Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 142 záznamů.  začátekpředchozí100 - 109dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problémy vyhledávání informací v prostředí Internetu
Kmoníčková, Adéla ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problémy při vyhledávání informací v prostředí Internetu. Cílem práce je prohloubení znalostí, o ne příliš známých způsobech vyhledávání a celkové historii vyhledávání a také analýza chování uživatelů. Teoretická část je věnována historii Internetu a internetového vyhledávání. Dále jsou popsány jednotlivé druhy internetových vyhledávačů a jejich výhody a nevýhody pro uživatele. Poslední teoretická kapitola patří způsobům, kterými si uživatel může usnadnit vyhledávání a zvýšit jeho relevanci. V první kapitole praktické části je popsáno vyhodnocení průzkumu, týkajícího se chování uživatelů při vyhledávání na Internetu. Ve druhé kapitole je popsán vývoj v chování uživatelů při vyhledávání na Internetu na základě průzkumů z let 2010 - 2016.
Nastavení komunikace na sociálních sítích pro značku Becherovka Original
Plašilová, Tereza ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Tuháčková, Eva (oponent)
Tématem diplomové práce je využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje. Cílem je popsat možnosti práce s jednotlivými sociálními sítěmi, roli agentury jako tvůrce obsahu pro značky a popis jednotlivých fází přípravy komunikace. Práce ukazuje tvorbu komunikace na konkrétním příkladu značky Becherovka Original, kde v závěrečné části porovnává 2 časová období tvorby, a klade si za cíl poskytnout relevantní vyhodnocení komunikace s doporučeními k další komunikaci.
Vypovídací schopnost přílohy k účetní závěrce v obchodních korporacích
Týcová, Lenka ; Müllerová, Libuše (vedoucí práce) ; Černý, Václav (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku přílohy k účetní závěrce a její vypovídací schopnost. Nejprve je ve stručnosti představena účetní závěrka a s ní spojené souvislosti, jejíž je příloha součástí. Dále je pak velmi detailně vymezen a rozebrán obsah přílohy k účetní závěrce, jak by měl vypadat, aby byla zajištěna dostatečná vypovídací schopnost přílohy. Pro zhodnocení stavu skutečných příloh byl proveden průzkum příloh reálných účetních jednotek, u nichž byly rozebrány informace uváděné v přílohách, posouzen obsah těchto příloh a zjištěn počet chyb, který se v jejich přílohách v průměru vyskytuje. Na základě průzkumu bylo zjištěno, že v průměru se v příloze neauditované účetní jednotky objevují tři chyby a u auditovaných společností je počet nedostatků nepatrně vyšší. Hlavním zjištěním je, že se nedostatky v přílohách jednotek objevují, čímž dochází ke snížení jejich vypovídací schopnosti.
Agenturní zaměstnávání
Černá, Michaela ; Soušková, Milena (vedoucí práce) ; Spirit, Michal (oponent)
Tématem diplomové práce je problematika agenturního zaměstnávání v České republice. Práce je logicky rozdělena na dvě základní části. První část se věnuje teoretickému vymezení institutu agenturního zaměstnávání. Toto téma detailně rozebírá základní pojmy a jejich vzájemné vazby. Hlavní důraz je kladen na rozbor právní úpravy agenturního zaměstnávání a jeho vývoj od roku 2004 po současnost. Ve své druhé části se práce zabývá vlastním průzkumem zveřejněným prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazník je logicky sestaven tak, aby bylo možné zjistit postoj dotázaných respondentů k institutu agenturního zaměstnávání a jejich praktické zkušenosti s tímto typem zaměstnávání. V závěru jsou uvedeny návrhy ke zlepšení současné právní úpravy agenturního zaměstnávání, které by mohly přispět ke zvýšení pozitivních postojů k agenturnímu zaměstnávání v České republice.
Spolupráce odboru sociálních věcí Magistrátu města České Budějovice s nestátními neziskovými organizacemi
KYSELOVÁ, Irena
Tato bakalářská práce s názvem Spolupráce odboru sociálních věcí Magistrátu města České Budějovice s nestátními neziskovými organizacemi se zabývá problematikou vzájemné spolupráce zadavatelů a poskytovatelů sociálních služeb v oblasti poskytování sociální služby odborného sociálního poradenství ve správním obvodu města České Budějovice. Cílem práce je zmapování vzájemné spolupráce výše uvedených subjektů. Vzhledem k té skutečnosti, že nejdůležitější skupinou v procesu poskytování sociálních služeb jsou uživatelé, kteří jsou informováni o svých právech a povinnostech, rozumí své situaci a dokáží se aktivně podílet na jejím řešení, zvolila jsem první výzkumnou otázku orientovanou k tomuto členu triády. Výsledkem bude zjištění, zda má odbor sociálních věcí Magistrátu města České Budějovice (dále jen "MM ČB") zpracován informační systém pro uživatele služby odborného sociálního poradenství. V rámci druhé výzkumné otázky budu u poskytovatelů sociálních služeb z řad nestátních neziskových organizací (dále jen "NNO") zjišťovat, zda jsou aktivně informováni o možnostech vzájemné spolupráce s MM ČB. Pro výzkumnou část práce jsem použila kvalitativní výzkum. Pro samotný sběr informací jsem využila metodu polostrukturovaného rozhovoru, techniku osobního rozhovoru. Pro realizaci výzkumu byly vybrány dva výzkumné soubory. Prvním souborem byli tři komunikační partneři z MM ČB zabývající se spoluprací s NNO, komunitním plánovaním a vedením pracovní skupiny "Poradenství". Pro druhý výzkumný soubor byli zvoleni komunikační partneři z osmi NNO, které mají registrovánu sociální službu odborného sociálního poradenství v Registru poskytovatelů sociálních služeb v okrese České Budějovice. Pro vybraný kvalitativní výzkum byl tento počet respondentů adekvátní, byla naplněna teoretická saturace. Ke splnění vytýčených cílů subjektů vede cyklický, kontinuální proces komunitního plánování, který umožňuje definovat a následně podporovat poskytování sociálních služeb ve správním obvodu obce České Budějovice.Tento účel plní komunitní plánovací dokumenty "Rozvojový plán sociálních služeb České Budějovice 2013 - 2018" (dále jen "RPSS ČB") a "Akční plán RPSS pro rok 2015", které zohledňují na základě pravidelného monitoringu a vyhodnocování implementace jednotlivých plánovaných opatření aktuální stav, potřeby, zdroje, trendy a další rozhodné skutečnosti. Rovnocenným partnerem zadavatele jsou poskytovatelé sociálních služeb z NNO, kteří jsou součástí celého komunitního procesu. Zadavatel při spolupráci s nimi vychází z plánované koncepce sociálních služeb a zároveň využívá širokou oblast nástrojů, aby byl zájemce o poskytování sociální služby komplexně informován.Vzhledem k tomu, že jsou poskytovatelé z NNO aktivními spolupracovníky v oblasti plánování sociálních služeb, jsou členy jednotlivých poradenských skupin, mají zástupce v sociální komisi města a spolupracují na vydávání komunitních dokumentů, mají tak komplexní pohled na veškeré dosažitelné a reálné možnosti kde, jak a jakým nejvhodnějším způsobem informovat zájemce o nabídce svých poskytovaných sociálních služeb. Na základě výzkumu lze konstatovat, že uživatelé mají mnoho možností, jak se v případě zájmu o poskytnutí sociální služby a aktivitách zadavatele i jednotlivých poskytovatelů dozvědět. Výsledky práce mohou být využity k získání uceleného pohledu na řešenou problematiku spolupracujících subjektů a možného praktického využití informací získaných výzkumnými rozhovory se zadavatelem a vybranými poskytovateli sociálních služeb.
Motivace uživatelů online uměleckých komunit
Kubíková, Alena ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem této diplomové práce je prozkoumat různé typy motivace uživatelů k zapojení do online uměleckých komunit a konfrontovat je s možnostmi, které jim tyto komunity reálně nabízejí. První kapitola je věnována problematice motivace z hlediska psychologie, základním pojmům a jejich souvislosti se zkoumaným tématem. Druhá kapitola se zaměřuje na pojmy z oblasti virtuálních komunit. Uvedená témata slouží jako teoretická východiska pro kapitolu třetí, jejíž náplní je online umělecká komunita jako taková: vymezení tohoto pojmu, rozpoznání základních typů komunit, typů uživatelů a jejich motivace ke vstupu a zapojení. V závěru kapitoly jsou uvedené typy motivace konfrontovány s možnostmi, které online umělecké komunity svým uživatelům nabízejí. Poslední kapitola se zabývá empirickým výzkumem za pomoci dotazníkového šetření, jehož cílem je zjištění převažujících typů motivace, porovnání různých typů uživatelů, prozkoumání jejich vztahu k ostatním uživatelům a také návyků ve sdílení vlastní tvorby. Na základě výsledků jsou zformulována dílčí doporučení tvůrcům webů, na nichž tyto komunity vyrůstají.
Návrh uživatelského rozhraní webové aplikace
Vilémová, Eva ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou návrhu uživatelských rozhraní. Jejím cílem je představit pojem uživatelského rozhraní, jeho typy a pojem uživatele rozhraní včetně definování základních potřeb uživatele, které na rozhraní klade. Dále tato práce seznamuje čtenáře s pojmem Human Computer Interaction a předkládá základní pravidla a postupy tvorby uživatelských rozhraní. Tyto následně v praktické části aplikuje v návrh konkrétního uživatelského rozhraní webové aplikace pro benchmarkingové srovnávání strategií cestovního ruchu vybraných regionů. Závěrem je navržené rozhraní otestováno a na jeho základě jsou předložena konečná doporučení a návrhy na vytvoření uživatelského rozhraní pro tuto aplikaci.
Phishing and the human factor
Kalinová, Diana ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vyzdvihnout důležitost lidského faktoru pro úspěšnost phishingových útoků a zjistit důvody, proč jsou čeští a slovenští uživatelé náchylní na phishing. Práce se zaměřuje na uživatele, jako na nejslabší článek systému, který Phisheři zneužívají. První kapitola je věnována phishingu a jeho složkám. Popisuje Phisheri jejich cíle a důvody jejich jednání. Sociální a technické triky, které slouží k podvádění uživatelů se nacházejí ve druhé kapitole. Třetí kapitola se zaměřuje na sociální inženýrství a metody sociologického útoku. Čtvrtá kapitola se věnuje způsobem doručení phishingu uživateli a pátá různým typem phishingových útoků. V šesté kapitole jsou uvedeny důvody fungování phishingu, aspekty důvěryhodnosti a pravosti e-mailů i webových stránek sledované uživateli. Nacházejí se zde i důsledky použití kontextu ve phishingu. Oběti phishingu se vyznačují specifickými reakcemi, které jsou zmíněny v sedmé kapitole. Osmá kapitola se věnuje různým opatřením proti phishingu, a nejen technologickým. Zmíněných osm kapitol představuje teoretické východisko pro následující kapitoly diplomové práce. V deváté kapitole je provedena analýza globální situace v oblasti phishingu. Na jejímž základě jsou zjištěny současné i historické trendy ve phishingu. Na závěr kapitoly jsou uvedeny dopady na uživatele, které z analýzy vyplývají. Desátá kapitola se věnuje phishingovým útokům v České a Slovenské republice, zajímavým z hlediska důležitosti lidského faktoru. Analýzou útoků se zjišťuje, zda se uživatelé dokážou ubránit útokům jen obezřetností, všímavosti a znalostmi o phishingu. V rámci poslední kapitoly je proveden empirický výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Výzkum ověřuje povědomí o phishingu a osobní zkušenosti českých a slovenský uživatelů, bezpečnostní návyky uživatelů a aspekty důvěryhodnosti a pravosti, které uživatelé posuzují u e-mailů a webových stránek. Na základě všech zjištění jsou vyvozeny závěry a doporučení.
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Zlínského kraje
Hahn, Petr
Závěrečná práce se zabývá marketingovou studií spokojenosti uživatelů dřevostaveb ve Zlínském kraji, jejich motivy k pořízení, výhodami a nevýhodami těchto domů a utvoření souvislostí s regionálním rozvojem v této oblasti oblasti. V konečném stádiu může tato práce přinést některá doporučení a podněty firmám, zabývajících se výstavbou dřevostaveb. Vzhledem ke studovanému oboru regionálního rozvoje a podnikání je pojetí práce spíše z pohledu marketingového a regionálně rozvojového než dřevařského. Teoretická část se zabývá popisem území Zlínského kraje, jeho lesnictvím, demografií, ekonomikou a regionálním rozvojem v oblasti bydlení, popřípadě dalšími trendy, které v této oblasti nastávají. Část empirická se zabývá výzkumem konkrétně. Popisuje fázi před sběrem dat, sběr dat, jejich analýzu, následné vyhodnocení a vytvoření souvislostí mezi získanými údaji.
Využití internetových technologií pro propagaci malého podniku
Buchtová, Zuzana
BUCHTOVÁ, Z. Využití internetových technologií pro propagaci malého podniku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Cílem této bakalářské práce je návrh řešení internetové propagace pro malé vinařství. Návrh tohoto řešení bude vytvořen na základě zjištění aktuální situace a na marketingovém výzkumu. V úvodu práce jsou uvedeny pojmy z oblasti internetového marketingu, vysvětleny jednotlivé způsoby reklamy včetně jejich efektivity a finanční náročnosti. V praktické části je vyhodnoceno dotazníkové šetření, sestaven marketingový plán internetové reklamy a její rozpočet.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 142 záznamů.   začátekpředchozí100 - 109dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.