Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,048 záznamů.  začátekpředchozí1001 - 1010dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing osob
Voroňáková, Veronika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikace faktorů úspěchu na trhu celebrit prvního desetiletí 21. století a formulace doporučení pro Českou republiku na období následujících pěti až deseti let. Předmětem práce je ověřit platnost hypotéz: 1. V období 2006-2011 se zařadil excentrismus mezi faktory úspěchu v zábavním průmyslu., 2. Za období let 2006-2011 se zvýšila míra sexuální tolerance., 3. Existuje přímá vazba mezi osobnostmi hudebního průmyslu a světem módy.; Hlavním metodickým nástrojem byly kvazi skupinové rozhovory v podobě internetových diskusních příspěvků. K vyhodnocení kvalitativních dat byla použita obsahová analýza. Provázanost hudebního průmyslu se světem módy byla znázorněná prostřednictvím mapy vnímání. Jako nejvýznamnější faktory úspěchu v zábavním průmyslu byly identifikovány: produkt, projev, excentrismus, originalita, humor, styl, talent a vzhled interpreta. Výsledky analýzy potvrdily platnost první a třetí hypotézy. Druhou hypotézu ohledně sexuální tolerance nebylo možné přijmout. Hlavní doporučení pro Českou republiku zní: obohatit zábavní průmysl o prvky excentrismu.
Product placement v hudebních videoklipech v České republice
Pajerová, Hedvika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Poucha, Tomáš (oponent)
V mé bakalářské práce se zabývám zmapováním současné situace, která panuje v České republice v oblasti product placementu v hudebních videoklipech. Analýza situace je založena na rozboru českých i zahraničních videoklipů a na rozhovorech s odbornou veřejností. Vztah laické veřejnosti k product placementu postihuji pomocí dotazníkového šetření provedeného pouze online. V závěru praktické části je nastíněno konkrétní řešení product placementu ve videoklipu nezávislé, tedy undergroundové, české kapely. Tato akademická práce by měla přispět k většímu rozšíření product placementu v prostředí českých hudebních videoklipů.
Hudební pohádka v mateřské škole
TONINGEROVÁ, Iva
Cílem mojí bakalářské práce je ověření možnosti realizace hudební pohádky v mateřské škole a jejího přínosu z hlediska současného předškolního vzdělávání. Prostřednictvím hudby, hudební pohádky se snažím propojit všechny oblasti předškolního vzdělávání. K tomu využívám i různé mimohudební činnosti.
Využití hry na klavír v mateřské škole
PŘIBYLOVÁ, Kristýna
Cílem této bakalářské práce je potvrdit smysluplnost a možnost všestranného využití hry na klavír v mateřské škole a její význam pro utváření vztahu k hudbě. Poskytnout inspiraci učitelkám mateřských škol k využití hry na klavír. Obsahem teoretické části je charakteristika současného předškolního vzdělávání, postavení hudební výchovy v integrovaném vzdělávání, využití hry na klavír v pěveckých, poslechových, instrumentálních, pohybových činnostech, hra na klavír jako motivace. V praktické části je vytvořena nabídka různorodých činností pro děti z mateřské školy s využitím hry na klavír, ověřena jejich využitelnost v praxi, písemně zaznamenána reakce dětí. Výzkumným šetřením je zjišťován vztah dětí k hudbě a hudebním nástrojům.
Vliv rozšíření internetu na pokles prodejů hudebních nosičů CD
Trš, Lukáš ; Běláčková, Vendula (vedoucí práce) ; Chalupníček, Pavel (oponent)
Práce se věnuje prokázání vlivu rozšíření internetu na prodej hudebních nosičů CD. Analyzuje trendy od konce 90. let 20. století do současnosti pro americký a český trh. Činí tak v rámci vztahu mezi hudebními žánry a jejich odlišnými cílovými skupinami, kdy předpokládá jiné zasažení u žánrů s posluchači snáze adoptujícími internet a ostatními. Práce tak analyzuje pokles prodejů hudebních nosičů v posledních 10 letech, na kterých se CD primárně podílí, a dokládá, že jednou z jeho příčin je postupné zavádění internetu a s ním pravděpodobně související nelegální získávání nahrávek a také technologický přechod z formátu CD na MP3.
Vícevrstvý systém distribuce audiovizuálního obsahu
Pulda, Michal ; Donát, Jiří (vedoucí práce) ; Mildeová, Stanislava (oponent)
Práce analyzuje a kriticky hodnotí současné fungování trhu s hudbou a videem s akcentem na prodeje v elektronických formátech, které jsou současnými spotřebiteli preferovány. Je analyzován současný trend sdílení obsahu pomocí internetu a jsou specifikovány důvody, proč k němu dochází. Jsou definovány případy chování, jež jsou v očích spotřebitele ospravedlnitelné a tedy legitimní (např. tvorba záloh, stahování legálně nedostupného obsahu, stahování pro vlastní potřebu a další) a prvků, které hodnotu legálně distribuovaného obsahu snižují (protikopírovací ochrany či současný licenční systém). Dále jsou analyzovány nové ekonomické přístupy umožňující využít potenciálu Internetu (např. teorie dlouhého ocasu) či potenciálu zákazníků (crowdsourcing, slovo z úst, gamification). Práce analyzuje i nové fungující služby, které využívají Internetu jako platformy pro své fungování a nabízí uživatelům zkušenost, kterou chtějí. Syntézou poznatků z fungování těchto služeb, nových teoretických přístupů a na základě vlastního přínosu autora práce je vytvořen návrh nového systému distribuce audiovizuálního obsahu. Tento systém zavrhuje přístup k obsahu jako ke zboží (ke kusům) a adoptuje přístup do celkového katalogu obsahu za paušální měsíční poplatek, přetváří tak systém na službu. Tato služba má několik vrstev, které se mezi sebou liší kvalitativně i z pohledu přidané hodnoty pro uživatele a dále cenou, za kterou jsou vrstvy dostupné. Tento systém je dobře přijatelný zákazníky a pro provozovatele nového systému či držitele práv k obsahu představuje dlouhodobě zajímavou alternativu k systému současnému.
Problematika marketingových komunikací hudebních festivalů v Česku
Podivinská, Michaela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Soukup, Vladimír (oponent)
Teoretická část bakalářské práce se věnuje problematice marketingu v kultuře, marketingovým a komerčním komunikacím obecně, a marketingovému a komunikačnímu mixu hudebních festivalů. V praktické části se podrobněji zabývám vybraným hudebním festivalem Podblaník. Na základě dostupných informací popisuji marketingový a komunikační mix festivalu Podblaník a analyzuji jeho propagační kampaň. V závěru práce navrhuji doporučení pro marketingové komunikace tohoto festivalu.
Vliv recese prodeje hudebních nosičů na živou hudební produkci v ČR
Vondryska, Jan ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Polouček, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá aktuálním fenoménem prudkého poklesu prodeje hudebních nosičů a vlivem tohoto jevu na produkci živých hudebních vystoupení populárního žánru. Teoretická část vymezuje současné pojetí problematiky kreativních průmyslu a ukazuje živou hudební produkci jako jeden ze základních kamenů těchto průmyslů. V dalších částech autor pojmenovává klíčová odvětví hudební produkce, jakými jsou hudební festivaly, vystupování v hudebních klubech a prodej hudebních nosičů. Následně autor analyzuje vzájemnou interakci mezi uvedenými třemi odvětvími. Závěrečná část je tvořena pokusem o predikci budoucího vývoje populárně hudebního průmyslu za stávajících podmínek.
Podklady pro vývoj konkurenceschopného hudebního portálu
Vencovský, Josef ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zmapovat konkurenci na poli hudebních webových prezentací a vytvořit podklady k vývoji konkurenceschopného hudebního webového portálu. Pro porovnání jsou vybrány dva české portály, jimiž jsou t-music.cz a Koule.cz. Tyto dva portály byly vybrány z důvodu jejich významu na českém internetu a tematické podobnosti s vyvíjeným portálem. Dále byl vybrán zahraniční portál MTV.com, jenž je světovou ikonou na hudebním poli, aby došlo k porovnání přístupu webů českých a zahraničních. Teoretická část je zaměřena na vytvoření metodiky, pomocí které je možné jednotlivé prezentace ohodnotit. Metodika zohledňuje kritéria, jež ovlivňují výsledné webové stránky a to z pohledu grafického designu, přístupnosti, technické stránky a informačního obsahu. Tato kritéria jsou v teoretické části popsána a specifikována. V analytické části jsou jednotlivé webové stránky podle této metodiky ohodnoceny a dále jsou porovnávány z hlediska jejich konkurenceschopnosti, se zaměřením na jejich konkurenční výhody a naopak i na jejich slabé stránky. V poslední kapitole jsou uvedeny návrhy designu, struktury, obsahu a funkcionalit pro vyvíjený portál. Výsledky této analýzy by měly posloužit při vývoji konkurenceschopné hudební webové prezentace a pomoci při rozhodování o funkcionalitách, které budou do vznikající webové prezentace aplikovány.
Financování a fundraising hudebních festivalů
Cibulková, Eliška ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Bakalářská práce pojednává o způsobech financování a fundraisingu zejména neziskových kulturních projektů. Teoretická část definuje pojmy neziskový sektor, fundraising a popisuje možné metody získávání finančních i nefinančních prostředků. Praktická část práce je zaměřena na příklady hudebních festivalů, které se zaměřují především na vážnou a starší hudbu - Struny podzimu, Svatováclavské slavnosti a Letní slavnosti staré hudby, které mají právní formu ziskové společnosti. Na těchto příkladech jsou popsány konkrétní fundraisingové metody a jejich fungování v praxi. V závěru práce je uvedeno celkové zhodnocení a posouzení, jak velký vliv má na fundraising a financování právní forma organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,048 záznamů.   začátekpředchozí1001 - 1010dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.