|
Marketingový plán značky Horsefeathers
Šmíd, Michal ; Koudela, Tomáš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingového plánu značky Horsefeathers. Teoretická část se zabývá jednotlivými kroky týkajícími se marketingového plánování, tyto poznatky vycházejí z odborné literatury. V praktické části práce zkoumá aktuální situaci ve firmě a zpracovává analýzy. Na závěr předkládá návrh na vylepšení marketingového plánu firmy na základě získaných teoretických poznatků.
|
|
Návrh komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Smékalová, Romana ; Žanda, Lukáš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením komunikačního mixu, kdy v první části je vymezena teorie ke zpracovávanému tématu, již následuje charakteristika společnosti, pro niž je marketingový plán vypracován. Poté se práce soustředí na analýzu společnosti, která se skládá z analýzy externího a interního okolí. Analýza externího prostředí je definována situační analýzou PEST a Porterovým modelem pěti konkurenčních sil. Analýzou interního prostředí se pak zabývá analýza McKinsey „7-S“ a analýza marketingového mixu. Výsledkem těchto analýz je vytvoření SWOT analýzy, jež definuje silné a slabé stránky společnosti, příležitosti a hrozby plynoucí z okolí. Na základě SWOT analýzy jsou posléze vypracovány návrhy ke zdokonalení komunikačního mixu.
|
| |
|
Návrh komunikačního mixu v podniku se zaměřením na výrobou výtahů
Polišenská, Iva ; Navrátilová, Ludmila (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu firmě zabývající se výrobou výtahů“ se zabývá analýzou současného stavu společnosti Zitta výtahy s.r.o., jejího okolí, ve kterém se firma nachází a rozebírá faktory působící na zákazníky. Na základě provedených analýz a zhodnocení současného stavu společnosti se navrhuje nový komunikační mix, jehož hlavním cílem by mělo být zvýšení povědomí o dané značce a kvalitě služeb a tím přispět ke zvýšení prodejnosti výtahů.
|
|
Marketingový plán pro společnost AIKON, s.r.o.
Štumpa, Zdeněk ; Jahoda, Milan (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro společnost AIKON, s.r.o. Analytická část práce se opírá o teoretické poznatky a zobrazuje stav současného marketingového plánu společnosti. Na základě analýzy je následně vypracován soubor doporučení, která podniku umožní dosáhnout lepší pozice na trhu a zvýšení celkové efektivity hospodaření.
|
|
Marketingový plán vybrané firmy
Brožová, Kateřina ; Müller, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu nově vznikající firmy, která plánuje vstoupit na trh v oblasti služeb. Firma se zabývá zprostředkováním komplexních svatebních služeb pomocí webového portálu. V teoretické části se nachází základní popis marketingového plánu, způsob jeho provedení a definice pojmů vztahujících se k nově vznikající firmě. V praktické části se zaměřuji na vyhodnocení získaných dat a sestavení marketingového plánu společnosti.
|
| |
| |
|
Návrh komunikačního mixu
Kľúčovská, Renata ; Ládr, Vladimír (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem podniku. Cílem této práce je analyzovat stávající stav a vytvořit návrh nového komunikačního mixu podniku. Analyzovaným subjektem je restaurace „U Šošona“, která sídlí v Brně – Králově Poli. V první části práce jsou nastíněny teoretické poznatky pro její zpracování. Druhou částí je analýza prostředí podniku a poslední část se zabývá návrhem řešení pro vyšší návštěvnost této restaurace.
|
|
Podnikatelský plán v oblasti bio plodin
Krakovková, Lenka ; Milichovský, František (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení společnosti SANDDORN s.r.o., která se bude zabývat pěstováním Rakytníku řešetlákového, zpracováváním a následným prodejem produktů z něj vyrobených. Firma hodlá vstoupit na trh se zdravou výživou, s možností specializace na výrobu biopotravin. V práci jsou vyhodnoceny předpoklady úspěchu podnikání, včetně finančního plánu, a návrhu postupných kroků pro realizaci firmy.
|