Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Language of Advertising
Chromý, Pavel ; Zmrzlá, Petra (oponent) ; Rujbrová, Šárka (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the analysis of the language of advertising from the linguistic point of view and further specifies linguistic means that occur in contemporary advertising. The thesis summarises knowledge about linguistic means used in advertising for both printed and online versions.
Event Management: Communication Strategies and Planning
Slavíková, Blanka ; Haupt, Jaromír (oponent) ; Mihai, Hana (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with terms Event management, Communication strategies and Planning. The thesis is divided into four chapters. The first chapter defines words event and management and, subsequently, explains the meaning of the whole term. The second chapter is concentrated on the Planning, its principles and methods. The third chapter is concerned with Communication strategies, business emails and letters and the effective language of advertising. The last chapter is practical and, based on the principles on Planning, focuses on their working in practise and the teambuilding event is used for a demonstration. .
Greenwashing in the language of advertising
Pimperová, Žofie ; Lobenstein-Reichmann, Anja (vedoucí práce) ; Bučková, Tamara (oponent)
V současné době jsou témata ochrany životního prostředí a udržitelnosti stále důležitější také proto, že klimatická změna rychle postupuje. S tím roste počet podniků, které tvrdí, že jsou šetrné k životnímu prostředí a dělají něco pro klima. Prezentují svoje závazky ve zprávách o udržitelnosti, malují své značky nazeleno a investují do reklamy, v níž jsou zobrazeny jako velcí bojovníci proti změnám klimatu. Jestliže tyto výroky neodpovídají pravdě, mohou být tyto reklamy označeny za greenwashing. Ten ale může být těžké poznat. Cílem této bakalářské práce je analyzovat jazykové prostředky v reklamě, jež se týká tématu udržitelnosti, a zjistit, které z nich se opakují. Nejprve budou představeny jazyk reklamy a greenwashing, poté metody analýzy a nakonec budou charakterizovány a rozebrány jednotlivé příklady reklam. Při analýze budou posouzena určitá klíčová slova, metafory, syntax a slovní zásoba. Jako výchozí bod analýzy budou také použity práce Niny Janich, Petera Grice nebo Armina Burkhardta. Na závěr budou reklamní plakáty, videa nebo další reklamní texty konkrétních firem (IKEA, RWE, C&A, Shell, DB, REWE a Frosch) zkoumány kriticky a porovnány s dalšími klimatickými sliby daných podniků, aby bylo možné posoudit, zda tyto reklamy odpovídají definici greenwashingu, nebo zda skutečně ukazují, co...
Jazyk reklamy
Krchňáková, Leontina ; Kitzlerová, Jana (vedoucí práce) ; Rajnochová, Natalie (oponent)
Práce je věnována problematice jazyka ruské reklamy, který zkoumá jako svébytný systém. Klade si za cíl analyzovat reklamní text z hlediska jeho informační a formální struktury. Zaměřuje se na specifické umělecké prostředky, které reklamní text využívá. Dále je práce zaměřena na kategorizaci neologismů a neologizaci ruské reklamy. Pozornost je věnována také přejímkám z anglického jazyka. Použitou výzkumnou metodou je metoda popisná a srovnávací. Výstupem této práce je systematizace informační a formální struktury reklamního textu, rovněž bylo dokázáno časté pronikání uměleckých prostředků do jazyka reklamy a jeho aktivní neologizace. Práce je využitelná jako vhodný podklad pro další zkoumání specifik reklamního textu v ruštině, nebo pro další jazykové studie, případně i pro tvorbu marketingových strategií a marketingový výzkum.
Dutch Language of the 21st Century. Changes in Vocabulary
Kopecká, Zuzana ; Hrnčířová, Zdeňka (vedoucí práce) ; Pekelder, Jan (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat lexikální stránku současné nizozemštiny a vliv cizích jazyků, a to na jazyku reklamy. První část práce je věnovaná velmi stručnému shrnutí vývoje nizozemštiny ve 20. století a některým jeho specifikům v oblasti slovní zásoby, dále práce shrnuje aktuální možnosti rozšíření slovní zásoby a popisuje taktéž problematiku výpůjček v nizozemštině. Dílčí součást představuje reklama a jazyk reklamy, který vykazuje jistá specifika, se kterými je při analýze jazyka nutno počítat. V praktické části je představen vlastní korpus, metodologie a hypotéza na základě popsané sekundární literatury. Na závěr následuje vlastní analýza korpusu, ve které jsou představeny jak kvalitativní, tak částečně kvantitativní výsledky výzkumu.
Politická reklama v České republice
Jeřichová, Tereza ; Šebesta, Karel (vedoucí práce) ; Hořejší, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá politickou reklamou v České republice. Jejím cílem je rozebrat a na sebraném materiálu popsat jazykové persvazivní prostředky, které jsou v reklamních kampaních politických stran využívány. Na tuto problematiku je zde nahlíženo jak z hlediska politického, tak z hlediska reklamního diskurzu.
Sémantika české pivní reklamy aneb "Chlapi sobě"
VEDROVÁ, Adéla
Diplomová práce se zabývá sémantickou analýzou české pivní reklamy (vizuální a audiovizuální) různých značek za uplynulou dobu posledních dvaceti let. Práce na základě teoretických poznatků, vycházejících zejména z primárních reklamních postupů, psychologie a jazyka reklamy, dekóduje a interpretuje obsah jednotlivých zvolených reklam. Pro komplexní obsáhnutí tématu je diplomová práce doplněna o poznatky z historie piva, pivovarnictví a právního vymezení reklamy na alkohol.
Characteristics of Current Language of Advertising in the Daily paper "Bild"
Svobodová, Veronika ; Zeman, Dalibor (vedoucí práce) ; Poimer, Christiane (oponent)
Tato bakalářská práce je věnována problematice německého reklamního jazyka v bulvárním deníku Bild. Klade si za cíl analyzovat reklamní text z hlediska jeho formální a grafické struktury. Práce se zaměřuje na specifické jazykové a typografické prostředky vyskytující se v reklamním textu. Dále se soustředí na využití slovních druhů a jejich zastoupení ve zkoumaných textech. Provedenou analýzou bylo prokázáno pronikání uměleckých prostředků do jazyka reklamy a jeho zaměření na stručnost a výstižnost, které bylo podloženo především zastoupením substantiv, komposit a jednočlenných oznamovacích vět. Práce může sloužit jakožto vhodný podklad pro další jazykové studie reklamních textů či zkoumání jejich specifik. KLÍČOVÁ SLOVA Lingvistika, jazyk reklamy, bulvární tisk, Bild, jazykové prostředky.
Současná vyjadřovací a jazyková praxe v oblasti marketingu z perspektivy marketingových specialistů
Kalousová, Kristýna ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl podat přehled o současných jazykových prostředcích a jazykových specificích, jež jsou užívány zejména profesionály v oblasti marketingové komunikace a PR jako součásti specifického profesního diskurzu i funkčního stylu, a popisuje vztah těchto uživatelů k jazyku a k jimi užívané slovní zásobě. Cílem práce je jednak postihnout aktuální trendy ve tvoření specifického slangu a profesní mluvy oboru a vysvětlit jejich funkci v komunikační praxi oboru marketingové komunikace a PR, jednak charakterizovat racionální a emocionální vztah expertů na PR a marketingovou komunikaci k tomuto vyjadřování. V dnešní době je zkoumán především jazyk reklamy, nikoliv šířeji jazyk marketingové komunikace a jeho praktické užívání ani jeho reflexe samotnými aktivními uživateli, což představuje přínos práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.