Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie rozvoje firmy
Plachká, Julie ; Marciánová, Pavla (oponent) ; Pirožek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh strategie dalšího rozvoje společnosti provozující malé mexické bistro a food truck v Brně. V teoretické části jsou mimo jiné definovány klíčové pojmy a poznatky o problematice rozvoje malých podniků. Analytická část aplikuje vybrané analytickovýzkumné metody na data obdržena jak z primárních, tak sekundárních zdrojů a poskytuje vyhodnocení aktuální situace společnosti. Návrhová část se soustředí na návrh konkrétní strategie a jeho zhodnocení.
Studie proveditelnosti vybrané aktivity / produktu
Pekař, Šimon ; Marciánová, Pavla (oponent) ; Pirožek, Petr (vedoucí práce)
Hlavním tématem této bakalářské práce je zpracování studie proveditelnosti pro novou stolní hru, tak aby práce uvedla podklady pro realizování, případně zamítnutí tohoto podnikatelského záměru. Práce se zaměřuje na tři části. Výrobní část, která navrhuje ideální metody výroby, dle požadavků produktu a nákladů. Ve druhé části se práce zaměří na analýzu vnějšího prostředí pomocí analýz trhu, cílové skupiny, PESTLE či Porterova modelu pěti sil. Závěrečná část zhodnocuje ekonomickou výhodnost projektu. Zde je zpracován marketingový mix produktu, analýza bodu zvratu, analýza návratnosti ROI a analýza SWOT. Tyto analýzy pracují s informacemi z analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Nakonec je zpracována rozvaha a výkaz zisků a ztrát.
Analýza zákaznického trhu
Sieklová, Zuzana ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zameriava na analýzu zákazníckeho trhu Rosenfeldovho paláca v Žiline s cieľom identifikovať faktory ovplyvňujúce účasť miestnych obyvateľov na kultúrnych podujatiach. Práca využíva teóriu plánovaného správania a koncept tretích miest ako teoretické rámce pre zostavenie kvalitatívneho výskumu. Na základe zistení ponúka odporúčania pre management vedúce k zvýšeniu atraktivity paláca a jeho návštevnosti zo strany lokálnych obyvateľov.
Segmentace trhu s využitím statistických metod
Bystřická, Michaela ; Marciánová, Pavla (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá segmentací zákazníků vybraného letního koupaliště. První část diplomové práce je věnována teoretickému konceptu zvolené problematiky. V analytické části je představeno letní koupaliště a jsou provedeny vybrané analýzy. Součástí analytické části je rovněž dotazníkové šetření. V rámci poslední části diplomové práce jsou navrhnuta opatření, která by vedla ke zvýšení úrovně služeb pro vybraný zákaznický segment.
Založení malého podniku
Nádeníčková, Adéla ; Marciánová, Pavla (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení malého podniku zaměřeného na výrobu sójových svíček. Teoretická část vymezuje základní pojmy související s podnikáním a strategické analýzy, které jsou v práci využity. Analytická část se věnuje zpracování podnikatelského plánu, který zahrnuje vypracování analýz obecného, oborového okolí a vnitřního prostředí s cílem stanovit východiska pro volbu vhodné strategie nového podniku, dále plán výrobní, marketingový, organizační, finanční a hodnocení rizik. Práce je zakončena harmonogramem realizace navrženého plánu.
Podnikatelský plán
Makówka, Tomáš ; Pirožek, Petr (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vypracování vhodného podnikatelského záměru pro konkrétní společnost prodávající obrazy na plátně. Teoretická část práce má za cíl objasnit základní pojmy týkající se podnikatelského plánu, podnikání a e-commerce. Analytická část obsahuje analýzu mikro a makrookolí podniku, marketingový výzkum a poskytne potřebné informace pro praktickou část bakalářské práce. Praktická část je věnována vypracování vhodného záměru do podoby podnikatelské plánu a posouzení vhodnosti realizace.
Analýza zákaznického trhu
Plecháč, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků s poskytovaným produktem a službami společnosti Feedyou s.r.o. Na základě detailní analýzy jsou navržena zlepšení. V teoretické části jsou vymezeny problémy, vytyčeny cíle práce a hlavní vymezující pojmy. V praktické části je představena vybraná společnost a je proveden výzkum spokojenosti zákazníků. Cílem práce je navrhnou opatření, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Studie proveditelnosti
Kučera, Adam ; Pirožek, Petr (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá studií proveditelnosti podnikatelského plánu pro restauraci v Brně, která kombinuje koncept amerického BBQ s minipivovarem. Cílem práce je provést komplexní studii, která zahrnuje analýzu trhu, konkurenčního prostředí, marketingové strategie, finančního plánu a operativního plánu pro zavedení a udržení takového podniku na trhu. Práce přináší přehled o možnostech a výzvách spojených s provozováním restaurace s pivovarem v Brně a poskytuje doporučení pro úspěšné zahájení podnikání v této oblasti. Klíčová slova
Marketingový plán
Křelina, Adam ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový plán pro společnost C&A. Práce popisuje pomocí analýz a následného návrhu prvky, které budou sloužit ke zvýšení povědomí, tržeb a počtu členů věrnostního programu C&A For You. Návrh na propagaci byl vytvořen s dobou trvání na jeden rok.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.