Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 538 záznamů.  začátekpředchozí519 - 528další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace sportovního klubu
Nováková, Kateřina ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou marketingové komunikace basketbalového klubu TJ Sokol Hradec Králové. Náplní práce je zjistit současný stav a analyzovat jednotlivé prvky komunikace s potenciálními diváky a sponzory. K zjištění potřebných informací poslouží pozorování prostředí a komunikace s vedením zmiňovaného klubu. Přínos práce spočívá v samotném zjištění a ohodnocení současného stavu marketingové komunikace. V současné době klub nemá k dispozici žádnou analýzu zabývající se touto problematikou. Bonusem této práce je stanovení střednědobých marketingových cílů a nastínění marketingových strategií k jejich dosažení. Tato práce je rozdělena do čtyř částí. V první jsou popsány jednotlivé prvky marketingového mixu a podrobněji rozebrány nástroje komunikace. Ve druhé části jsou aplikovány marketingové a komunikační nástroje na oblast sportu. Třetí část se zabývá samotnou analýzou současného stavu marketingové komunikace využívané klubem. V poslední čtvrté části jsou navrženy marketingové cíle a strategie vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace.
Analýza marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice
Barcalová, Lucie ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice, která je jedním z lídrů na realitním trhu České republiky. Cílem práce je analýza marketingové komunikace společnosti a návrh možných řešení směřujících k maximálnímu přínosu komunikačního mixu.
Nové formy marketingu
Khalilova, Nazila ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Nové trendy v marketingové komunikaci" se zaměřuje na nové metody v komunikačním mixu, jako jsou guerilla, buzz, direct, mobile a event marketing, a product placement. Hlavním cílem práce je definovat důležité prvky komunikačního mixu současnosti a ukázat jejich důležitost v podmínkách nového globálního trhu. Příklady z praxe o použití těchto metod jsou uvedeny v praktické části a to na zkušenostech jak na ázerbájdžánském trhu, tak i na světových trzích. Ázerbájdžán je zde také ukázán jako potenciální trh pro zahraniční investory.
Ekologický marketing
Neznaj, Radek ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá otázkami ekologického marketingu, konkrétně se zaměřuje na marketingový mix ekologických produktů. Záměr práce je naznačit směry a možnosti, kterými se může marketing produktů ubírat v souladu s životním prostředím a cíly podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část stručně zobrazuje vývoj marketingu a jeho současnou podobu, včetně aktuálních trendů a skutečností, které vedly ke vzniku ekologického marketingu. Tato část definuje ekologický marketing a jeho cíle. Druhá, hlavní část této práce zobrazuje ekologický marketingový mix v běžném složení: produkt, cena, distribuce a komunikace. Pozornost je věnována jednotlivým složkám mixu, jejich výhodám, nevýhodám a klíčovým aspektům v užití s ekologickými produkty a kde je to možné, ilustruje na praktických příkladech. Poslední část tvoří dvě případové studie. První z nich je zaměřena na design a balení ve společnosti Hewlett-Packard, konkrétně multimediálního notebooku HP Pavilion pro Walmart. Druhá je zaměřena na společnost Toyota a její hybridní model Prius s cílem analyzovat klíčové aspekty úspěchu tohoto modelu na trhu hybridních automobilů. Závěr práce shrnuje současné klíčové aspekty ekologického marketingu a poukazuje na možný vývoj do budoucna.
Analýza marketingové komunikace značky Activia v České republice
Horká, Sabina ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce se věnuje marketingové komunikaci značky Activia na území České republiky, kterou můžeme nalézt ve výrobkovém portfoliu společnosti Danone a.s., která je součástí Groupe Danone, jednoho z největších světových potravinářských koncernů. Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit, jakým způsobem je realizována marketingová komunikace jedné z nejvýznamnějších značek, která společnosti výrazně pomáhá budovat vedoucí pozici na českém trhu mléčných výrobků. Na základě provedené analýzy jsou navrženy možné změny vedoucí k maximálnímu využití tohoto marketingového nástroje.
Analýza marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care, spol. Abbott Laboratories, s.r.o.
Iblová, Mirka ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Holbová Melíšková, Iveta (oponent)
Tato práce pojednává o analýze marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care společnosti Abbott Laboratories s.r.o. podnikající na trhu farmaceutického průmyslu. Samotné analýze předchází teoretická část zaměřena na tradiční složky komunikačního mixu. V praktické části jsou následně aplikovány teoretické poznatky na vybraném příkladu společnosti. Na základě provedené analýzy jsou navržena doporučení s cílem optimalizace komunikačního mixu.
Vybrané investice na zelené louce v ČR - analýza a zhodnocení
Urbánek, Adam ; Cibulková, Iveta (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Bakalářská práce rozebírá systém přímých zahraničních investic v ČR. Obsahuje zvolené oblasti teorie a právní úpravy PZI, analyzuje odvětvovou a teritoriální strukturu a systém investičních pobídek. V praktické části je popis investice na zelené louce firmy Bang&Olufsen v Kopřivnici, důvody její expanze, průběh investice a mikro- a makroekonomické působení na okolí. Práce také diskutuje pozitivní a negativní dopady investic na zelené louce v České republice.
Postoje mužů a žen k reklamě na tabákové výrobky
Gregová, Alena ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce zjišťuje postoje mužů a žen k reklamě na tabákové výrobky. Součástí práce bylo provedení primárního marketingového výzkumu, který byl zaměřen na výzkum názorů mužů a žen na reklamu na tabákové výrobky a dále na některé další oblasti spojené s problematikou kouření.
Komparace služeb bankovních institucí v ČR a v USA
Ťopková, Alena ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou bankovních služeb z dvou různých bankovních systémů. Teoretickou část představuje kapitola první a druhá, které charakterizují marketing služeb a faktory ovlivňující bankovní sektor v globálním světě. Propojením teoretických a praktických poznatků je kapitola pátá, která zahrnuje popis a vývoj bankovních systémů v ČR a USA. Stěžejními jsou kapitoly čtvrtá až šestá, které obsahují analýzu bankovních služeb, jejich popis, poplatkovou politiku, způsob distribuce a komunikaci s klienty. Výsledkem je srovnání především výhodnosti pro klienta.
Moderní trendy v marketingu
Myšák, David ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá moderními trendy v marketingu. Hlavní důraz je kladen na internetový marketing, kterému je věnována převážná část této práce. Čtenář je v úvodu seznámen se základními pojmy internetového marketingu, které mu pomohou lépe pochopit určité souvislosti zmiňované v této práci. Další, teoretická, část se zabývá otázkou, do jaké míry je internetový marketing pro firmy nezbytný a popisuje jeho možné využití v praxi. Autor v práci zohledňuje prognózované trendy známého odborníka, v oblasti internetového marketingu, Larrycho Chase. Úvod praktické části je věnován základním informacím o společnosti IRBOS s.r.o, která projevila zájem o využívání tohoto moderního marketingového trendu. Další část popisuje samotný proces realizace internetového marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 538 záznamů.   začátekpředchozí519 - 528další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
23 PROCHÁZKA, Jakub
108 PROCHÁZKA, Jan
13 PROCHÁZKA, Josef
23 Procházka, Jakub
108 Procházka, Jan
2 Procházka, Jan,
19 Procházka, Jaroslav
1 Procházka, Jindřich
46 Procházka, Jiří
3 Procházka, Jonáš
13 Procházka, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.