Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Školní projekt s tematikou očkování pro 2. stupeň základní školy a střední školy
Jechová, Markéta ; Pavlasová, Lenka (vedoucí práce) ; Skýbová, Jana (oponent)
Tato práce se zabývá tématem očkování. Zachycuje jeho historii a princip. Navození stavu imunizace organismu je napomáháno pomocí očkovacích látek, které se aplikují v určitých časových intervalech podle pravidel zakotvených v zákoně. Než je očkovací látku možné aplikovat pacientům je nutné jí důkladně prozkoumat, aby byla zajištěna její bezpečnost. Výzkum probíhá neustále, aby se rozšířil počet nemocí, proti kterým bude možné chránit organismus. S očkováním je spojeno také jeho financování, ať už jde o financování výzkumu nebo očkovacích látek dostupných pro pacienty. Vzhledem k tomu, že očkování je běžnou součástí života všech nejen dospělých, ale i dětí, je nezbytné poskytnout informace žákům i studentům ve školách. Jednou z možností, jak toho dosáhnout, je využití projektové výuky, kterou se tato práce rovněž zabývá. Tato výuka má své výhody i nevýhody, a proto vyžaduje specifický přístup žáků, studentů i učitelů. V této práci jsou navrženy tři projekty na téma očkování, které byly vyzkoušeny v sextě víceletého gymnázia, ve třetím ročníku středního zdravotnického lycea a v osmém ročníku základní školy. Je zde zaznamenáno, jak žáci a studenti vypracovávali příslušné úkoly, jak rozpracovali téma očkování a jak se vypořádali s projektovou výukou.
Školní projekt s tematikou očkování pro 2. stupeň základní školy a střední školy
Jechová, Markéta ; Pavlasová, Lenka (vedoucí práce) ; Skýbová, Jana (oponent)
Tato práce se zabývá tématem očkování. Zachycuje jeho historii a princip. Navození stavu imunizace organismu je napomáháno pomocí očkovacích látek, které se aplikují v určitých časových intervalech podle pravidel zakotvených v zákoně. Než je očkovací látku možné aplikovat pacientům je nutné jí důkladně prozkoumat, aby byla zajištěna její bezpečnost. Výzkum probíhá neustále, aby se rozšířil počet nemocí, proti kterým bude možné chránit organismus. S očkováním je spojeno také jeho financování, ať už jde o financování výzkumu nebo očkovacích látek dostupných pro pacienty. Vzhledem k tomu, že očkování je běžnou součástí života všech nejen dospělých, ale i dětí, je nezbytné poskytnout informace žákům i studentům ve školách. Jednou z možností, jak toho dosáhnout, je využití projektové výuky, kterou se tato práce rovněž zabývá. Tato výuka má své výhody i nevýhody, a proto vyžaduje specifický přístup žáků, studentů i učitelů. V této práci jsou navrženy tři projekty na téma očkování, které byly vyzkoušeny v sextě víceletého gymnázia, ve třetím ročníku středního zdravotnického lycea a v osmém ročníku základní školy. Je zde zaznamenáno, jak žáci a studenti vypracovávali příslušné úkoly, jak rozpracovali téma očkování a jak se vypořádali s projektovou výukou.
Vývoj technologií čištění odpadních vod
Jechová, Markéta ; Jančaříková, Kateřina (vedoucí práce) ; Andreska, Jan (oponent)
Pod pojmem čištění odpadních vod je třeba si představit nejen samotné technologie, kterými se odpadní vody čistí, ale také způsob, jakým se odpadní vody do čistíren odpadních vod dostávají, nebo možnosti zlikvidování odstraněného odpadu. V České republice má odvádění odpadních vod kořeny již ve 14. století, ale první čistírna odpadních vod byla uvedena do provozu až v únoru 1905 a svou funkci plnila do 60. let (Pražské vodovody a kanalizace, 2010; Historie stokování a čištění odpadních vod v Praze, 1998). Do čistíren přicházejí komunální odpadní vody z domácností, dešťové vody a průmyslové vody například z továren, které si většinou musí odpadní vody z technologických procesů přečistit samy, aby se do čistíren odpadních vod nedostávaly žádné nebezpečné látky (Císař, 1987). Čištění odpadních vod je možné extenzivními nebo intenzivními způsoby. Extenzivní způsob čištění je jednodušší na obsluhování a nepotřebuje na rozdíl od intenzivního čištění stálou dodávku energie (Švehla, 2007). Odpadní vody pokračují z čistíren do vodních toků, takže dostatečné přečištění je důležité. Přestože ve vodních tocích dochází k samočištění, což je přirozené odbourání organických látek, tak bez zásahu člověka by voda a tím i životní prostředí byly značně ohroženy (Říha, 1987). Výzkum a výstavbu nebo rekonstrukci...
Vzájemný cestovní ruch Polska a České republiky
Jechová, Markéta ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Cílem mé diplomové práce bylo popsat aktuální situaci v oblasti vzájemného cestovního ruchu mezi Polskou a Českou republikou a poté poukázat na možný směr dalšího vývoje. Skutečnosti uvedené v práci by měly sloužit především zaměstnancům v cestovním ruchu, kteří se zabývají nebo by v budoucnu chtěli se zabývat Polskem jako destinací. Polsko není mezi Čechy příliš poptávanou cílovou destinací, přestože se může pochlubit množstvím atraktivit a krásných míst. Naopak polští občané navštěvují Českou republiku s oblibou a často se do Česka i vrací. Tato práce se rovněž snaží objasnit tyto nerovnosti vzájemného cestovního ruchu obou destinací.
Potenciál rozvoje cestovního ruchu v turistické oblasti Kladské pomezí
Jechová, Markéta ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza a zhodnocení turistické nabídky v turistické oblasti Kladské pomezí v souvislosti s jeho přírodním a kulturně-historickým potenciálem cestovního ruchu. Kladské pomezí je považováno za oblast s velkým potenciálem k rozvoji cestovního ruchu, který by mohl být mnohem více využíván. Práce se zaměřuje na zhodnocení a porovnání existujících dokumentů či projektů vytvořených pro podporu rozvoje cestovního ruchu v této oblasti. Po sestavení SWOT analýzy jsou v práci navržena doporučení k rozvoji CR v oblasti Kladského pomezí.

Viz též: podobná jména autorů
4 Jechová, Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.