Název: Nizozemština 21. století. Vliv cizích jazyků, jazyk reklamy.
Překlad názvu: Dutch Language of the 21st Century. Changes in Vocabulary
Autoři: Kopecká, Zuzana ; Hrnčířová, Zdeňka (vedoucí práce) ; Pekelder, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: dut
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: jazyk reklamy; neologismy; reklama; Slovní zásoba; synchronní analýza; výpůjčky; Advertising; Advertising Language; Lexical Borrowing; Neologism; Synchronic Perspective; Vocabulary

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/57268

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-476958


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet