Název: Průzkum produktů turistického informačního centra v Ústí nad Labem v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu
Překlad názvu: Product research of tourist information centre in Ústí nad Labem in accordance with event marketing analysis
Autoři: TERČOVÁ, Veronika
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: balíček služeb; jednotný informační systém; spolupráce; turistické informační centrum; turistický produkt; zážitkový marketing; Ústí nad Labem; cooperation; event marketing; information system; package; TIC {--} tourist information centre; tourism product; Ústí nad Labem
Citace: TERČOVÁ, Veronika. Průzkum produktů turistického informačního centra v Ústí nad Labem v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/7889

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-45962


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet