Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh zahraniční expanze digitálního produktu
Procházka, Filip ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na expanzi digitálního produktu pro finanční služby. Věnuje se výběru vhodných trhů k expanzi na základě zpracování dat z online marketingových kampaní. Dává si za cíl vytipování a výběr vhodných trhů na základě výzkumu online marketingových dat. Úvodní část práce se věnuje vymezení problematiky, stanovení cílů a výběru vhodných metod. V navazující teoretické části jsou vymezeny pojmy okolo zahraničního obchodu a digitálního marketingu. Analytická část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí podniku, analýzu trhu a výzkum a vyhodnocení dat z marketingových kampaní. Závěrečná návrhová část reflektuje poznatky zjištěné v analýzách a uvádí kroky k efektivní expanzi.
Návrh expanze společnosti vyrábějící fermentované nápoje na jeden z vybraných zahraničních trhů
Kuželová, Barbora ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vstupu společnosti na zahraniční trh. Tuzemská společnost chce rozšířit svou působnost i na zahraniční trh a rozhoduje se mezi vstupem na rakouský nebo německý trh. Práce je rozdělena do čtyř částí. V prví části práce je vymezen problém, cíl práce a postupy řešení. Druhá část práce obsahuje teoretická východiska. Ve třetí části práce jsou provedeny vybrané analýzy rakouského a německého trhu, vybrané vnitřní analýzy společnosti a na jejich základě je sestavena SWOT analýza. Pomocí komparativní metody je vybrán vhodnější trh pro vstup společnosti. V poslední části je proveden návrh vstupu společnosti na vhodnější trh.
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
NOVÁKOVÁ, Tereza
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnějšího prostředí podniku Jednota, spotřební družstvo České Budějovice. Hlavním cílem bylo pomocí analýz vnějšího prostředí zhodnotit současnou situaci podniku a na základě výsledků jednotlivých metod navrhnout vhodnou strategii, která by pomohla zlepšit postavení podniku na trhu. Z analýz vnějšího prostředí byly vybrány tyto metody: PESTE analýza, Analýza scénářů a Porterův model pěti sil. Pro získání ucelenějšího pohledu na celkovou situaci podniku byla vypracována částečná SWOT analýza zaměřená pouze na příležitosti a hrozby. Následně pro zúžení zaměření této práce byly vypracovány dvě analýzy zaměřené na zákazníky podniku. Tyto metody byly vytvořeny za účelem lepšího pochopení zákaznických potřeb, konkrétně se jednalo o Segmentaci trhu a Mapu empatie klíčových zákazníků. Potřebné podklady pro provedení analýz byly získány z internetu nebo poskytnuty vedením podniku. Na závěr byly navrženy klíčové strategické oblasti. Tyto oblasti vycházejí z výsledků provedených metod hodnocení vnějšího prostředí.
Zhodnocení finanční situace podniku a návrhy na zlepšení
Pernicová, Aneta ; Luňáčková, Klára (oponent) ; Sághy Estélyi, Kristína (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hodnocením finanční situace společnosti ASD-ML, s.r.o. v rozmezí let 2009 – 2012. Cílem této práce je zhodnotit současný stav společnosti a navrhnou potřebné kroky ke zlepšení tohoto stavu. Teoretická část bude zaměřena na teoretické poznatky, kde budou vysvětleny základní pojmy a metody finanční analýzy. Praktická část obsahuje informace o vybraném podniku. Na závěr je provedeno celkové finanční zhodnocení firmy, na jehož základě jsou doporučeny postupy pro zlepšení finanční situace v podniku.
Návrh marketingové strategie firmy
Židlíková, Eva ; Pokorná, Pavlína (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Židlíková, E. Marketingová strategie firmy. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické, 2014. Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou analýzu brněnské cestovní kanceláře Victoria. Hlavním cílem je vytvoření marketingové strategie firmy na základě marketingového výzkumu a analýz, které zjišťují preference a zájmy spotřebitelů v cestovním ruchu. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretickou část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachycena různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. V praktické části uvádím poznatky, týkající se samotné práce.
Analýza vybrané firmy
Válek, Petr ; Mátl, Roman (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu společnosti Miss Claire s.r.o. působící jako distributor na trhu kosmetiky a parfému. Vnější a vnitřní prostředí je prozkoumáno na základě Porterova hodnotového řetězce, ukazatelů finanční analýzy, PESTE analýzy a matice SWOT. Jako pomocné nástroje jsou použity model General Elecric a Boston Consulting Group matici. Navržené strategie splňují požadavky SMART a jsou v souladu se strategickým cílem podniku, kterým je zvýšení zisku a upevnění pozice na trhu.
Hodnocení výkonnosti podniku
Janhubová, Ivana ; Orembová, Jaroslava (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti společnosti ADH Group, s. r. o. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je popsána problematika benchmarkingu na základě odborné literatury. Praktická část práce je zaměřena na popis vybraného podniku a analýzu současné situace pomocí strategické analýzy. Následně je aplikována metoda benchmarkingu s cílem zvýšení podnikové výkonnosti. V závěru jsou navrhnuta možná opatření vedoucí ke zvýšení výkonnosti podniku.
Podnikatelský plán pro založení malého podniku
Zapulová, Aneta ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhu vhodného podnikatelského plánu pro založení malého vinařského podniku. K vypracování návrhu je využito vybraných strategických analýz pro zhodnocení současného stavu. Na základě vyhodnocených analýz je sestaven podnikatelský záměr, který obsahuje marketingový, operační a finanční plán. Vhodnými metodami jsou následně identifikována hlavní rizika, která mohou realizaci projektu ohrozit. Výstupem práce je návrh podnikatelského plánu, podle kterého lze založit malý vinařský podnik.
Marketingová strategie
Kománková, Magdaléna ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření vhodné marketingové strategie na základě analýz vnějšího i vnitřního okolí a vlastního průzkumu pro firmu KOMÁNEK, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou shrnuty dosavadní teoretické poznatky a základní pojmy marketingu. V druhé části je popsána firma KOMÁNEK, s.r.o., je analyzováno její vnější a vnitřní prostředí pomocí PESTE a SWOT analýzy. Následuje návrhová část, ve které je na základě výsledků navržena vhodná marketingová strategie.
Marketingový plán pro MORAVOSTAV Brno, a.s.
Kopecká, Lucie ; Hryciow, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu ve společnosti MORAVOSTAV Brno, a.s. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje charakteristika dané firmy a vypracování analýz současného stavu společnosti. Získaná data jsou vyhodnocena a aplikována ve vlastním marketingovém plánu na rok 2009.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.