National Repository of Grey Literature 10,105 records found  beginprevious10096 - 10105  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
E-reklama: současnost a budoucnost
Němec, Jan ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilímová, Zuzana (referee)
Cílem této práce je upozornit na současný rozmach virtuální reklamy, ať již se jedná o reklamu on-line nebo reklamu v počítačových hrách, rozebrat určité moderní metody propagace, jež se v této oblasti používají, a odhadnout budoucí vývoj v těchto oblastech. V úvodní části je nastíněna celá problematika a dále se čtenář seznámí se stručnou historií reklamy z hlediska použitých médií. Druhá část je věnována rozboru výdajů na on-line reklamu v posledních letech a to jak v ČR, tak v některých západních zemích. Třetí část prezentuje výsledky průzkumu týkající se vztahu uživatelů internetu k on-line reklamě. Čtvrtá a nejrozsáhlejší kapitola popisuje moderní metody virtuální propagace. Jako první je zmíněna klasická bannerová on-line reklama s uvedením formátů i různých způsobů platby. Dále je popisována metoda email marketing, která jako reklamní nástroj využívá elektronickou poštu, včetně možných způsobů využití tohoto nástroje. Další popisovanou metodou jsou tzv. virální videa, tedy videa, která se mezi uživateli šíří sama, i s několika statickými ukázkami. Poslední podkapitola je věnována advergamingu, tedy využití her pro reklamu. Pátá kapitola rozebírá možné budoucí směry virtuální reklamy. Autor vysvětluje podstatné vlastnosti reklamy v budoucnosti. Popisuje možnosti skrytí reklamního sdělení jako jsou on-line hry typu virtuální svět nebo blogy, věnuje se aspektu cílení reklamy na konkrétního uživatele a v neposlední řadě zdůrazňuje důležitost interakce reklamy budoucnosti.
Financial leasing
Fialová, Martina ; Zapletalová, Jitka (advisor) ; Černá, Jana (referee)
Cílem této diplomové práce je připravit jakousi metodickou příručku pro zájemce o leasingové financování, která spotřebiteli usnadní rozhodování o této variantě financování investic a přinese mu maximum užitku. Zároveň obsahuje určité řešení, které přispěje eliminovat problém všech společností, což je míra krytí rizika spojeného s finanční operací. Proto je zde návrh klasifikace rizikovosti, který bude možné použít jako metodický model pro leasingové společnosti.V dnešní době je již leasing jedním z neodmyslitelných fenoménů rozvinutých tržních ekonomik. Leasing lze definovat jako formu pronájmu výrobních prostředků nebo výrobků dlouhodobé spotřeby za sjednané nájemné. Tento způsob financování přináší nájemci různé výhody. V první řadě představuje jeden z externích zdrojů pro pořízení investic, kdy financování cizím kapitálem nevyžaduje mobilizaci vlastních prostředků a umožňuje podniku využívat finančně náročnou investici bez úměrného zadlužení. Leasingové financování, tak jako každá jiná forma financování, je po dobu obchodního vztahu mezi leasingovou společností a nájemcem ovlivňováno řadou faktorů, které přináší realita podnikatelského života. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část analytickou. Teoretická část pojednává o významu, definici a historickém vývoji leasingového financování v Českých zemích. Jsou zde popsány základní formy leasingu a skladba leasingové smlouvy. Nechybí ani daňová problematika tohoto financování z pohledu daně z příjmů a daně z přidané hodnoty. Pro zájemce o leasingové financování je zde zařazena také kapitola týkající se teoretického rozboru výhodnosti leasingu. Je zde rozebráno zajištění těchto obchodních operací, se kterými se leasingový nájemce může při sjednávání leasingových obchodů nejčastěji setkat. Analytická část obsahuje seznámení s firmou S MORAVA Leasing, a.s., která se na trhu leasingového financování pohybuje již řadu let. Nechybí postup uzavírání leasingových smluv krok po kroku. Prakticky je zde předvedeno účtování leasingu, jak z pohledu nájemce, tak ze strany pronajímatele. Daňové aspekty daně z příjmů a daně z přidané hodnoty jsou zde podány v přehledných příkladech. V závěru analytické části práce je provedeno hodnocení způsobů pořízení investic, mezi kterými se investor může rozhodovat a pro potřeby leasingových společností je zde navržena klasifikace rizikovosti komodit, které bývají nejčastěji předmětem leasingu.
Segmentace na trhu jogurtů
Vacek, Jan ; Koudelka, Jan (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Cílem této práce je na základě vybraných metod a s použitím primárních i sekundárních údajů odhalit podstatné diference mezi spotřebiteli na trhu jogurtů. Tyto diference pak použít k odkrytí segmentů, rozvoji jejich profilu a určení atraktivity těchto segmentů. Nakonec je přidáno určité doporučení pro další marketingové aktivity na daném trhu.
Finanční analýza společnosti Pivovary Staropramen a.s.
Tóth, Tomáš ; Synek, Miloslav (advisor) ; Lodr, Jakub (referee)
Cílem diplomové práce je provedení finanční analýzy a na jejím základě posouzení finanční situace podniku Pivovary Staropramen, a.s. v období od roku 2002 do roku 2005.Dalším cílem je analyzovat nejprve dílčí, poté celkové ukazatele a určit determinanty dobré, popřípadě špatné finanční situace podniku a pokusit se nastínit předpoklady dalšího možného rozvoje podniku.
Les obstacles de la libre circulation des travailleurs dans la juridiction de la Cour européenne
Královcová, Magdalena ; Grmelová, Nicole (advisor) ; Bernard, Radovan (referee)
Diplomová práce pojednává o překážkách voného pohybu pracovníků v judikatuře ESD. Nejprve se teoreticky věnuje právní úpravě této problematiky a přináší určitou typologii překážek volného pohybu pracovníků. Zvláštní pozornost je věnována překážkám vyplývajícím ze vzájemného uznávání diplomů a kvalifikací. Ve druhé části jsou uvedeny a okomentovány vybrané rozsudky Evropského soudního dvora dotýkající se dané tematiky.
Využití analýzy návštěvnosti ke zvýšení efektivnosti internetových prezentací
Tesař, Milan ; Gála, Libor (advisor) ; Kafka, Daniel (referee)
Práce se zabývá efektivností internetových prezentací, jejím hodnocením a zvyšováním. Vychází z konceptů posuzování efektivnosti informačních systémů, které adaptuje na podmínky internetových prezentací. Definuje model pro posuzování efektivnosti internetových prezentací. Tento model dokáže integrovat všechny v současnosti používané metody pro hodnocení efektivnosti internetových prezentací a dokáže tak určit jejich roli při zvyšování efektivnosti. Ve druhé části je vysvětlena aplikace jedné z metod - analýzy návštěvnosti - na definovaný model. Práce popisuje teoretické pozadí analýzy návštěvnosti a její techniky použitelné pro hodnocení a zvyšování efektivnosti internetových prezentací.
Implementace Business Intelligence v malé a střední firmě ? JOLLY Trading s.r.o.
Hájek, Vojtěch ; Pour, Jan (advisor) ; Diepolt, Jiří (referee)
Cílem této práce je analyzovat nasazení Business Intelligence (BI) v malých a středních podnicích (SME), určit specifika, která jsou spojena s implementací v takovéto společnosti a na základě praktického průzkumu zhodnotit, které důležité faktory ovlivňují nasazení BI systémů v těchto společnostech. Pro dosažení cíle bylo provedeno dotazníkové šetření, kterému předcházelo shromažďování a studium materiálů z různých zdrojů. Výsledky byly následně ověřeny na praktickém projektu implementace ve spolupráci s firmou typu SME.
Role of the Dollar in World Economy
Křivan, Jan ; Neumann, Pavel (advisor) ; Hnát, Pavel (referee)
Práce analyzuje postavení amerického dolaru ve světové ekonomice, a to jak z hlediska historického, tak i ze současného pohledu s výhledem do budoucnosti. Práce má tři základní části. První se zabývá historií mezinárodního měnového systému ve vztahu k americkému dolaru, druhá část představuje, podle jakých hledisek lze měřit pozici světové měny a jaké faktory vedou k výběru určité měny pro mezinárodní účtování, třetí část pak rozebírá z různých úhlů pohledu současné postavení dolaru a předkládá k úvaze možné scénáře budoucího vývoje mezinárodního měnového systému.
Vývoj cen ropy od devadesátých let dvacátého století
Hampejs, Michal ; Adamcová, Lenka (advisor) ; Hnát, Pavel (referee)
Práce se zabývá vývojem cen ropy od konce dvacátého století do současnosti. Hlavním úkolem je objasnit principy fungování ropného trhu se všemi jeho specifiky a zároveň vysvětlit důsledky současných vysokých cen této suroviny. Práce se snaží vycházet z minulých událostí a zároveň mapovat nejaktuálnější situaci na trhu. Zároveň předkládá určité možnosti řešení energetického problému v dopravě v budoucnosti.
Srovnání penzijních fondů
Myšáková, Mária ; Bílková, Diana (advisor) ; Průša, Ladislav (referee)
Na českém finančním trhu v současné době aktivně působí 11 penzijních fondů. Cílem této práce je porovnat různé ukazatele jednotlivých penzijních fondů, ne určit nejlepší penzijní fond. To vzhledem k subjektivním požadavkům účastníků ani nelze. Práce je rozdělena do 7 kapitol včetně úvodu a závěru. Druhá kapitola přináší základní informace o penzijním systému a třetí kapitola porovnání různých ukazatelů jednotlivých penzijních fondů. K srovnání jsou použity převážně základní charakteristiky časových řad. Čtvrtá kapitola obsahuje stručný popis penzijního plánu a dále nadstandardní nabídky penzijních fondů. Pátá a šestá kapitola uvádí skutečné a hypotetické výše naspořených konečných prostředků a doživotních penzí.

National Repository of Grey Literature : 10,105 records found   beginprevious10096 - 10105  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.