Název: Behaviorální aspekty ekonomických vztahů, organizací a marketingu v rámci Ruské federace
Překlad názvu: Behavioral Aspects of Economic Relations, Organizations and Marketing Within the Russian Federation
Autoři: Romášek, Štěpán ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: barriers in business; consumer behavior; cultural dimensions; intercultural marketing; macroeconomic indicators; national policy; organizational behavior; The Russian federation; bariéry obchodu; chování spotřebitele; interkulturní marketing; kulturní dimenze; makroekonomické ukazatele; mezinárodní rizika; organizační chování; Ruská federace

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3202

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223265


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet