Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 84 záznamů.  začátekpředchozí49 - 58dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fenomén FOMO v kontextu sociální sítě Instagram
Thein, Filip ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na fenomén FOMO, tedy strach ze zmeškání nějaké události, na sociální síti Instagram. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu FOMO z psychologického hlediska a jeho aplikaci v marketingu. Dále představuje vztah generací k sociálním sítím se zaměřením na mladistvé a mladé dospělé. Praktická část pomocí kvalitativního výzkumu zkoumá, jakým způsobem ovlivňuje fenomén FOMO aktivitu mladých dospělých na sociální síti Instagram. Zároveň zkoumá, jak uživatelé reagují na FOMO marketing ze strany influencerů.
Vnímání aktivismu na Instagramu příslušníky generace Z
Nguyen, Nhu Anh ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Tato práce se zabývá způsoby, jakým způsoby zapojení do aktivistických činností na této sociální síti zjištěn ětší množství aktivistických činností na Instagramu u žen než u mužů. Mezi online a offline aktivistickými činy byla zjištěna pouze slabá korelace. Dle odpovědí espondentů lze však soudit, že příslušníci generace Z offline světě věří Hloubkové rozhovory následně zkoumaly motivaci uživatelů k tvorbě aktivistického obsahu na Instagramu. Respondenti uvedli, že nstagramu sledují šíření povědomí, možnost legislativní změny. Příslušníci generace Z, kteří aktivistický obsah na Instagramu prezentaci mainstreamových aktivistických témat na Instagramu spíše skeptičtí, oceňují však nové pohledy a nová témata. Uvádí, že aktivistický obsah na
Odraz komunikace MŠMT na oficiálních sociálních sítích
Rýdlová, Karolína ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Odraz komunikace MŠMT na oficiálních sociálních sítích" pojednává o využívání sociálních sítí pro komunikaci vládních institucí s veřejností. První část práce uplatnění na sociálních sítích. Na základě vymezení funkce institucionální komunikace a vytyčení klíčových vlastností sociálních médií jsou identifikovány základní cíle institucionální ží především k utvoření obrazu o dosavadním využívání sociálních sítí vládními institucemi v ČR a přiblížení činnosti a působnosti Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy. Teoretické poznatky jsou následně využity při analýze komunikace MŠMT na sociá Twitter a Instagram. Cílem výzkumu je vyhodnotit, jak ministerstvo naplňuje cíle institucionální komunikace na sociálních sítích (vytyčené v teoretické části práce) a využívá jejich komunikačního potenciálu. V l zároveň realizován rozhovor Klárou Dobiášovou z odboru vnějších vtahů a komunikace MŠMT, který umožňuje konfrontaci závěrů vzešlých z komunikační analýzy se zkušenostmi získanými správou
Nové trendy v kulturním marketingu: příklad Národního divadla
Jeřábková, Kateřina ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce shrnuje současnou teorii i praxi v oblasti práce s publikem (anglicky audience development). Zaměřuje se na zakotvení rozvoje publika do marketingové teorie, v rámci výzkumu pak na analýzu efektivity tohoto nástroje. Ve výzkumné části ukazuje práci s publikem z pohledu marketingových expertů tří divadelních scén - Národního divadla, Divadla Na Zábradlí a A Studia Rubín. Přináší také pohled publika na doprovodné programy, jednu z nejčastěji exekuovaných forem rozvoje publika. Práce definuje specifika marketingové praxe v kultuře, podrobněji se zaměřuje na marketing divadelních institucí. Zde se marketingová komunikace liší podle povahy dané instituce, podle jejího statutu, financování nebo velikosti. Práce si klade za cíl zjistit, jak diváci doprovodné programy vnímají, zda ovlivňují jejich vnímání (image) divadelní instituce nebo zda mají vliv na následné nákupní chování. Efektivitu těchto programů práce následně hodnotí také z hlediska oslovených marketingových odborníků.
Vývoj vizuálního stylu pražského metra
Ťopková, Tereza ; Slanec, Jaroslav (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat vývoj vizuálního stylu pražského metra a analyzovat dodržování jednotného vizuálního stylu v současném prostředí pražského metra. Práce se ve své teoretické části zabývá historií pražského metra, vizuální komunikací a jednotným vizuálním stylem se zaměřením na informační a orientační systémy v prostředí hromadné dopravy. Klíčovým tématem této práce je vývoj vizuálního stylu od zahájení provozu metra po současnost. Jsou zde popsány přípravné studie informačního a orientačního systému metra, realizované systémy včetně popisu jednotlivých prvků a důležité informace o autorech navržených systémů - Jiřím Rathouském a Rostislavu Vaňkovi. V neposlední řadě je zde popsán i současný stav vizuální komunikace v prostředí pražského metra včetně plánovaných či zkušebních provozů nových systémů. Současným vizuálním stylem pražského metra se zabývá i empirická část této práce. Ta si klade za cíl popsat vybrané prvky v grafickém manuálu a sledovat dodržování jednotného vizuálního stylu, tedy aplikaci prvků ve vybraných stanicích pražského metra.
Mediální obraz českého výtvarného umění v Událostech v kultuře na ČT Art
Vičarová, Barbora ; Sládková, Hana (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Diplomová práce s názvem "Mediální obraz českého výtvarného umění v Událostech v kultuře na ČT Art" se zabývá českým výtvarným uměním a jeho mediálním obrazem v rámci kulturně-zpravodajského pořadu Události v kultuře na ČT Art. Cílem práce je zmapovat mediální obraz českého výtvarného umění v pořadu, který je na denní bázi produkován českou veřejnoprávní televizí. K takové analýze je v práci použita metoda kombinované kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy, která zkoumá jednotlivé reportáže z dané relace v rámci celého roku 2019. Práce se snaží odpovědět na otázku, jakou formou a jakým způsobem bylo v rámci Událostí v kultuře v roce 2019 referováno o českém výtvarném umění, o jakých umělcích se nejvíce hovořilo, jaké instituce nebo témata měla ve zpravodajské relaci největší prostor. Práce se také snaží odpovědět na otázku, jaké téma musí být, aby se vůbec do kulturně-zpravodajského pořadu na celostátní veřejnoprávní televizi mohlo dostat, podle jaké logiky jsou témata do relace vybírány a nakolik jsou při výběru témat a tvorbě reportáží naplněny zpravodajské hodnoty, zásady vyváženosti nebo veřejnoprávnosti. V teoretické části práce je nejprve nastíněn rámec daného tématu, kdy je obecně popsána televize jako médium a je na základě literatury rozebrán koncept mediálního obrazu, koncept...
Výzkum postojů generace Z k módním značkám
Čepelova, Anastasia ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na generaci Z a její postoje k luxusním módním značkám. Její první část se věnuje teoretickému ukotvení klíčových pojmů. Nejprve je v ní rozebrána role módy a luxusu v současné společnosti, následně jsou tyto pojmy vztaženy k luxusním značkám a jejich marketingové strategie. Mimo to se teoretická část věnuje i popisu generace Z, konkrétně definování klíčových vlivů a postojů prezentovaných předchozími studiemi na toto téma. V druhé části je popsán výzkum postojů, který probíhal formou hloubkových rozhovorů s devíti respondenty. V závěru jsou představeny výsledky výzkumu v podobě šesti hlavních oblastí, které jsou pro generaci Z důležité při nákupu luxusních módních značek.
Vizuální merchandising jako nástroj marketingové komunikace v místě prodeje
Kunc, Martin ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Práce se věnuje vizuálnímu merchandisingu, který je jedním z nástrojů marketingové komunikace v místě prodeje. Teoretická část má v prvé řadě za cíl tento pojem zařadit právě do kontextu marketingové komunikace v místě prodeje a následně ho definovat. Dále popisuje historii vizuálního merchandisingu a jeho cíle, základní principy a aspekty. Práce se zabývá také jednotlivými nástroji, kterými jsou aranžování zboží, figuríny, osvětlení, nápisy a navigace, výlohy, práce s materiály i využití barevnosti, kdy mapuje jejich dělení, užití v praxi a zároveň popisuje mechanismy v rozmístění zboží v prodejně. V praktické části dochází kanalýze vizuálního merchandisingu u dvou vybraných prodejen, kterými jsou Vans a Manufaktura. Autor tyto prodejny analyzuje, popisuje a porovnává s koncepty, které jsou popsány v teoretické kapitole. Součástí praktické části jsou také strukturované rozhovory se zástupci značek vybraných prodejen, které sloužily kzískání doplňujících informací k vizuálnímu merchandisingu analyzovaných maloobchodních jednotek. Hlavním cílem této práce je představit vizuální merchandising jako nástroj marketingové komunikace v místě prodeje, popsat jeho teoretické základy i prozkoumat jeho vliv na nákupní chování. Cílem je také zjistit, do jaké míry jsou teoretické koncepty dodržovány v praxi a...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 84 záznamů.   začátekpředchozí49 - 58dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.