Název: Positioning značky Carla
Překlad názvu: Brand positioning Carla
Autoři: Kotíková, Vanda ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šmíd, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingové a komerční komunikace; Positioning značky; SWOT analýza a konkurenční analýza; Značka a prvky značky; brand and brand elements; brand positioning; marketing promotional and communication activities; SWOT analysis and competition analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21044

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17014


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet