Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání efektivity různých programovacích jazyků při práci s automaty
Polanský, Ondřej ; Lengál, Ondřej (oponent) ; Holík, Lukáš (vedoucí práce)
V této práci jsou srovnány jazyky C++, C#, OCaml a Python na základě rychlosti, paměťové náročnosti a programátorské přívětivosti. Práce si klade otázku, jak moc se liší programy pracující s konečnými automaty, pokud jsou zapsané v různých jazycích. V každém jazyce je implementována stejná sada základních a pokročilých automatových algoritmů a následně je měřena jejich efektivita na vzorku 200 konečných automatů na unixovém operačním systému. Závěrem jsou prezentovány výsledky a je diskutována vhodnost jednotlivých jazyků pro práci s automaty. Tato práce může posloužit například při výběru jazyka pro tvorbu knihoven pro práci s automaty nebo při návrhu programů a prototypů algoritmů pracujících s automaty.
Srovnání efektivity různých programovacích jazyků při práci s automaty
Polanský, Ondřej ; Lengál, Ondřej (oponent) ; Holík, Lukáš (vedoucí práce)
V této práci jsou srovnány jazyky C++, C#, OCaml a Python na základě rychlosti, paměťové náročnosti a programátorské přívětivosti. Práce si klade otázku, jak moc se liší programy pracující s konečnými automaty, pokud jsou zapsané v různých jazycích. V každém jazyce je implementována stejná sada základních a pokročilých automatových algoritmů a následně je měřena jejich efektivita na vzorku 200 konečných automatů na unixovém operačním systému. Závěrem jsou prezentovány výsledky a je diskutována vhodnost jednotlivých jazyků pro práci s automaty. Tato práce může posloužit například při výběru jazyka pro tvorbu knihoven pro práci s automaty nebo při návrhu programů a prototypů algoritmů pracujících s automaty.
Analýza dopadu nových modelů distribuce SW na principy řízení IS/IT podniku
Polanský, Ondřej ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Vít, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá modelem distribuce aplikační funkcionality formou služeb (SaaS ? Software as a Service), transformací trhu s IT dle tohoto modelu a dopadem těchto změn do sféry řízení podnikové informatiky. Cílem práce je co nejlépe anticipovat dopad transformace IT průmyslu právě do oblasti služeb a na základě výsledků této prognózy odvodit nejvýznamnější změny, kterými projde jak samotná podniková informatika, tak způsob jejího řízení. Popis transformace IT průmyslu je možný na základě identifikace nejzávažnějších současných problémů tohoto průmyslu a popisu těch současných trendů, které k této transformaci směřují. Změny podnikové informatiky a jejího řízení jsou popisovány na základě vývoje od doby vzniku moderních podnikových informačních systémů (tj. počátek 90. let 20. století), s tím, že je kladen důraz na ty nejzávažnější problémy integrace IT do struktury podniku a nejvýznamnější metody, které se na řešení těchto problémů uplatňovaly či uplatňují. Velký důraz je v práci kladen na korporátní důsledky těchto změn, takže každý významný diskutovaný aspekt je zkoumán mimo jiné z pohledu jeho vstřebávání trhem či samotnou organizací, a to především z hlediska porovnávání nákladů a přínosů. Přínos práce spočívá především v analýze dopadů změn trhu s IT na subjekty na trhu působící, tedy jak na nabízející tak na poptávající. Z hlediska strany nabídky jde především o sekce věnující se vzájemným vztahům mezi poskytovateli aplikačních služeb (sdružování do tzv. SaaS platforem) a také nástupu celého modelu (viz např. tabulka 4.2 na str. 41). Z hlediska poptávajících na IT trhu, tedy z hlediska řízení podnikové informatiky, je přidaná hodnota práce především v těch částech, které se věnují možnému navázání SaaS aplikací na model řízení IT služeb, a dále např. integraci SaaS aplikací z hlediska uživatele (část 6.4.6). První tři kapitoly práce se zabývají úvodem do celého konceptu poskytování aplikační funkcionality formou služeb, současnému IT průmyslu a jeho problémům a také pravděpodobnému vývoji celého tohoto nového segmentu. Další kapitoly obsahují nejprve charakteristiku současného řízení podnikové informatiky a také aplikaci výše zjištěných poznatků o SaaS modelu na podnikovou informatiku. Poslední kapitola je orientována praktičtěji a obsahuje zjednodušený popis metody definice IT služeb v podniku a tvorby katalogu služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.