Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Profesní sebepojetí redaktorek a redaktorů lifestylových časopisů spotřebitelských příloh deníků
Černá, Nina ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Tato práce se ve své teoretické části zaměřovala na koncepty, které popisují problematiku normativních teorií médií, veřejné sféry a postavení novináře v rámci mediální organizace i celého mediálního systému. Věnovala se rovněž specifické oblasti mediálních studií - výzkumům postavení žen v médiích, a to nejen v roli producentek, ale také konzumentek mediálních sdělení. Praktická část práce zkoumá prostřednictvím rozhovorů, jak redaktorky a redaktoři vnímají vlivy, které na jejich práci působí, a to jak osobní a organizační, tak vlivy vnější.
Reklamní aktivity firem propagujících doplňky stravy v kontextu právní úpravy reklamy v České republice
Černá, Nina ; Winter, Filip (vedoucí práce) ; Benda, Josef (oponent)
This bachelor thesis is focused on the legal and ethical side of advertising of nutritional supplements. In the first (theoretical) part, the thesis covers the definition of advertising, theoretical conception of the advertising law, its development, historical context and the present regulation of advertising in the Czech Republic. An important part is the self-regulation of the advertising industry and its authority in the Czech Republic - Rada pro reklamu. The thesis also includes the main acts and important conceptions which are connected with the advertising industry. Another point is the regulation of advertising industry in the European Union and the application of European directives in Czech conditions. The topic of this bachelor thesis is connected with the advertising of nutritional supplements and its difference from the advertising of medicaments. We can often see various adverts of nutritional supplements which are deceptive in some way. Mostly it is very difficult to recognize if the product is a medicament or a nutritional supplement. There is a big difference between them, but the public is influenced by promotion and believes that a supplement can help with treating diseases. It can be very dangerous because it is often easier to buy a "magic box" with some pills and believe in its effects...
Profesní sebepojetí redaktorek a redaktorů lifestylových časopisů spotřebitelských příloh deníků
Černá, Nina ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Tato práce se ve své teoretické části zaměřovala na koncepty, které popisují problematiku normativních teorií médií, veřejné sféry a postavení novináře v rámci mediální organizace i celého mediálního systému. Věnovala se rovněž specifické oblasti mediálních studií - výzkumům postavení žen v médiích, a to nejen v roli producentek, ale také konzumentek mediálních sdělení. Praktická část práce zkoumá prostřednictvím rozhovorů, jak redaktorky a redaktoři vnímají vlivy, které na jejich práci působí, a to jak osobní a organizační, tak vlivy vnější.
Reklamní aktivity firem propagujících doplňky stravy v kontextu právní úpravy reklamy v České republice
Černá, Nina ; Winter, Filip (vedoucí práce) ; Benda, Josef (oponent)
This bachelor thesis is focused on the legal and ethical side of advertising of nutritional supplements. In the first (theoretical) part, the thesis covers the definition of advertising, theoretical conception of the advertising law, its development, historical context and the present regulation of advertising in the Czech Republic. An important part is the self-regulation of the advertising industry and its authority in the Czech Republic - Rada pro reklamu. The thesis also includes the main acts and important conceptions which are connected with the advertising industry. Another point is the regulation of advertising industry in the European Union and the application of European directives in Czech conditions. The topic of this bachelor thesis is connected with the advertising of nutritional supplements and its difference from the advertising of medicaments. We can often see various adverts of nutritional supplements which are deceptive in some way. Mostly it is very difficult to recognize if the product is a medicament or a nutritional supplement. There is a big difference between them, but the public is influenced by promotion and believes that a supplement can help with treating diseases. It can be very dangerous because it is often easier to buy a "magic box" with some pills and believe in its effects...
Vlastní zkušenost ze školní výtvarné výchovy jako faktor formování postojů k výtvarné tvorbě a výtvarnému vnímání světa
Černá, Nina ; Hazuková, Helena (vedoucí práce) ; Landischová, Erika (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou nabývání kompetencí učitelek mateřských škol v oblasti výtvarné výchovy v souvislosti s faktory, které tento proces ovlivňují. Obecné zadání diplomové práce bylo na doporučení pedagogů z katedry primární pedagogiky po dohodě s vedoucí práce aktualizováno. Cílem diplomové práce je přinést aktuální zpětnovazebnou informaci o efektu výuky výtvarné výchovy a jejím vlivu na postoje učitelek mateřských škol. Na základě zkušenosti učitelek mateřských škol a studentek střední pedagogické školy ze školní výtvarné výchovy jsem se pokusila upozornit na faktory, které se ukázaly jako nedostatečné v přípravě, a zároveň potřebné pro kvalitní vykonávání učitelské profese. Diplomová práce vychází z výsledků převážně kvalitativního výzkumu, který čerpá z analýzy rozhovorů s učitelkami mateřských škol v Brandýse nad Labem - Staré Boleslavi, na jejichž základě bylo zpracováno několik případových studií. Výzkum je doplněn dotazníkovým šetřením pro studentky středních pedagogických škol a anketou pro rodiče dětí mateřských škol zjišťující postoje rodičů k výtvarným činnostem. Diplomová práce má přinést diagnostické a explikativní informace pro učitele výtvarné výchovy SPgŠ, které by mohly být jedním z východisek pro tvorbu dalších vzdělávacích programů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
7 ČERNÁ, Natalie
2 ČERNÁ, Nikol
7 ČERNÁ, Nikola
7 Černá, Natálie
2 Černá, Nikol
7 Černá, Nikola
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.