Název: Percepce body pozitivity v marketingu spodního prádla
Překlad názvu: Perception of body positivity in lingerie marketing
Autoři: Dvořáková, Alžběta ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: body pozitivita; body pozitivní zobrazení; Diverzita; fashion marketing; inkluze; inkluzivní marketing; reklama na spodní prádlo; spodní prádlo; ženy; body positive display; body positivity; Diversity; fashion marketing; inclusion; inclusive marketing; lingerie; lingerie advertising; women

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191414

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-622015


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet