Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 115 záznamů.  začátekpředchozí106 - 115  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu na Příbramsku
HARTLOVÁ, Jana
Hlavním cílem této diplomové práce s názvem "Role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu na Příbramsku" je zhodnotit roli marketingu při tvorbě nového zážitkového produktu cestovního ruchu na Příbramsku. Dílčími cíly jsou analýza cestovního ruchu na Příbramsku, návrh vhodné spolupráce při tvorbě a realizaci nového produktu v oblasti zážitkového cestovního ruchu, návrh propagačního materiálu pro nový produkt. Na počátku diplomové práce je úvod. Dále je v práci popsána metodika práce a jsou stanoveny hypotézy, které jsou pak v závěru potvrzeny nebo vyvráceny. Následují teoretická část (kapitola Literární rešerše), v níž jsou vymezeny pojmy spojené s tématem diplomové práce a analyticko-syntetická část (kapitola Vlastní práce a Závěr). V kapitole Vlastní práce jsou provedeny analýzy týkající se vymezeného území, konkrétně jsou to: analýza potenciálu cestovního ruchu na straně nabídky, SWOT analýza a analýza potenciálu cestovního ruchu na straně poptávky. Součástí kapitoly je také návrh nového produktu v oblasti zážitkového cestovního ruchu a zhodnocení role marketingu při jeho tvorbě z hlediska marketingových nástrojů.
Průzkum produktů turistického informačního centra v Litoměřicích v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu
KOSINOVÁ, Vladimíra
Situační analýza produktů turistického informačního centra v Litoměřicích a využití zážitkového marketingu v jeho aktivitách.
Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Příbrami
HARTLOVÁ, Jana
Tato bakalářská práce s názvem "Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Příbrami" má za cíle analyzovat produkt cestovního ruchu turistického informačního centra (Hornické muzeum Příbram), zhodnotit roli zážitkového marketingu při tvorbě tohoto produktu, dále rozebrat spolupráci tohoto produktu s turistickým informačním centrem (Informační centrum Knihovny Jana Drdy v Příbrami). Při zjištění nedostatků jsou v práci navržena nová vhodná řešení.
Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Plzni
DENKOVÁ, Lenka
Cíl bakalářské práce spočívá už v jejím názvu: ,,Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu informačního centra". Na počátku práce jsou stanoveny cíle a hypotézy práce, které jsou v závěru buď vyvráceny nebo potvrzeny. V práci jsou pak vymezeny jednotlivé pojmy, týkající se dané problematiky. Hlavní část práce je rozdělena na analýzu cestovního ruchu v Plzni a jeho perspektivy a na analýzu jednoho z nejvýznamnějších produktů cestovního ruchu. V průběhu práce byl zjištěn problém týkající se právě produktu, následující kapitola nabízí návrhy řešení tohoto problému. Velmi důležitým podkladem bylo dotazníkové šetření a schůzky s představiteli jednotlivých subjektů vystupujících v bakalářské práci.
Průzkum produktů turistického informačního centra v Ústí nad Labem v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu
TERČOVÁ, Veronika
Průzkum produktů TIC a popis jeho dosavadních činností. Nové návrhy na zlepšení a zeefektivnění chodu TIC.
Event marketing
Martinková, Anna ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou event marketingu a jeho místem v komunikačním mixu společností Karlovarské minerální vody, a.s. a EMCO spol. s.r.o. Nejprve se věnuje základním teoretickým poznatkům v oblasti event marketingu. V praktické části staví do konfrontace přístupy k jeho využití v marketingové strategii značek Mattoni a EMCO. Dále je popsán a zhodnocen jeden event každé ze značek.
Marketing Specificities in Conference Organization Business
Gryshchuk, Viktoriia ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent)
Ve své práci jsem se zaměřila na hlavní aspekty pořádání pracovních akcí, hlavně v oblasti specifikací konferencí v Evropě a Ruské Federaci. Teoretická část se skládá z marketingu služeb a marketingového mixu. Praktická část se zaměřuje na proces pořádání konferencí na příkladu mezinárodní společnosti Jacob Fleming Company. Vybrané příklady konferencí spolu s jejími příslušnými materiály jsou uvedeny v konci mé práce.
Marketingové zhodnocení Olympijských her v Pekingu 2008
Lubas, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na specifika sponzoringu sportovního odvětví, konkrétně na olympijské hry. K tomuto účelu byl proveden marketingový výzkum formou face-to-face dotazování, který poukázal na znalost partnerů Českého olympijského týmu. Záměrem práce je zhodnotit marketing na olympijských hrách v Pekingu 2008 jak z pohledu globálních firem, tak i z pohledu těch českých.
Marketingové řízení ve vybrané společnosti
Fišerová, Andrea Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Jirovský, Jiří (oponent)
Cílem práce je provést analýzu marketingových činností a procesů ve společnosti Hewlett-Packard s.r.o. se zaměřením na podstatu a fungování Event Marketingu ve skupině Technology Solutions Group. Navrhnout opatření pro zvýšení účinnosti marketingového řízení.
Možnosti marketingové orientace Prague International Marathon, spol. s r.o.
Hanyšová, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Plešr, Michal (oponent)
První kapitoly práce (teoretické) vysvětlují pojmy jako sportovní marketing, event marketing a partnerství ve sportu. Dále analyzují postoj lidí ke sportu a jejich životní styl. Diplomová práce samotná následně hodnotí dosavadní marketingové počínání společnosti Prague International Marathon, spol. s r.o. (PIM) a veškerou marketingovou orientaci zaměřenou na zákazníky ? běžce, diváky a partnery. Poukazuje, jaké nástroje společnost používá směrem k široké veřejnosti na území hlavního města, na celém území České republiky a za hranicemi státu. Dále charakterizuje komunikaci se stávajícími partnery, co jim partnerství s PIM přináší a jaké jsou jeho výhody, popř. úskalí, jaké jsou přednosti, popř. nedostatky v oblasti této komunikace. V neposlední řadě zkoumá kompletní povědomí o sportovních a kulturních akcích společnosti PIM a efektivnost použitých komunikačních nástrojů v porovnání s mediální odezvou na akce organizované PIM. Závěrem jsou uvedena marketingová doporučení diplomantky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 115 záznamů.   začátekpředchozí106 - 115  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.