Název:
Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Plzni
Překlad názvu:
Event marketing and its role by the formation of tourism trade products in tourist information centre in Pilsner City
Autoři:
DENKOVÁ, Lenka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cíl bakalářské práce spočívá už v jejím názvu: ,,Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu informačního centra". Na počátku práce jsou stanoveny cíle a hypotézy práce, které jsou v závěru buď vyvráceny nebo potvrzeny. V práci jsou pak vymezeny jednotlivé pojmy, týkající se dané problematiky. Hlavní část práce je rozdělena na analýzu cestovního ruchu v Plzni a jeho perspektivy a na analýzu jednoho z nejvýznamnějších produktů cestovního ruchu. V průběhu práce byl zjištěn problém týkající se právě produktu, následující kapitola nabízí návrhy řešení tohoto problému. Velmi důležitým podkladem bylo dotazníkové šetření a schůzky s představiteli jednotlivých subjektů vystupujících v bakalářské práci. My bachelor work deals with the Event marketing and its role by the formation of tourism trade products in tourist information centre in Pilsner City. The problem which I solved in my work is an unsufficient cooperation between ZOO and IC. The result of my work is a suggestion of solution how to intensify and improve the cooperation between the IC and the ZOO in Pilsen, with minimal requirements on their budget. I believe that my solution would bring benefit not only to those two organizations but would also be attractive for general public.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; produkt cestovního ruchu; turistické informační centrum; zoologická a botanická zahrada; zážitkový marketing; event marketing; questionnaire research; tourism trade product; tourist information centre; ZOO and botanical garden Citace: DENKOVÁ, Lenka. Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Plzni. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/7903