Název:
Využití internetových technologií pro propagaci malého podniku
Autoři:
Buchtová, Zuzana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] BUCHTOVÁ, Z. Využití internetových technologií pro propagaci malého podniku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Cílem této bakalářské práce je návrh řešení internetové propagace pro malé vinařství. Návrh tohoto řešení bude vytvořen na základě zjištění aktuální situace a na marketingovém výzkumu. V úvodu práce jsou uvedeny pojmy z oblasti internetového marketingu, vysvětleny jednotlivé způsoby reklamy včetně jejich efektivity a finanční náročnosti. V praktické části je vyhodnoceno dotazníkové šetření, sestaven marketingový plán internetové reklamy a její rozpočet.BUCHTOVÁ, Z. Promotion of a small enterprise by using internet technologies. Bachelor thesis Brno: MENDELU in Brno, 2014. The aim of this bachelor thesis is to create a proposal for the e-promotion possibilities of a small winery. The proposal will be processed based on the actual situation analyses and marketing survey. The theoretical part provides general information about e-marketing and different ways of promotion including evaluation of their efficiency and also their costs. The practical part of the thesis evaluates the questionnaire survey and describes the specific marketing plan for the e- promotion of the enterprise and its budget.
Klíčová slova:
internet; marketing; online; propagace; uživatel; vinař; vinařství