Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,065 záznamů.  začátekpředchozí1037 - 1046dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Založení malé firmy podnikající v oblasti služeb ? vybrané problémy
Matejová, Katarína ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá obecnými předpoklady pro podnikání a navrhuje možný postup při určení připravenosti podnikat. Seznamuje s charakteristikami jednotlivých právních forem, pomáhá s jejím výběrem a nabízí detailní návod na založení firmy formou veřejné obchodní společnosti s důrazem na povinné formální náležitosti. Dále jsou popsány některé způsoby propagace začínající firmy a po vytvoření segmentace zákazníků definovány požadavky na webovou prezentaci konkrétního podniku.
Programy a kampaně zaměřené na BOZP
Vacek, Josef ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce objasňuje důvody tvorby programů a zavádění kampaní zaměřených na bezpečnost a ochranu zdraví při práci (BOZP). Na základě statistik pracovní úrazovosti, provedených výzkumů a šetření shledáváme nezbytností změnit postoje, přístupy a myšlení veřejnosti, managementu firem a zaměstnanců k otázkám BOZP. Současný stav je takový, že oblast BOZP není lidmi přijímána v pozitivním slova smyslu, ale naopak je chápána jako přítěž. A s tímto stavem nelze dosáhnout snížení počtu pracovních úrazů a případů nemocí z povolání a taktéž přirozeného vytváření kvalitní kultury práce a pracovní pohody. Práce se tedy též zabývá tím, jakými prostředky současnou situaci vyřešit. Těmito prostředky jsou z velké části osvěta a propagace BOZP. Opět je pomocí výzkumů a šetření zjišťováno, jaké konkrétní nástroje osvěty a propagace jsou pro tuto oblast nejúčinnější a to i z hlediska obsahové stránky. Součástí teorie této práce je historický pohled na vývoj bezpečnosti práce od prvních dochovaných důkazů až po poválečný vývoj v Československu. Osvěta a kampaně jichž jsou programy a kampaně součástí, vycházejí z obecných marketingových principů a přímo tvorba a zavádění kampaní je záležitostí sociálního marketingu. Proto je část teorie zaměřena na prvky marketingu použitelných při osvětě a propagaci BOZP a také přímo na marketing sociální a sociální reklamu. Jedna z kapitol rozvádí postup pro realizaci kampaní zaměřených na BOZP. Konkrétně vymezuje cílové skupiny, využitelné nástroje a prostředky, plánování, konkretizaci partnerů při kampani, principy samotné realizace a závěrem rozebírá jak kampaně hodnotit a způsoby získání zpětné vazby po kampani. Pro názornost jsou v práci charakterizovány aktuální kampaně zaměřené na oblast BOZP v České republice a to i ve spolupráci s Evropskou unií. Právě v zemích Evropské unie je BOZP na velmi vysoké úrovni a jelikož je naše země součástí tohoto společenství, je téměř povinností využít zkušeností těchto zemí a spolupracovat s nimi. Závěr teoretické části tedy rozebírá jak zmíněné země k této problematice přistupují.
Internet a jeho využití při efektivní propagaci firmy
Chládová, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Práce se snaží podat ucelený pohled na problematiku využití internetového marketingu. Zabývá se postavením on-line marketingu v rámci propagace a charakterizuje jeho výhody a nevýhody oproti ostatním médiím. Hlavním cílem práce je zanalyzovat nástroje a možnosti při využití marketingu na internetu a implementovat tyto poznatky v praxi. V praktické části se autorka věnuje nejen problematice webových stránek a on-line reklamy, ale i dalším prostředkům. Kromě toho se na dvou příkladech z praxe snaží dokázat, jak je pro budování vztahů se zákazníky důlěžitá důvěryhodnost webu.
Celebrity v reklamě
Morávková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce je zaměřena především na nejnovější trendy v oblasti reklam, jejichž hlavními aktéry jsou celebrity. Sleduje jednak společnosti, které celebrity užívají ke své propagaci nejčastěji, a jednak také nejobsazovanější celebrity. Mezi zkoumané skupiny patří především sportovci, modelky a hudební hvězdy. Součástí práce je rovněž výzkum, který se snaží objasnit, zda má obsazování celebrit do reklam smysl či nikoli.
Web jako prostředek prezentace společnosti
Koliš, Karel ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Žebrák, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce popisuje relativně nový způsob prezentace společnosti - prostřednictvím webových stránek. V teoretické části ukazuje základní principy tvorby a struktury prezentace. V části praktické jsou ukázány předpoklady z metodologické části na reálném příkladě ? webové prezentaci Fakulty podnikohospodářské. Teoretické předpoklady z první části práce jsou také zkoumány prostřednictvím dotazníkového šetření. Závěr práce obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření a poznatků z praktické části.
Komunikační strategie sport centra Na Zámečku
Blahová, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štrátová, Bohdana (oponent)
Bakalářská práce na téma : ?Komunikační strategie sport centra Na Zámečku? se zabývá diagnózou dnešního stavu a návrhy na zlepšení do budoucna. Práce se v teoretické části věnuje povětšinou úvahou nad významem marketingové strategie v současném obchodním styku na národní i nadnárodní úrovni. Metodologická část začíná vymezením oblasti, kde se nalézá největší počet konkurenčních středisek a následně také stanovením jejich výhod oproti sport centru Na Zámečku, z kterých ovšem může toto sport centrum čerpat inspiraci. Práce hodnotí také cenovou politiku, ale pouze v jedné oblasti služeb, jež je jeho prioritou a tou je tenis. Dále práce představuje sport centrum jako takové ? geografickou polohu, historii, současnost i budoucnost. Zhodnocení současného stavu do konce roku 2007 je také důležitou součástí, která slouží především k zamyšlení se nad chybami minulého období. Největší důraz je kladen na poslední část nazvanou ?Komunikační strategie pro rok 2008?. V tomto úseku využívám znalosti, které jsem získala studiem na Vysoké škole ekonomické během bakalářského programu. Tento úsek může zároveň sloužit jako základní podklad pro samotnou komunikaci s klienty sport centra dle jednotlivých typů akcí. Závěr práce vyhodnocuje, zda-li byl cíl práce, který je stanoven v úvodu, splněn či nikoliv. Příloha obsahuje například mapu areálu a logo sport centra Na Zámečku.
Integrovaný dopravní systém Olomouckého kraje
Riedl, Zbyněk ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Bucharová, Karolína (oponent)
Práce se zabývá tématem Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje (IDSOK). V teoretické části je popisována metodologie založení integrovaného dopravního systému (IDS), znaky IDS a jeho další vlastnosti. V praktické části srovnává teorii IDS se skutečností IDSOK, analyzuje způsob a začlenění jednotlivých dopravních složek do IDSOK. Závěrem se praktická část zaměřuje na problematiku propagace IDSOK. Cílem práce bylo zhodnocení integrovanosti jednotlivých složek IDSOK a návrh zlepšení v každé ze sledovaných oblastí.
Propagační projekt vybrané sportovní akce
Šikolová, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Práce popisuje postup stanovení propagačního projektu Mistrovství světa v klasickém lyžování 2009 pro předem zvolenou cílovou skupinu. Práce je pojata jako dopuručení nebo návod pro sestavení propagačního projektu pro podobné akce. Práce je vypracována po jednotlivých bodech propagačního projektu, tj. cíl, cílová skupina, poselství, média, propagační prostředky, harmonogram a rozpočet. V práci je použit dotazníkový výzkum.
Vizuální komunikace a její využití při prezentaci firem
Bílková, Jana ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Tato práce zpřehledňuje a popisuje možnosti, využití a podstatu vizuální komunikace. Nastiňuje její důležitost a ukazuje jak se dotýká prezentace jednotlivých firem. Zabývá se barvou, písmem, kompozicí, řazením prvků v prezentaci a jejich souvislostmi právě s komunikací firmy s veřejností. Jsou vyzdviženy některé ze základních druhů vizuální komunikace, jako např. loga, vizitky, firemní tiskoviny, bulletin, webová prezentace atd. a podrobně popsány. Okrajově naznačuje i význam propagace a reklamy pro firmu a důležitost výstupní podoby zpracovávaných informací. Bakalářská práce by měla čtenáři objasnit co se skrývá pod pojmem vizuální komunikace, jaké jsou možnosti její realizace a na praktických ukázkách je popisuje. Praktická část zahrnuje vlastní návrh vizuální komunikace pro reálnou firmu.
Strategie provozní jednotky
Křížek, Tomáš ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
Bakalářská práce hodnotí provozní strategii novinového stánku v Jihlavě a navrhuje její změny. Teoretická část se vztahuje na historii novinových stánků ve světovém kontextu, vhodné marketingové nástroje a klasifikaci novinových stánků dle OKEČ. Praktická část se zaměřuje na vybrané problémy této jednotky - sortiment, zákazníky, umístění, komunikační aktivity a distribuční cesty, přičemž je nejen hodnotí, ale především navrhuje zlepšení s ohledem na požadavky zákazníka. Práci uzavírá týdenní statistické pozorování zahrnující počet zákazníků, kolemjdoucích a strukturu prodaného sortimentu. Práce je doplněna četnými fotografiemi a schématy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,065 záznamů.   začátekpředchozí1037 - 1046dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.