Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Moravian region
Hahn, Petr
Tato závěrečná práce je zaměřena na marketingový průzkum názoru veřejnosti na využívání krajiny v Jihomoravském kraji. Konkrétně se v rámci této práce řeší názor na současnou formu využívání krajiny v následujících oborech: veřejná a soukromá zeleň, zemědělství, lesnictví, myslivost, rybolov, podpora bioenergií a ochrana přírody. Vzhledem ke studovanému oboru regionálního rozvoje a podnikání je pojetí práce bráno spíše z pohledu marketingového a regionálně rozvojového než zemědělského. Teoretická část práce popisuje Jihomoravský kraj, jeho demografii, ekonomiku, zemědělství, lesnictví, myslivost, rybolov, obnovitelné zdroje a další trendy vyskytující se na území tohoto kraje. Empirická část se zabývá výzkumem samotným. Popisuje sběr dat, jejich analýzu, následné vyhodnocení a vytvoření souvislostí mezi získanými údaji. Následně jsou zde uvedena doporučení a opatření pro Jihomoravský kraj a jednotlivé obory vyskytující se na jeho území.
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Zlínského kraje
Hahn, Petr
Závěrečná práce se zabývá marketingovou studií spokojenosti uživatelů dřevostaveb ve Zlínském kraji, jejich motivy k pořízení, výhodami a nevýhodami těchto domů a utvoření souvislostí s regionálním rozvojem v této oblasti oblasti. V konečném stádiu může tato práce přinést některá doporučení a podněty firmám, zabývajících se výstavbou dřevostaveb. Vzhledem ke studovanému oboru regionálního rozvoje a podnikání je pojetí práce spíše z pohledu marketingového a regionálně rozvojového než dřevařského. Teoretická část se zabývá popisem území Zlínského kraje, jeho lesnictvím, demografií, ekonomikou a regionálním rozvojem v oblasti bydlení, popřípadě dalšími trendy, které v této oblasti nastávají. Část empirická se zabývá výzkumem konkrétně. Popisuje fázi před sběrem dat, sběr dat, jejich analýzu, následné vyhodnocení a vytvoření souvislostí mezi získanými údaji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.