Název: Mediální reprezentace krásy a zdraví v reklamních kampaních drogerií: Analýza marketingových kampaní drogistických společností na českém trhu
Překlad názvu: Media representation of beauty and health in drugstore advertising campaigns: an analysis of marketing campaigns of drugstore companies on the Czech market
Autoři: Palyzová, Markéta ; Moravcová, Hana (vedoucí práce) ; Ortová, Nina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dm-drogerie markt; drogerie; krása; Mediální reprezentace; ROSSMANN; Teta; zdraví; beauty; dm-drogerie markt; drugstore; health; Media representation; ROSSMANN; Teta

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191873

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621702


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet