Název: Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Příbrami
Překlad názvu: Event marketing and its role by the formation of tourism trade products in tourist information centre in Pribram City
Autoři: HARTLOVÁ, Jana
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza produktu cestovního ruchu TIC; marketingový výzkum; produkt cestovního ruchu; turistické informační centrum(TIC); zážitkový marketing; analysis of tourism trade product in TIC; event marketing; marketing research; tourism trade product; tourist information centre (TIC)
Citace: HARTLOVÁ, Jana. Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Příbrami. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/7908

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-45976


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet