Název: Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Překlad názvu: Analysis and Design of E-commerce Firms
Autoři: Uhrová, Pavlína ; Holásková, Petra (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: druhy internetové reklamy; e-shop; Elektronické podnikání; elektronický obchod; marketing na internetu; nástroje marketingové komunikace na internetu; e -shop; E-business; e-commerce; marketing communication tools on the Internet; online marketing; types of online advertising

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21160

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-557193


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet