Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 521 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.06 vteřin. 
Návrh on-line marketingové strategie spolecnosti
Reuterová, Lenka ; Milichovský, František (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie v online prostředí pro značku YourBody společnosti IDC-FOOD, s. r. o., působící v potravinářském průmyslu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část obsahuje teoretické základy související s problematikou práce a klíčové pojmy a metody využité v práci. Druhá část se zaměřuje na analýzu značky a její společnosti. Třetí část, odvozená z analytické části, prezentuje online marketingovou strategii a doporučení pro její úspěšnou implementaci. Tato část zahrnuje i ekonomické vyhodnocení a plán pro provedení návrhů.
Návrh elektronického obchodu
Brát, Vladimír ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem elektronického obchodu pro konkrétní subjekt v oblasti B2C. Cílem práce bylo vytvořit funkční prototyp tohoto obchodu. První část práce je věnována teoretickému podkladu, kde jsou vymezeny a popsány pojmy týkající se elektronického obchodování. V analytické části práce je rozebrán současný stav subjektu a vhodného způsobu vývoje elektronického obchodu. Na základě této analýzy je v praktické části popsán proces zhotovení funkčního prototypu tohoto obchodu.
Návrh elektronického obchodu
Staňka, Jakub ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje informace o vývoji jednoduchého obchodu pomocí základních technologií, jako je HTML, CSS, PHP, Javascript apod. Návrh stránek byl optimalizován z hlediska SEO a podroben zkoušce optimalizačního testu. Obsahem práce je také bezpečnost dat obchodu.
Tvorba www stránek dle standardů
Báňa, Tomáš ; Dostalík, Martin (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice tvorby webových stránek dle standardů. Součástí práce je stručná historie problematiky tvorby webu, návody, postupy a potřebné informace, které jsou úzce spjaty s tvorbou moderního a úspěšného webu. Výstupe práce je kompletní funkční web.
Metodika tvorby internetových stránek
Zkoumalová, Barbora ; Kuchařová, Eva (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vytvoření nové internetové stránky pro společnost ABB přívěsy s.r.o. Aktuální webové stránky firmy budou modernizovány především s ohledem na funkční zpracování a kvalitní SEO analýzu. Praktická část zahrnuje vytvoření grafického návrhu a postup zpracování finální internetové prezentace. Internetová stránka je vytvořena na základě poznatků majitele firmy.
Návrh marketingové strategie pro high-tech firmu
Drgonec, Igor ; Rympler, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá využitím marketing a jeho pod kategórie online marketingu na vytvorenie obecného postupu alebo návodu na zavedenie a zvýšenie popularity mobilných aplikácii vyvinutých firmou Programatori s.r.o. a tým aj propagáciou firmy samotnej. V práci budú použité najmä nástroje online marketingu ako sociálne siete, a SEO optimalizácia. Tieto nástroje sa budú využívať počas celého životného cyklu aplikácie.
Návrh internetových stránek
Zeman, Oldřich ; Moravec, Antonín (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout a realizovat nové internetové stránky pro firmu Klempířství a pokrývačství Pavel Maňoušek, které budou více reprezentativní, než stávající webová prezentace.
Analýza a návrh optimalizace elektronického obchodu
Bureš, Petr ; Hudák, Michal (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a optimalizaci internetového obchodu. Jejím hlavním cílem je navrhnout optimalizace z pohledu online marketingu, informační architektury, webové analytiky a dalších slabých stránek, které jsou výstupem analýzy. Zvolená problematika je řešena pomocí několika nástrojů a metod. V práci je provedena vybraná data miningová metoda analýzy nákupního košíku, která je aplikována do reálného provozu internetového obchodu. Přínosy jednotlivých návrhů jsou na závěr ekonomicky zhodnoceny.
Marketing Communication
Váhovská, Viktória ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This Diploma thesis focuses on the marketing communication of the company named Záhradní vinařství. The issue of interest will be explained in the theoretical part, which will serve as the foundation for the outputs of the analytical part of the thesis. Based on the conducted analyses, an appropriate marketing communication strategy will be suggested in the practical part of thesis.
Model e-marketingu firmy
Hladišová, Dana ; Hladiš, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce popisuje možnosti, které elektronické obchodování může nabídnout firmám podnikajícím prostřednictvím internetové sítě. Kterých postupů se má firma držet, aby dosáhla úspěchů využitím e-marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 521 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.