Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 114 záznamů.  začátekpředchozí104 - 113další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mechanickohydraulický model rekuperace energie vozidel
Pisklák, Jan ; Vrbka, Martin (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce rešeršně zpracovává matematicko-fyzikálního model rekuperace kinetické energie vozidla, kterým se zabýval A. Pourmovahed a kolektiv. Využívá metodu determinovaných tepelných časových konstant. Navazuje na vědecké studie Greena W. L. a Otise D. R.. Zahrnuje analytické zpracování, které je poté porovnáno s experimentálními výsledky.
Rekuperace energie při brzdění a rozjezdu vozidel
Vodák, Martin ; Fichta, Martin (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit literární rešerši v oblasti rekuperace kinetické energie při brzdění a následném rozjezdu vozidel. První část je věnována rozdělení a vhodnost použití metod rekuperace energie. Druhá část práce vysvětluje princip a použití metod elektrické, mechanicko-elektrické a mechanické využívaných pro osobní automobily. Třetí část je o metodách hydraulických používaných u vozidel na svoz komunálního odpadu a vysokozdvižných vozíků.
Pomocný pohon silničních HPV
Novák, Lukáš ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na popis moderních trendů v oblasti pomocných po-honů silničních vozidel poháněných lidskou silou. Zabývá se jejich základní konstrukcí, nej-důležitějšími součástmi, možností rekuperace a naznačuje budoucí vývoj.
Tlumič jako zdroj elektrické energie
Maťaš, Marek ; Vetiška, Jan (oponent) ; Hadaš, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možností generování elektrické energie, za použití lineárního generátoru v automobilu, s tím, že lineární generátor je použit místo tlumiče a zastává jeho funkci. Následně je použit základní model tlumiče, který je buzen sinusovým signálem, ze kterého budou vycházet základní simulace tlumení a výkonu. Poté bude provedena simulace tlumiče, s již danými parametry poměrného útlumu, hmotnosti vozidla a reálným modelem vozovky. Je provedeno řízení za užití PID regulátoru.
Rekuperace energie při brzdění a rozjezdu vozidel
Vodák, Martin ; Fichta, Martin (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit literární rešerši v oblasti rekuperace kinetické energie při brzdění a následném rozjezdu vozidel. První část je věnována rozdělení a vhodnost použití metod rekuperace energie. Druhá část práce vysvětluje princip a použití metod elektrické, mechanicko-elektrické a mechanické využívaných pro osobní automobily. Třetí část je o metodách hydraulických používaných u vozidel na svoz komunálního odpadu a vysokozdvižných vozíků.
Automobilové soutěže a používaná technika včetně seriálu WRC
Novák, Pavel ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je přehled současného stavu techniky používané v automobilových soutěžích se zaměřením na seriál WRC. Práce je rozdělena do pěti částí. V první části jsou uvedeny soudobé automobilové soutěže a federace FIA. Druhá část je zaměřená na specifikaci vozů WRC. Třetí část seznamuje se způsobem organizace šampionátu WRC. Jsou představeny posádky se svými týmy, jejich výsledky v šampionátu a v poháru konstruktérů. Největší pozornost je věnována čtvrté a páté části, které jsou zaměřeny na soudobou techniku používanou ve WRC a vývojové trendy v této oblasti. Jsou zde uvedeny způsoby virtuálního navrhování, počítačové simulace a testování.V závěru práce jsou zmíněny příklady vývoje vozů WRC a řešení převzaté na sériové vozy z techniky WRC.
Implementace "Start&Stop" systému do osobního vozidla se vznětovým motorem
Fajkus, Martin ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Rasch, František (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o implementaci „Start&Stop“ systému u osobních vozidel se vznětovými motory. Vytváří přehled úprav a změn nutných k zařazení systému, dále posuzuje vliv systému na jízdu vozidla, jak z hlediska komfortu tak i bezpečnosti, jeho výhody a nevýhody v městském i jiném cyklu. Jelikož nebývá tento systém zařazen samostatně, budou zde rozebrány i nadřazené systémy, ve kterých je implementován.
Systémy rekuperace energie pro osobní a sportovní vozidla
Marada, Ondřej ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá metodami snižování energetické a ekologické zátěže automobilů. Zvláště pak se věnuje systémům rekuperace brzdné energie (KERS). Práce shrnuje typy KERS-jejich stavební prvky tj. zařízení pro akumulaci energie a její přenos. Následuje přehled známých realizací KERS a v závěru se zabývá jejich přínosem při nasazení ve sportovních a osobních automobilech.
Větrání nízkoenergetických rodinných domů
Kubisz, Pavel ; Fišer, Jan (oponent) ; Charvát, Pavel (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na rozdělení a vysvětlení současných trendů větrání nízkoenergetických domů. Jelikož má větrání nemalý podíl na celkové tepelné ztrátě, je zde uveden také praktický příklad výpočtu, jak závisí celková tepelná ztráta na tepelné ztrátě větráním a prostupem konstrukcí. V závěru je ukázáno v jakých případech je vhodné, či nevhodné, použít větrání se zpětným získáváním tepla.
Vzduchotechnika rodinného domu
Kopřiva, František ; Gebauer, Günter (oponent) ; Šikula, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vzduchotechnikou rodinného domu. V práci je řešeno odvlhčení bazénové haly, vzduchotechnika rodinného domu, vytápění, chlazení a využití obnovitelných zdrojů pro ohřev teplé užitkové vody a bazénové vody.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 114 záznamů.   začátekpředchozí104 - 113další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.