Název: Marketingové řízení ve vybrané společnosti
Překlad názvu: Marketing management in selected company
Autoři: Fišerová, Andrea Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Jirovský, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce je provést analýzu marketingových činností a procesů ve společnosti Hewlett-Packard s.r.o. se zaměřením na podstatu a fungování Event Marketingu ve skupině Technology Solutions Group. Navrhnout opatření pro zvýšení účinnosti marketingového řízení.
Klíčová slova: Analýza marketingových činností a procesů; Event marketing; Hewlett Packard s.r.o.; Marketingové řízení; Marketingový audit; Technology Solutions Group

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3621

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1947


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet