| |
|
Behavioral Aspects of Economic Relations, Organizations and Marketing Within the Russian Federation
Romášek, Štěpán ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with political, economic and primarily socio-cultural issues having impact on business, organizations and marketing in the framework of the Russian Federation, which are put into context with the Czech Republic (or other relevant countries eventually). My goal is to find out the ways how to approach the collaboration with the Russian Federation while considering knowledge from data providing background about macroeconomics and national policy and focus on the profile of participants presented in organizations and marketing. Emphasis of my thesis is especially put on cross-cultural element of business, more exactly on differences in organizational and consumer behavior. Using selected methods, I will extend the theoretical part assumptions and secondary research by new knowledge. Based on my findings I'll make new conclusions about countries' specifics, put them in a broader context, all to find out how to mitigate certain barriers and obstacles which can occur and affect companies spreading their field of activity to Russia.
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Machová, Petra ; Zemanová, Věra (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků úklidové firmy ČISTĚ CZ s.r.o. Teoretická část je zaměřena na problematiku zákazníka, marketingového výzkumu a dotazníku, jako nástroje pro shromažďování informací. V praktické části jsou analyzovány a zpracovány získané výsledky dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Šimek, Jiří ; Novák, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provedení primárního a sekundárního marketingového průzkumu u významné společnosti zabývající se prodejem hudebních nástrojů. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení problematiky marketingového výzkumu a prostředí obchodní firmy. Praktická část práce se následně zabývá provedením primárního výzkumu zaměřeného na spokojenost zákazníků analyzované společnosti. Kromě primárního výzkumu se praktická část práce věnuje také sekundárního výzkumu, který je zaměřen na srovnání nabízených služeb analyzované společnosti a její konkurence.
|
|
Marketingový výzkum pro produkt Sticky Password
Nárožná, Gabriela ; Bílek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem pro softwarovou společnost Lamantine software, a.s. Tato společnost působí v oblasti vývoje software. Konkrétně se tato práce zaměřuje na marketingový výzkum pro produkt Sticky Password, který slouží pro správu hesel a vyplňování formulářů. Důraz je kladen identifikaci konkurenčních produktů, cílových skupin, jejich potřeb a očekávání. Pomocí marketingových nástrojů a nástrojů webové analytiky je provedena analýza marketingového prostředí a dotazníkové šetření.
|
| |
| |
|
Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti Event Marketingu
Hrbáč, Vojtěch ; Reniers, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti, která se zabývá produkcí eventových akcí. V prvé a teoretické části se postupně zabývám fenoménem eventu a jeho významem v dnešních společnostech. Je zde také zmínka o historii, kdy se vůbec toto označení začalo používat, a kdy se moderní společnost začala zajímat o tuto oblast marketingu, jako využitelnou součást marketingového mixu. Zmiňuji zde také teoretické přínosy eventu a důvody proč ho pořádat. Ve vlastní praktické stati se zabývám aspekty samotného pořádání události ve firmě a průběh uskutečnění. Protože v současné době pracuji ve společnosti živící se pořádáním těchto událostí, měl jsem možnost se podívat na tyto eventy ze strany nezaujaté osoby a tak zdůraznit chyby v tomto sektoru marketingu. Závěrem se zmiňuji o efektivitě a zároveň nastiňuji budoucí vývoj.
|
|
Marketingové strategie globálních IT korporací
Mikula, Štefan ; Bartoň, Vladimír (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Predmetom diplomovej práce je popis a analýza marketingových stratégií vybraných nadnárodných spoločností pôsobiacich v informačných technológiách. Teoretická časť pojednáva o jednotlivých marketingových stratégiách firiem, ich spoločných a rozdielnych rysoch a porovnáva ich prístup k trhom a k svojim zákazníkom. V ďalšej časti sa práca zameriava na zhodnotenie a účinnosť prístupov opísaných v prvej časti a na prognózu vývoja marketingu v oblasti informačných technológií. Záver je venovaný aplikácii zíkaných poznatkov na český trh.
|
|
Evaluation and Improvement of the Internet Marketing Strategy of an Existing E-commerce Business
Marcely, Peter ; Goga, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Success of e-commerce business is highly connected to the internet marketing tools that are used. The range of such tools is enormous and it difficult to optimise them and make them work effectively. The effectiveness in this case means positive return of investment in stated period of time. Except from internet marketing tools, the customer orientation is crucial matter for e-business organisation. Customers require the wide range of services including various shipment and payment options, quick delivery and live customer support through chat or phone. This thesis shows all stated aspects and demonstrates the practical usage of internet marketing tools as well as enhanced customer support.
|