro ni připraven učinit možné změny. Obsahem praktické části práce je analýza dat výzkumného šetření, kdy byla zvolena metoda kvalitativního výzkumu, formou polostrukturovaného rozhovoru se dvěma ředitelkami vybraných mateřských škol. Otázky rozhovoru jsou připraveny tak, aby směřovaly k cíli bakalářské práce. Následně jsou data z výzkumu interpretována s možností implementace změn v oblasti logopedické prevence v mateřské škole. Výsledky výzkumného šetření poukázaly na to, že se názory ředitelek na oblast logopedické prevence velmi shodují. Rozdíl byl shledán v zajištění logopedické prevence jednotlivých mateřských škol, které byly k...
Ředitel školy jako realizátor změn vedoucích k ovlivňování kvality vztahů
Minářová, Alice ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na ředitele školy a na vztahy v pedagogickém sboru. Práce je rozdělena do několika kapitol a subkapitol. V teoretické části práce se zaměřuji na základní pojmy jako je škola, kultura školy, ředitel školy, osobnost ředitele, vize školy, styly vedení, leadership a management. Cílem práce je analýza a popsání kvality vztahů v pedagogickém sboru. Dále se práce zabývá otázkami: Jaký styl vedení je uplatňován v dané základní škole? Jakým způsobem ovlivňuje ředitel školy vztahy v pedagogickém sboru? Jak je osobnost ředitele vnímána pedagogy? K zodpovězení těchto otázek bude využita analýza dotazníkového šetření a rozhovoru. Výsledky výzkumu budou shrnuty v závěrečné diskusi. KLÍČOVÁ SLOVA ředitel, pedagog, základní škola, vize, sociální vztahy, vedení lidí, řízení lidí, motivace

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 154 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.