Žádný přesný výsledek pro Švanda,, Milan nebyl nalezen, zkusme místo něj použít vanda Milan ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.06 vteřin. 
Reaktivita v zátěžové situaci jako faktor výběru zaměstnanců
Šléglová, Vanda ; Čáp, David (vedoucí práce) ; Rymeš, Milan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem reaktivity v zátěžové situaci, s hlavním důrazem na možnosti jejího testování v procesu výběru zaměstnanců. Po uvedení do tématu zátěžových situací a dimenzí osobnosti, které sehrávají svou roli při vyrovnávání se se stresem, tato práce předkládá více méně ucelený přehled psychodiagnostických nástrojů používaných v praxi pro testování stresové odolnosti a popisuje principy, na kterých jednotlivé metody staví. Vedle běžně užívaných metod, jako je rozhovor, pozorování a anamnéza, jsou představeny některé multidimensionální dotazníky, kde jednou z dimenzí je právě odolnost vůči stresu. Následuje přehled jednodimezionálních testů, které se zaměřují výhradně na tuto kvalitu. Tento výčet již představuje spíše možnosti, než-li v praxi skutečně užívané metody. O jejich aktuální využívanosti by informaci poskytly až výsledky empirického šetření. Návrh výzkumu je založen na posouzení možnosti využití Rosenzweigova testu frustrační tolerance při výběru zaměstnanců. Výzkum by měl dvě fáze - předvýzkum, neboli pilotní výzkum, který by byl kvalitativního rázu a byl by založen na rozhovorech s náborovými specialisty. Hlavní část výzkumu by měla formu kvantitativního výzkumu, který by předpokládal distribuci vytvořených dotazníků mezi větší počet HR specialistů. Powered by TCPDF...
Reaktivita v zátěžové situaci jako faktor výběru zaměstnanců
Šléglová, Vanda ; Čáp, David (vedoucí práce) ; Rymeš, Milan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem reaktivity v zátěžové situaci, s hlavním důrazem na možnosti jejího testování v procesu výběru zaměstnanců. Po uvedení do tématu zátěžových situací a dimenzí osobnosti, které sehrávají svou roli při vyrovnávání se se stresem, tato práce předkládá více méně ucelený přehled psychodiagnostických nástrojů používaných v praxi pro testování stresové odolnosti a popisuje principy, na kterých jednotlivé metody staví. Vedle běžně užívaných metod, jako je rozhovor, pozorování a anamnéza, jsou představeny některé multidimensionální dotazníky, kde jednou z dimenzí je právě odolnost vůči stresu. Následuje přehled jednodimezionálních testů, které se zaměřují výhradně na tuto kvalitu. Tento výčet již představuje spíše možnosti, než-li v praxi skutečně užívané metody. O jejich aktuální využívanosti by informaci poskytly až výsledky empirického šetření. Návrh výzkumu je založen na posouzení možnosti využití Rosenzweigova testu frustrační tolerance při výběru zaměstnanců. Výzkum by měl dvě fáze - předvýzkum, neboli pilotní výzkum, který by byl kvalitativního rázu a byl by založen na rozhovorech s náborovými specialisty. Hlavní část výzkumu by měla formu kvantitativního výzkumu, který by předpokládal distribuci vytvořených dotazníků mezi větší počet HR specialistů. Powered by TCPDF...
Průběh náboženské konverze a její vliv na život
Vynohradnyková Gaydečková, Vanda ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Kandert, Josef (oponent)
Tématem této diplomové práce je náboženská konverze z pohledu přímých účastníků tohoto procesu - konvertitů. Mezi hlavní okruhy zájmu patří především jejich vztah k víře a jeho vývoj související se změnami, které vnesl do života respondentů a to zejména na základě jejich každodenní zkušenosti a vlastních pocitů a prožitků. Diplomová práce je zpracováním kvalitativního výzkumu, který je založený na hloubkových polostrukturovaných rozhovorech vedených s mladými konvertity, kteří se rozhodli pro přestup k římskokatolické víře v nejmenovaném pražském kostele. Vlastní výsledky výzkumu nemají být zobecnitelné na celou populaci - práce si klade za cíl odhalit hlubší skutečnosti a souvislosti, které by mohly být uplatnitelné v dalších budoucích výzkumech.
Násilí na pracovišti - mobbing a bossing
Pocová, Vanda ; Beneš, Milan (oponent) ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce)
Mobbing a bossing jsou formami násilí, se kterými se můžeme setkat na pracovišti. Jsou to systematické, cílené a dlouhodobé útoky, většinou psychického charakteru, které páchá jednotlivec nebo několik osob proti určitému jedinci. Původcem mobbingu je kdokoli ze spolupracovníků a u bossingu je to nadřízený. Cílem původce násilí je ponížit a zlomit celou osobnost oběti, která v poslední fázi násilí opustí své pracoviště ať už dobrovolně, či výpovědí ze strany zaměstnavatele. Účastníky takové situace jsou nejen tyto dvě strany, ale i přihlížející kolegové, nadřízený nebo personální oddělení společnosti. V této práci seznamuji blíže se vznikem a použitím pojmů mobbing a bossing. Popisuji jednotlivé fáze průběhu konfliktu, chování jednotlivých účastníků a vlivy na zdraví oběti. V závěru se věnuji evropským a českým výzkumům prováděných na toto téma a také prevenci před násilím na pracovišti.
Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Plzeňského Prazdroje
Rusínková, Anna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Krčmářová, Vanda (oponent)
Práce pojednává o marketingových komunikacích značek piva z portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj se zaměřením na komunikační mix. V teoretické části jsou představeny základní marketingové pojmy a teorie. Samostatná kapitola je věnována problematice značky, její identity a hodnoty. V praktické části je představena společnost Plzeňský Prazdroj a portfolio jejích produktů. U značek Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel je popsán jejich positioning, používané komunikační kampaně a sponzoring. Výsledky vlastního dotazníkového šetření formou osobního dotazování ukazují asociace spotřebitelů se značkami a znalost reklamních kampaní. V závěru práce jsou výsledky šetření porovnány s identitou značek a navrženy možné úpravy v komunikaci.
Positioning značky Carla
Kotíková, Vanda ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šmíd, Josef (oponent)
Ve své diplomové práci " Positioning značky Carla" jsem se zaměřila na analýzu pozice značky Carla na českém trhu, ze které následně vycházelo mé doporučení v závěru práce. V teoretické části charakterizuji marketing a trendy marketingu v současnosti, popisuji jednotlivé složky marketingového mixu a SWOT analýzu. Druhá kapitola popisuje značku, její vývoj, historii, trendy a prvky. Ve třetí části teoretické části se soustředím na jednotlivé marketingové komunikační aktivity. Poslední kapitola teoretické části popisuje positioning značky. Praktická část mé práce vychází především z interních informací, které mi byly poskytnuty přímo ve společnosti Carla, dále z hloubkových rozhovorů s vedením společnosti a z dotazníku. V první části praktické části představuji společnost Carla a hodnotím její současnou pozici na trhu. Následně analyzji silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby tzv. SWOT analýzou. Dále provádím analýzu konkurence a popisuji distribuční kanály společnosti. V následující kapitole charakterizuji segmenty, na které jsou produkty společnosti mířeny. V závěru práce popisuji propagační aktivity společnosti Carla, z nichž vychází můj návrh propagačních aktivit společnosti pro nový produkt.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.