Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí56 - 65  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv finančních odměn na pracovní motivaci a pracovní spokojenost
Pokorná, Olga ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vlivem finančních odměn na pracovní motivaci a pracovní spokojenost. V teoretické části se věnuje složkám a systému odměňování, pracovní motivaci, druhům motivů, procesu motivace, zaměřuje se také na teorie pracovní motivace a shrnuje faktory motivace. Dále je věnována pozornost pracovní spokojenosti a jejím faktorům. V empirické části práce jsou prezentovány výsledky dotazníkového šetření, které zjišťovalo, jak lidé vnímají vliv finančních odměn na pracovní motivaci a pracovní spokojenost.
Trendy v získávání pracovníků
Manhartová, Kristýna ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nejnovějšími trendy v procesu získávání pracovníků v souvislosti s informačními a komunikačními technologiemi. Pozornost je věnována internetu, sociálním sítím a chytrým telefonům spolu s jejich využitím pro získávání pracovníků. Součástí práce je kvantitativní šetření trendů v získávání pracovníků zaměřené na zjišťování zvyklostí, zkušeností a názorů uchazečů, kteří si v posledním roce hledali zaměstnání, s cílem postihnout situaci ve využívání zmíněných trendů v České republice a jejich další možný vývoj. Klíčová slova získávání pracovníků, personální marketing, značka zaměstnavatele, internet, e-recruitment, sociální sítě, chytré telefony, mobilní recruitment, qr kódy, mobilní aplikace
Učení se a vzdělávání v adaptačním procesu zaměstnanců
Sýkorová, Lucie ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zabývá učením se a vzděláváním v adaptačním procesu zaměstnanců, kteří nastupují na nové pracovní místo. Je zdůrazňován význam tvorby adaptačního plánu na efektivitu adaptačního procesu a učení se a vzdělávání v něm. Poukazuje na vliv velikosti organizace, na to jakou bude mít učení se a vzdělávání v adaptačním procesu podobu. Dobře řízený adaptační proces může nově nastupující zaměstnance stabilizovat a také je motivují. Práce se také věnuje komunikaci jako důležitému nástroji učení se a vzdělávání. Důraz práce je kladen na učení se a vzdělávání, různé typy učení se, teorie a metody vzdělávání, které je možné využívat, uplatnit v průběhu adaptačního procesu. Pozornost je věnována také pomůckám a technologiím, které mohou usnadnit učení se a vzdělávání v průběhu adaptačního procesu a také problematice měřitelnosti a hodnocení učení se a vzdělávání. Teoretické koncepty jsou doplněny výsledky empirického šetření realizovaného pomocí dotazníku. Toto šetření se postupně zaměřuje na všechna témata předchozích kapitol. Klíčová slova: adaptace zaměstnanců, adaptační proces, učení se v adaptačním procesu, vzdělávání v adaptačním procesu, vzdělávání nově nastupujících zaměstnanců, hodnocení vzdělávání dospělých, ICT technologie ve vzdělávání dospělých
Specifika a nástroje poradenského procesu v dalším profesním vzdělávání
Shershun, Kristina ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na metodologické aspekty kariérového poradenství. Zabývá se terminologickou diskuzí ohledně definice pojmu poradenství a oblastmi jeho využití v kontextu vzdělávání dospělých. Věnuje se poradenskému procesu, jeho struktuře, nástrojům a specifikám v kariérovém poradenství. Analyzuje širokou škálu nástrojů pro poradenství - od základních poradenských technik po digitální a specifické komplexní prostředky. Možnosti praktického využiti nástrojů jsou ilustrované případovou studií, v rámci které jsou porovnávány dva programy poradenství pro dlouhodobě nezaměstnané. Klíčová slova Poradenství, poradenství v dalším profesním vzdělávání, kariérové poradenství, poradenský proces, nástroje poradenství
Aplikace Baťova systému řízení
Šimanová, Adéla ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu Baťova systému personálního řízení v porovnání se současnými teoretickými východisky a následně na komparaci s personálním řízením společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s., která se otevřeně hlásí k Baťovu odkazu a aplikuje Baťovy principy v řízení podniku. Analýza Baťova systému řízení postihuje období od roku 1921 do roku 1939, kdy nebyl podnik ovlivňován válečnými vojenskými zakázkami a politicko- historickou situací v tehdejším Československu po roce 1939. Klíčová slova: Baťovy závody, personální řízení, personální strategie, personální politika, personální činnosti, osobní odpovědnost pracovníků
Požadavky na kompetence lektorů adaptačních kurzů pro střední školy a druhý stupeň základních škol
Jelínková, Tereza ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Práce se zabývá kompetencemi lektora adaptačního kurzu pro střední školy a druhý stupeň základních škol. Cílem práce je vytvořit soubor kompetencí, které by měl lektor mít, aby byl schopen naplnit cíle a principy adaptačního kurzu. Práce se zaměřuje na pojem adaptační kurz a představuje různé způsoby jeho realizace. Dále pojednává o kompetenčním přístupu a výhodách jeho použití a představuje dva již existující kompetenční modely, související s činností lektora adaptačního kurzu. S pomocí relevantních odborných zdrojů jsou identifikovány nejdůležitější cíle a principy adaptačního kurzu a kompetence, které z nich vyplývají. Součástí vytvořeného souboru kompetencí jsou příklady konkrétních projevů v chování lektora. Klíčová slova: adaptační kurz, střední škola, gymnázium, druhý stupeň základní školy, lektor, kompetence, kompetenční model, scoiálně-patologické jevy, primární prevence rizikového chování, zážitková pedagogika, skupinová dynamika 4
Získávání a rozvoj studentů a absolventů v koncepci talent managementu
Nováková, Andrea ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Práce se zabývá získáváním a rozvojem studentů a absolventů v souvislosti s koncepcí talent managementu. Zaměřuje se na pojetí talentu, vývoj talent managementu, jeho aktuální podobu a význam pro organizaci, pozornost je věnována metodám získávání a rozvoje studentů a absolventů s důrazem na specifika této skupiny pracovníků. Součástí práce je kvalitativní šetření, které pomocí studia dokumentů (kariérních stránek zaměstnavatelů) a rozhovorů se zástupci personálních oddělení velkých podnikatelských subjektů působících v Praze sleduje, jestli a případně jak se zaměstnavatelé zaměřují v rámci svých programů talent managementu na studenty a absolventy, jak rozumějí pojmu talent a jaké metody získávání a rozvoje studentů a absolventů nejčastěji využívají. Klíčová slova talent management, získávání pracovníků, vzdělávání pracovníků, rozvoj pracovníků, studenti, absolventi, trainees
Management znalostí a jeho aplikace při řízení lidských zdrojů
Běhounková, Olga ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Beneš, Milan (oponent) ; Plamínek, Jiří (oponent)
Tato disertační práce si klade za cíl vymezit relativně novou manažerskou disciplínu, management znalostí (MZ), a to odlišným způsobem než je tomu obvyklé v dostupné literatuře. MZ dnes představuje značně široké a intenzivně diskutované téma, které má mnoho kritiků i zastánců. Jedná se především o praktickou disciplínou, která se z praxe vyvinula a je s ní neoddělitelně svázána. Jejím jádrem jsou nehmotná (znalostní) aktiva. MZ je komplexní proces, jehož úspěšnost je determinována firemní strategií, podnikovou kulturou, týmovou prací, neformálními sítěmi, měřitelností a technologiemi. Každý z těchto prvků musí být nastaven a řízen v návaznosti na všechny ostatní a za plné podpory organizačních procesů. Tyto procesy obvykle zahrnují několik fází nebo sub-procesů řízení znalostí v organizaci, kterými jsou vznik, identifikace, formalizace, organizace, šíření, sdílení, adaptace, využívání a hodnocení znalostí. Úspěšná implementace MZ v organizaci znamená dostat správné znalosti ke správným pracovníkům ve správný čas a ve správné formě. Práce je rozdělena do čtyř tematických kapitol. První a druhá kapitola jsou zaměřeny na teoretické vymezení základních východisek MZ a jeho terminologie, tj. definování pojmů "organizace", "management", "manažer" a "znalosti", a to z mnoha různých úhlů pohledu, včetně...
Vzdělávání a rozvoj pracovníků ve společnosti AHOLD Czech Republic, a.s.
Kestlová, Kateřina ; Dušková, Lucie (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Práce popisuje proces vzdělávání a rozvoje pracovníků u jednoho z největších zaměstnavatelů v České republice. Hodnotí současný systém vzdělávání a rozvoje v kontextu překážek souvisejících mj. s velikostí společnosti, pověstí oboru,(ne)ochotou pracovníků k vlastnímu rozvoji (související s jejich vzdělanostní strukturou), vysokou mírou fluktuace, konkurenční situací atd.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí56 - 65  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.