|
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Moravian region
Hahn, Petr
Tato závěrečná práce je zaměřena na marketingový průzkum názoru veřejnosti na využívání krajiny v Jihomoravském kraji. Konkrétně se v rámci této práce řeší názor na současnou formu využívání krajiny v následujících oborech: veřejná a soukromá zeleň, zemědělství, lesnictví, myslivost, rybolov, podpora bioenergií a ochrana přírody. Vzhledem ke studovanému oboru regionálního rozvoje a podnikání je pojetí práce bráno spíše z pohledu marketingového a regionálně rozvojového než zemědělského. Teoretická část práce popisuje Jihomoravský kraj, jeho demografii, ekonomiku, zemědělství, lesnictví, myslivost, rybolov, obnovitelné zdroje a další trendy vyskytující se na území tohoto kraje. Empirická část se zabývá výzkumem samotným. Popisuje sběr dat, jejich analýzu, následné vyhodnocení a vytvoření souvislostí mezi získanými údaji. Následně jsou zde uvedena doporučení a opatření pro Jihomoravský kraj a jednotlivé obory vyskytující se na jeho území.
|
|
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Zlínského kraje
Hahn, Petr
Závěrečná práce se zabývá marketingovou studií spokojenosti uživatelů dřevostaveb ve Zlínském kraji, jejich motivy k pořízení, výhodami a nevýhodami těchto domů a utvoření souvislostí s regionálním rozvojem v této oblasti oblasti. V konečném stádiu může tato práce přinést některá doporučení a podněty firmám, zabývajících se výstavbou dřevostaveb. Vzhledem ke studovanému oboru regionálního rozvoje a podnikání je pojetí práce spíše z pohledu marketingového a regionálně rozvojového než dřevařského. Teoretická část se zabývá popisem území Zlínského kraje, jeho lesnictvím, demografií, ekonomikou a regionálním rozvojem v oblasti bydlení, popřípadě dalšími trendy, které v této oblasti nastávají. Část empirická se zabývá výzkumem konkrétně. Popisuje fázi před sběrem dat, sběr dat, jejich analýzu, následné vyhodnocení a vytvoření souvislostí mezi získanými údaji.
|