Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řešení statické dopravy na sidlišti Bažantnice v Hodoníně
Špačková, Eliška ; Froněk, Jan (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením stávajícího stavu statické dopravy na sídlišti Bažantnice v Hodoníně. Stanovením potřebného počtu odstavných a parkovacích stání dle ČSN 73 6110 a ČSN 73 6110/Z1. V druhé části se práce zabývá návrhem možných úprav místních komunikací. Cílem je navýšení počtu odstavných a parkovacích stání v lokalitě. Pro zklidnění dopravy je nově navržena obytná zóna a zóna tempo 30.
Komunikace jako nástroj efektivního fungování organizace
Lindovská, Hana ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Froněk, Jan (oponent)
Práce se v teoretické části věnuje vysvětlení pojmu komunikace, přibližuje její funkce, popisuje komunikační proces a druhy komunikace, zabývá se také překážkami, které mohou při komunikaci vzniknout. Vyjmenovává nejrůznější komunikační nástroje a prostředky, které interní komunikaci v organizaci napomáhají plnit svou funkci. Poukazuje na to, že účinná komunikace je nezbytným předpokladem úspěšného fungování organizace, spoluvytváří loajalitu zaměstnanců k zaměstnavateli a zvyšuje jejich motivaci. Součástí práce je také praktická část zaměřující se na úroveň komunikace v organizaci, kterou je Atel Energy AG, organizační složka. Zahrnuje konkrétní poznatky z výše jmenované organizace, které byly zjištěny v zaměstnaneckém průzkumu a doplněny postřehy z přímého pozorování v organizaci. Část informací z průzkumu, která se bezprostředně dotýká interní komunikace, je v práci prezentována a shrnuta v celkovém vyhodnocení.
Management a leadership ve 20. století
Šafránková, Noemi ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Froněk, Jan (oponent)
Bakalářská práce popisuje vývoj nejvlivnějších a nejznámějších teorií managementu a leadershipu ve 20. st. Jádro práce spočívá v popisu a závěrečném kritickém zhodnocení přínosu těchto teorií. Zabývá se teoretickými poznatky především z pohledu vztahujícího se k lidské stránce podnikové organizace. V první části se zaměřuje na klasické teorie a velké školy managementu jako vědecké řízení, škola lidských vztahů, správní a byrokratické řízení. Ve druhé části se snaží podat v rámci možnosti zaměření jednotlivé teorie psychologicko - sociální, procesní, systémové a empirické. Tyto směry jsou více rozmělněné než klasické velké teorie, proto není cílem popsat všechny existující, ale pouze ty nejdůležitější pro dnešní dobový kontext.
Efektivní výběr a adaptace obchodních zástupců
Kahounová, Lucie ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Froněk, Jan (oponent)
P edložená bakalá ská práce se zabývá výb rem a následnou adaptací obchodních zástupc . Procesu výb ru a adaptace p edcházejí jasn dané a provázané aktivity, bez kterých by nebylo možné kvalitní výb r nových zam stnanc v bec realizovat. Pozornost je v nována procesu analýzy pracovní pozice a následné tvorb popisu práce. D ležitou sou ástí této práce je kapitola týkající se teorie kompetencí a kompeten ního modelu. Pokud je výb r dob e realizován a vybraný uchaze p ijme pracovní nabídku a nastoupí na pozici, p ichází na adu adaptace nového zam stnance. Adaptace je d ležité období, kdy hraje st žejní roli nad ízený daného zam stnance. Kvalitn provedená adaptace zam stnance, m že nastartovat jeho profesní rozvoj a budoucí kariérní r st. Ve spole nosti Coca-Cola HBC eská republika, s.r.o. je výb ru a adaptaci obchodních zástupc v nována velká pozornost. Obchodní zástupce je v nejužším kontaktu se zákazníky a zásadním zp sobem svým výkonem ovliv uje úsp šnost celé spole nosti na trhu. Kompetence a kompeten ní model se prolínají celou personální politikou spole nosti. Existuje popis práce obchodního zástupce a specifický kompeten ní model. Kompeten ní model a popis práce tvo í základ, na kterém je postaven celý proces výb ru nových obchodních zástupc a veškeré procesy, které vlastnímu výb ru p edchází. Kompeten...
Systematické vzdělávání v organizaci v podmínkách týmové spolupráce
Prchalová, Hana ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Froněk, Jan (oponent)
Práce lidí v týmech, spolupráce lidí uvnitř týmů i mezi týmy je pro mnohé podniky chtěným cílem pro blízkou či vzdálenější budoucnost. Jsou však i firmy, kde se týmová spolupráce už stala skutečností. Bakalářská práce je zpracována na základě zkušeností ze středně velké firmy, kde je týmová spolupráce zavedena prakticky v celé firmě. V takových podmínkách vzniká řada nových skutečností a potřeb v oblasti vzdělávání, které je třeba zajistit. V takových podmínkách vzdělávání podporuje týmovou spolupráci mezi lidmi a naopak týmová spolupráce podporuje zájem lidí o vzdělávání a osobní růst. První kapitola této bakalářské práce pojednává o úloze vzdělávání v systému řízení organizace. Druhá se zabývá vymezením pojmů "systematické vzdělávání" a "týmová spolupráce". Třetí kapitola obsahuje analytickou část a čtvrtá stručně charakterizuje prezentovanou výrobní firmu. V následujících kapitolách jsou popsány konkrétní zkušenosti z dané firmy při zavádění systému vzdělávání v podmínkách týmové spolupráce. Závěrečná část patří zobecnění zkušeností a definování konkrétních návrhů opatření pro další vývoj vzdělávání v popisované firmě.
Interkulturní komunikace ve firmách
Štillerová, Aneta ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Froněk, Jan (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám vlivem kultury na firemní komunikaci. Vycházím z témat obecné interkulturní komunikace, která poté vztahuji na firemní praxi. Hlavním východiskem je předpoklad, že vliv kultury na firemní komunikaci je v českých firmách doposud spíše neuvědomován, přehlížen nebo podceňován. Z tohoto důvodu jsem si vybírala především nejdůležitější a nejzákladnější témata interkulturní komunikace. Cílem je předložit dostatečné množství argumentů, které by vedly jak manažery, tak zaměstnance k přijmutí interkulturní komunikace jako relevantního tématu firemního života současné doby a k uvědomění si potřeby školení, jež by ve výsledku rozvíjela celkové komunikační schopnosti. V první kapitole se zabývám nejdříve firemní komunikací, poté samotnou kulturou a nakonec definuji interkulturní firemní komunikaci. Jako speciální část přikládám několik příkladů z ankety se zaměstnanci české pobočky německé IT firmy, jež zaměstnává odborníky široké palety národností. Druhá kapitola je nejobsáhlejší a vnitřně členitá. Čtenáře v ní seznamuji s konkrétními tématy interkulturní komunikace, zejména s vlivem kultury na naše vnímání a myšlení, dále s různými komunikační styly, s kulturními rozdíly v neverbální komunikaci a neposledně s vlivem rozdílných hodnot na interkulturní komunikaci. Vždy se přitom...
Vzděláváním k integraci - specifika role veřejných knihoven
Trnková, Zuzana ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Froněk, Jan (oponent)
Tato práce si klade za cíl popsat vztah mezi integrací a vzděláváním z pohledu migrujícího jedince, který se ocitá v nové kultuře. V první části skrze popis zkušenostního učení se, které představuje prostředek k pochopení kulturních specifik v nové společnosti, představím téma cílené edukace migrantských minorit. Vymezením potřeb, které jsou identifikovány jako klíčové v procesu adaptace, se zaměřím na takovou podobu vzdělávání, která aktivně podporuje začlenění jedince do společnosti, a tím usnadňuje adaptační proces. Mým cílem je představit, nakolik kulturní učení otevírá možnosti ovlivnění integračního procesu edukačním působením. Druhá část práce je pak věnována evropského projektu Knihovny pro všechny, který si kladl za cíl podpořit proměnu knihoven v multikulturní instituce. Představím jeho vizi, strategii implementace a následně evaluaci aktivit v českém prostředí. Mým záměrem je nastínit aktuální trend v práci s migranty a proměnu knihovních služeb v návaznosti na kulturní rozmanitost společnosti.
Profesní kompetence instruktora zážitkového vzdělávání
Nováková, Kamila ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Froněk, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá profesními kompetencemi instruktora zážitkového vzdělávání, které mu umožňují zastupovat roli vzdělavatele na firemních zážitkových kurzech. Vzdělávání skrze zážitek je velice progresivním a uplatňovaným přístupem ke vzdělávání dospělých. Ve firemní praxi je tento metodologický koncept nejčastěji uplatňován pro rozvoj tzv. měkkých dovedností jedinců a týmů v rámci teambuildingových programů. Důležitou roli v celém vzdělávacím procesu, který se odehrává nejčastěji v outdoorovém prostředí, sehrává kromě účastnické skupiny také sám instruktor, což je v praxi nejčastěji užívané označení pro vzdělavatele v této oblasti. Profesionální instruktor má proces vzdělávání skrze zážitek ve svých rukou a podporuje jeho účastníky na jejich cestě k novým poznatkům, znalostem a dovednostem. V ideálních případech jsou rozvíjený kompetence firemních pracovníků, které byly v zadání programu specifikovány v rámci vzdělávacích cílů. Na českém trhu teambuildingového komerčního vzdělávání působí skupina vzdělávacích firem, které konkrétní programy korporátní klientele prodávají, a každá z nich má vlastní instruktorský sbor, z nějž jsou stavěny realizační týmy pro jednotlivé zakázky. Na zážitkově vzdělávacích kurzech jsou na chování a jednání instruktorů kladeny specifické požadavky, avšak v praxi není...
Motivace amatérských hudebníků z pohledu sbormistra
Šárková, Zuzana ; Froněk, Jan (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Bakalářská práce Motivace amatérských hudebníků z pohledu sbormistra se zabývá motivací v amatérských tělesech. Nejprve na základě relevantní literatury bude poskytnut přehled, jak funguje motivace a jak ji lze efektivně využít pro zvýšení výkonu. Dále bude ukázána důležitost zájmového vzdělávání a že znalost jeho specifik a možností osvětlí práci v amatérských sborech. Podstatný je i psychologický aspekt této práce, zaměření se na osobnost sboristů a sbormistrů. Cílem práce je poskytnout sbormistrům hlubší náhled do problematiky vedení a správné stimulace zpěváků, aby mohli dostát vysokým nárokům, které jsou na ně ze všech stran kladeny. Práce je doplněna výzkumným šetřením, nejprve pomocí rozhovorů se sbormistry, dále krátkým dotazníkem mezi stovkou amatérských zpěváků. Sbormistři představí svoje sbory a svůj pohled na sbormistrování, co musejí umět a jací musejí být, aby uspěli. Dotazník je zaměřen na očekávané vlastnosti dobrého sbormistra, jakou osobností by především podle sboristů měl sbormistr být. To vše přispívá k hlubšímu pochopení práce sbormistra a dává návod, jak lépe a efektivněji vést sbor. Práce může pomoci začínajícím amatérským sbormistrům nezapomenout na podstatné součásti práce ve sboru a lépe si uvědomit, co všechno má vliv na kvalitní výsledek. Klíčová slova: motivace,...
Problematika vlivu rostoucí informovanosti a kompetentnosti zaměstnanců na přístup vedoucích pracovníků k otázkám lidských zdrojů
Hanáková, Lenka ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Froněk, Jan (oponent)
Tematem teto bakahifske prace jsou lidske zdroje a jejich vyuzivani a vyznam pro fungovani organizaci. CHern je pfiblizit faktory ovlivnujici jednani soucasnych vedoucich pracovniku, konkretneji jejich pfistup k otazkam fizeni lidskych zdroju. Jde 0 problem vysoce aktualni, ktery je uzce spjat s efektivnim fungovanim organizaci as jejich uspechem v konkurencnim prostfedi. Prace zaroven nabizi nastin historie problemu a postupny vyvoj role personalistu. Krome podstaty motivace a smyslu pece 0 pracovniky je pozomost venovana take vlivu dostupnosti in formaci diky modernim informacnim a komunikacnim technologiim, jei umoznily lepsi mapovani situace na trhu prace jak potencililnimi zamestnavateli, tak i potencialnimi zamestnanci. Ve strucnosti je v tomto textu take pfiblizena problematika hodnoceni pracovniku a jejich participace na rozhodovani v ramci organizace. V neposledni fade zde ctenar najde komparaci dvojiho mozneho pfistupu k vedeni lidi - managementu a vudcovstvi. 4

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Fronek, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.