Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 109 záznamů.  začátekpředchozí100 - 109  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikový informační systém v éře cloud computingu
David, Petr ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Práce se zabývá nejnovějším trendem v oblasti poskytování ICT služeb -- Cloud Computingem a jeho možnou aplikací na problematiku podnikových informačních systémů obecně. Cílem práce je zhodnotit připravenost trhu v oblasti služeb Cloud Computingu za účelem zjištění, do jaké míry lze těmito službami pokrýt podnikový informační systém, respektive jeho softwarové aplikace, na strategické a taktické úrovni řízení podniku. Pro dosažení tohoto cíle je třeba vymezit trh se službami Cloud Computingu, vymezit oblast podnikových informačních systémů a rozhodnout, jestli dokážou služby Cloud Computingu pokrýt základní potřeby podnikových informačních systémů. Hodnocení připravenosti pak bude prováděno na základě vytvořené metodiky a na základě definovaných požadavků, ze kterých bude možné jednoznačně určit současnou míru připravenosti trhu. Práce má ukázat, do jaké míry je už v dnešní době možné model Cloud Computingu aplikovat na problematiku podnikových informačních systémů. Mimo to bude z práce možné zjistit, které faktory tuto možnost nejvíce podporují a naopak, které ji nejvíce omezují. Případným zájemcům o služby Cloud Computigu v podnikové sféře práce ukáže, jaké oblasti jsou již dostatečně vyspělé, o kterých konkrétních službách uvažovat a co od těchto služeb očekávat.
Analýza trhu CRM systémů
Doležel, Pavel ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Cílem práce je nejprve přiblížit pojem CRM -- řízení vztahů se zákazníky. V práci je vysvětlen odlišný pohled na tuto zkratku, která se většinou zaměňuje s termínem CRM systém. Problematiku řízení vztahů se zákazníky bychom měli chápat, jako celopodnikovou strategii přístupu k zákazníkovi kde k dosažení této koncepce využíváme právě nejrůznější CRM nástroje, tedy CRM systémy. Práce se dále zabývá odlišnou architekturou, funkcionalitou a typy CRM systémů. Informační systémy se neustále vyvíjejí, a proto je součástí práce také popis základních trendů v tomto odvětví. Hlavním cílem je analýza českého trhu CRM systémů. CRM systémů je na českém trhu opravdu mnoho, a zákazník se obtížně orientuje. V práci je uveden kompletní seznam všech dostupných produktů. Následně je trh rozdělen na 3 části podle velikosti podniku, kam by měl být daný systém implementován. Ke každému segmentu byly, podle zvolených kritérií, vybrány 3 CRM produkty, které jsou důkladněji zanalyzovány.
Analýza personální práce
Valeš, Jaromír ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Tato práce má za cíl seznámení s personálním modulem v rámci informačního systému DIAOLOG 3000S a následné navržení opatření a postupu při zavádění jeho funkcí do provozu. Jedná se především o funkce spojené s organizační strukturou a pracovními místy do ní začleněnými. Teoretická část je zaměřena na všeobecné seznámení s podnikovými informačními procesy obecně. Dále je rozebírána problematika personálního informačního systému, resp. jeho integrace do podnikového informačního systému jako celku. Praktická část představuje společnost Romotop, spol. s r.o. a v ní používaný informační systém DIALOG 3000S, především pak jeho část personální modul. Dále je analyzován situace, ve které se personální modul v současnosti nachází a také je představena úvaha, které funkce a jakým způsobem je vhodné uvést modul do provozu.
Podpora rozhodování pomocí podnikových informačních systémů společnosti Exact Software
Pitka, Lukáš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Šváb, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi podnikových informačních systémů společnosti Exact Software z hlediska informační podpory rozhodovacích procesů v organizacích. Hlavním cílem práce je ukázat užitečnost různých nástrojů Exact Software na praktických příkladech z reálného prostředí českých společností. Dalším cílem je přesvědčit čtenáře o výhodách použití integrovaného řešení architektury podnikového IS. Posledním cílem je poukázání na možné přínosy implementace podnikových IS Exact Software a také na nutné předpoklady k jejich dosažení. Kromě přínosů jsou vždy uvedena také rizika, kterým je zapotřebí při implementaci předejít. Aby bylo možné těchto cílů dosáhnout, obsahuje práce řadu reálných ukázek s nutným teoretickým vysvětlením. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část představuje úvod do problematiky rozhodování v organizacích a popisuje produktové portfolio Exact Software s ohledem na rozhodovací procesy. V první části jsou také uvedeny přínosy popisovaných řešení z hlediska jednotlivých úrovní řízení v organizaci. Druhá část je věnována nástroji Exact Synergy Enterprise. V úvodu části jsou nastíněny postupy, přínosy a předpoklady nutné pro úspěšnou implementaci produktu. V dalším textu je uvedena řada praktických ukázek z hlediska rozhodovacích rolí ve společnosti. Třetí část se zabývá Business Intelligence řešením Exact Business Analytics -- opět z hlediska implementačních postupů, předpokladů a přínosů. V dalších podkapitolách jsou ukázány praktické příklady z reálných projektů. Poslední část ukazuje nasazení podnikových IS Exact Software ve dvou středně velkých společnostech z oboru finančního poradenství a z oboru IS/ICT. Práce jako celek představuje jedinečný materiál pro společnosti, které hledají řešení na problémy spojené s rozhodovacími a analytickými procedurami. Na základě předloženého textu si čtenář udělá představu o tom, jaké oblasti a jakým způsobem je možné v současné době podpořit podnikovými IS. Většina řešených oblastí je obecná a využití nástrojů Exact Software představuje pouze jedno z mnoha možných řešení. Přínosem jsou také uvedené případové studie zobrazující komplexní architekturu podnikových IS v reálných společnostech.
Nákupní logistika a systém zpracování objednávek odštěpného závodu společnosti Seco GROUP a.s.
Braunová, Marie ; Cimler, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní logistiku a systém zpracování objednávek nákupu ve výrobním podniku. V textu jsou rozebrány různé metody nákupu, které podnik uplatňuje při pořizování vstupů pro výrobu. Jsou zkoumány možnosti aplikace moderních logistických technologií založených na plynulém materiálovém toku. Pozornost je zaměřena na úlohu podnikového informačního systému v procesu nakupování. V textu jsou rozebrány jednotlivé kroky procesu nakupování. Podrobně se text zabývá zpracováním objednávek nákupu v podnikovém informačním systému.
Komunikační kanály jako součást systémové základny gastro podniků
Vondra, Zdeněk ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Škráčková, Vendula (oponent)
Cílem této práce je sestavit základní teoretické předpoklady procesů komunikace (výměny informací) podniku určitého odvětví. Provézt analýzu těchto procesů u existujících podniků za účelem vytvoření pevnější teoretické základny pro hodnocení komunikačních a zprostředkovaně informatických charakteristik v odvětví. V rámci výsledků analýzy určit možnost podpory zkoumaných procesů pomocí informačních a komunikačních technologií a jejich hlubší zapracování do dílčích firemních procesů. Problémem řešeným v této práci je, jak realizovat vnitřní a vnější výměnu informací tak, aby podnikatel efektivním způsobem dosáhl plánovaného obchodního záměru v daném konkrétním odvětví. Tato práce popisuje situaci v oblasti gastronomie. Základní systémové principy těchto podniků jsou na komunikaci velmi silně závislé. Kvalita výměny informací zahrnující i stupeň jejich informatické podpory ovlivňuje postavení subjektu na trhu a tedy jeho celkovou úspěšnost.
Analýza dopadu nových modelů distribuce SW na principy řízení IS/IT podniku
Polanský, Ondřej ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Vít, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá modelem distribuce aplikační funkcionality formou služeb (SaaS ? Software as a Service), transformací trhu s IT dle tohoto modelu a dopadem těchto změn do sféry řízení podnikové informatiky. Cílem práce je co nejlépe anticipovat dopad transformace IT průmyslu právě do oblasti služeb a na základě výsledků této prognózy odvodit nejvýznamnější změny, kterými projde jak samotná podniková informatika, tak způsob jejího řízení. Popis transformace IT průmyslu je možný na základě identifikace nejzávažnějších současných problémů tohoto průmyslu a popisu těch současných trendů, které k této transformaci směřují. Změny podnikové informatiky a jejího řízení jsou popisovány na základě vývoje od doby vzniku moderních podnikových informačních systémů (tj. počátek 90. let 20. století), s tím, že je kladen důraz na ty nejzávažnější problémy integrace IT do struktury podniku a nejvýznamnější metody, které se na řešení těchto problémů uplatňovaly či uplatňují. Velký důraz je v práci kladen na korporátní důsledky těchto změn, takže každý významný diskutovaný aspekt je zkoumán mimo jiné z pohledu jeho vstřebávání trhem či samotnou organizací, a to především z hlediska porovnávání nákladů a přínosů. Přínos práce spočívá především v analýze dopadů změn trhu s IT na subjekty na trhu působící, tedy jak na nabízející tak na poptávající. Z hlediska strany nabídky jde především o sekce věnující se vzájemným vztahům mezi poskytovateli aplikačních služeb (sdružování do tzv. SaaS platforem) a také nástupu celého modelu (viz např. tabulka 4.2 na str. 41). Z hlediska poptávajících na IT trhu, tedy z hlediska řízení podnikové informatiky, je přidaná hodnota práce především v těch částech, které se věnují možnému navázání SaaS aplikací na model řízení IT služeb, a dále např. integraci SaaS aplikací z hlediska uživatele (část 6.4.6). První tři kapitoly práce se zabývají úvodem do celého konceptu poskytování aplikační funkcionality formou služeb, současnému IT průmyslu a jeho problémům a také pravděpodobnému vývoji celého tohoto nového segmentu. Další kapitoly obsahují nejprve charakteristiku současného řízení podnikové informatiky a také aplikaci výše zjištěných poznatků o SaaS modelu na podnikovou informatiku. Poslední kapitola je orientována praktičtěji a obsahuje zjednodušený popis metody definice IT služeb v podniku a tvorby katalogu služeb.
Zajištění kvality dat v podnikovém informačním systému
Rufer, Filip ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Dvořák, Stanislav (oponent)
Hlavním cílem této práce je představit na základě teoretických poznatků a vlastních znalostí problematiku zajišťování kvality dat v podnikových informačních systémech, neboť kvalita dat se vzhledem k jejich rostoucímu objemu stává stále více aktuální. Práce nejprve podává teoretický pohled na podniková data, na chyby v nich vznikající a poté zkoumá důsledky jejich nedostatečné kvality. Ve druhém oddíle popisuje způsoby uchování dat, které v dnešní době kvalitě dat napomáhají. Třetí oddíl je věnován problematice uživatelských rozhraní a je jím dotvořen teoretický základ po oddíl čtvrtý, který přináší vlastní pohled na stav této problematiky a vyvozuje na jeho základě některá opatření, která by mohla zlepšení kvality dat v podnikových informačních systémech značně napomoci.
Implementace účetního software BYZNYS Win?
Holeček, Jakub ; Mejzlík, Ladislav (vedoucí práce) ; Králíček, Vladimír (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na podnikové informační systémy. První část obsahuje teoretické vymezení ERP systémů a jejich historický vývoj. Následuje představení ERP BYZNYS Win? a jednotlivých modulů systému a jejich analýza. Druhá část práce je zaměřena na implementaci ERP systémů. Popisuje základní kroky implementace, upozorňuje na problémové oblasti a nabízí jejich řešení. V poslední části je popsána případová studie implementace systému BYZNYS Win? ve společnosti RAVAK a.s. a spuštění internetového obchodu www.CafeLosAndes.cz v iBYZNYS.
Technologie v rámci mySAP ERP
Koubek, Ladislav ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Benda, Lukáš (oponent)
použij českou verzi ze souboru "abstrakt.doc"

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 109 záznamů.   začátekpředchozí100 - 109  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.