Název: Marketingový průzkum – případová studie výhodnosti a návratnosti výstavby relaxačního centra Lhotka
Překlad názvu: Marketing Research - a Case Study of Benefits and Return on Building a Lhotka Wellness Center
Autoři: Závodný, Ondřej ; Dobrý, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; marketingový informační systém; marketingový průzkum; Marketingový výzkum; respondenti; marketing information system; Marketing research; marketing research; respondents; the questionnaire

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/2401

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223300


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet