Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  začátekpředchozí47 - 56  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie Maxima pojišťovny
Šafrová, Gabriela ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Herko, Olga (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie pojišťovny Maxima a jejím cílem je tuto strategii zhodnotit a navrhnout doporučení na její vylepšení. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde se nejprve zabývám etapami vzniku marketingové strategie, a poté se věnuji popisu obsahu strategie distribuční, cenové, produktové a komunikační. V praktické části se pak již zaměřuji na pojišťovnu Maxima a na její produktovou řadu, distribuční politiku, cenovou strategii a především na komunikační strategii. Po představení marketingové strategie Maximy pak v závěrečné kapitole uvádím její zhodnocení a návrhy na vylepšení.
Psychology of pricing
Bimaj, Arjola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cena je jedním z indikátorů marketingového mixu, který přímo ovlivňuje zisk společnosti. Správná cena může zvýšit zisk a naopak nesprávně stanovená cena může výrazně zisk snížit. Podniky tedy při stanovování cen svých produktů musí zohledňovat řadu faktorů, přičemž jedním z cílů je maximalizovat své příjmy. Moderní faktory v hospodářské oblasti, kontinuální změny v životním prostředí či současná finanční situace ve světě dosavadní systém cen narušily, avšak zároveň nutí manažery hledat nové způsoby, aby byly jejich produkty schopny držet krok s těmito změnami. Cílem této diplomové práce je tedy studovat psychologii cen v souvislosti s faktory, jež ovlivňují psychologii a chování spotřebitelů, pokud jde o nákupní rozhodování. Zjištěné informace poté mohou sloužit jako užitečné vstupy pro podniky s cílem pochopit tyto faktory a jejich použití, aby tak posléze byli schopny zajistit nejvhodnější způsob stanovení ceny za svůj produkt.
The impact of modern communication tools on international supply chains
Hricko, Ján ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Témou mojej bakalárskej práca je čitateľovi objasniť hlavné zmeny v domácom a medzinárodnom obchode, ktoré by mohli byť zapríčinené modernými komunikačnými nástrojmi. Niektoré z týchto zmien už boli aplikované niekoľkými subjektmi na predaji svetelnej techniky na Slovensku, kde už môžeme vidieť zmeny aj u klasických dlhodobých predajcov. V teoretickej časti si postupne rozoberieme aktuálny stav medzinárodného obchodu a predstavíme si aj jeho možný vývoj v budúcnosti. Nie sú vynechané aj niektoré príklady moderných technológií, ktoré sa už teraz mohli dostať do reálneho života alebo v blízkej budúcnosti by sa s nimi mohlo počítať. Podrobne bude rozobraná komunikácia cez internet a jej výhody pre zákazníka a obchodníka, kde sa predpokladá, že by sa mal dávať väčší dôraz na neustále prispôsobovanie sa novým zmenám, keďže táto komunikácia sa stáva stále viac interaktívnou. Prakticky sme sa pozreli na typických predstaviteľov trhu so svetelnou technikou, pričom sme zanalyzovali ich súčasné pôsobenie v medzinárodnom obchode a spôsoby akými využívajú moderné komunikačné nástroje. Nakoniec sme dospeli k tomu, že napriek už rozšíreným a niektorými novými účastníkmi používaným technológiám na internete, si tieto technológie ešte stále nenašli miesto aj u "klasických predajcov." Títo obchodníci zavádzajú tieto zmeny nie s dostatočnou rýchlosťou, čo by sa mohlo v budúcnosti ukázať ako problém.
Marketingová strategie pekáren Paul na českém trhu
Křivová, Petra ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato bakalářská práce je členěná do čtyř částí. První kapitola se zabývá teoretickým vysvětlením pojmu marketing a jeho koncepcí. Druhá kapitola je věnována problematice marketingového plánování. Obsahuje a vysvětluje hlavní nástroje marketingového plánování. Těmi jsou především stanovení cíle a poslání podniku, SWOT analýza a segmentace, targeting a positioning. Třetí kapitola se zaměřuje na marketingový mix a uvádí definice jeho částí. Čtvrtá kapitola je zaměřena na pekárnu PAUL a aplikování části teoretické do praxe.
Analýza marketingová strategie GE Money Bank na českém trhu
Švástová, Magda ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza společnosti GE Money Bank na českém trhu a návrh opatření pro odstranění slabých stránek strategie. V teoretické části je popsán koncept strategického řízení a následně jednotlivé složky marketingové strategie. Analytická část následně hodnotí vnější prostředí, ve kterém GE Money Bank působí a popisuje marketingovou strategii GE Money Bank - cíle společnosti, segmentaci a zacílení společnosti, marketingové cíle, firemní identitu, atd. V závěrečné části je strategie hodnocena pomocí SWOT analýzy a jsou navržena řešení pro zmírnění slabých stránek společnosti.
Vnímání cause related marketingu českým spotřebitelem
Kuncová, Veronika ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním cause related marketingu jako moderního nástroje komunikace, který umožňuje propojit zájmy komerční sféry s potřebami neziskového sektoru. Teoretická část představuje pojem cause related marketing a stanovuje jeho definici, mechanismy fungování a efekty, které přináší jednotlivým subjektům. Dále popisuje typické postoje spotřebitelů k tomuto konceptu a faktory, které jejich vztah vůči CRM ovlivňují. Vliv těchto faktorů ilustruje na příkladech ze zahraniční marketingové praxe. V praktické části se práce věnuje vlastnímu výzkumu vnímání cause related marketingu mladými českými spotřebiteli, kteří odpovídají charakteristikám tzv. Dětí tisíciletí. Po představení předchozích výzkumů na toto téma následují výsledky výzkumu, které analyzuje podle pohlaví a věku respondentů. Na závěr se věnuje srovnání vnímání českých a amerických spotřebitelů.
Vývoj zahraničního obchodu ČR s Brazílií
Černohousová, Dana ; Neuwirthová, Magda (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Diplomová práce pojednává o Brazílii jako o hospodářsky a politicky silné zemi s mnoha možnostmi pro zahraniční i české subjekty. Jsou zde analyzovány obchodní podmínky, problémy a bariéry vstupu na brazilský trh a naopak příležitosti perspektivních oborů. Práce se zabývá vývojem česko-brazilských vztahů, současnou smluvní základnou a hospodářskou spoluprací obou zemí. Praktická část práce analyzuje vybrané firmy, které již mají zkušenosti s obchodováním na brazilském trhu.
Podnikatelské strategie pro čínský trh - příklad společnosti Coca-Cola, HBC
Kyselová, Karolina ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelskou strategií na čínském trhu, která je přiblížena konkrétním příkladem podnikatelské strategie společnosti Coca-Cola. Vzhledem k šíři tématu není obsahem celková podnikatelská strategie zmíněné společnosti, ale společenská odpovědnost, která je třetím pilířem zmíněné strategie. Cílem práce je porovnat díky hodnotám a nastavení společenské odpovědnosti společnosti Coca-Cola aktuální situaci na čínském trhu a postoj tamní vlády k hlavním problémům této oblasti. První kapitola je věnovaná ekonomickému růstu a současnému hospodářskému vývoji Číny, který je poznamenán celosvětovou finanční krizí. V souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti Coca-Cola je třeba zmínit úmluvy a závazky, které pro zemi vyplývají ze členství v organizaci ILO. Této problematice se věnuje druhá kapitola. Poslední kapitola přibližuje podnikatelskou strategii společnosti (základní pilíře včetně strategie "4A") se zaměřením na zajištění dlouhodobě udržitelného růstu. Tyto informace slouží nejenom pro přiblížení podnikatelské strategie společnosti, ale i pro možné srovnání přístupu vlády se skutečným stavem v zemi.
Companies entry forms into foreign markets
Tichá, Dominika ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Současná doba globalizace, stále silnější liberalizace podnikatelského prostředí a rostoucí konkurence staví firmy do složité situace. Aby uspěly, rozšiřují svou podnikatelskou činnost na mezinárodní prostředí. Nadnárodní společnosti expandují na trhy, kde ještě nemají své působení. Podnikatel nebo společnost může využít několik forem vstupu, od vývozních a dovozních operací, přes kapitálově nenáročné formy přítomnosti na trhu, např. licence, franchising nebo výrobní kooperace, až po kapitálové vstupy, které lze realizovat portfoliovými nebo přímými zahraničními investicemi. Na jedné straně je zájem podnikatele investovat ovlivněn ekonomickou situací země, ale rozhodující jsou i efekty z využití informačních a komunikačních technologií. A právě takovým faktorem je mobilní vysokorychlostní přístup k internetu. Poptávku po něm mohou uspokojit mobilní operátoři díky držení konkrétních kmitočtů v jednotlivých pásmech. V současnosti bylo v ČR zahájeno nové výběrové řízení - aukce na jejich přerozdělení, která má přilákat nové mobilní operátory a která pro ně nabízí i nové formy vstupu. Pro mobilní operátory je potřeba povolení, licence na provozování jednotlivých sítí. Příznačné je pro ně i vstupování prostřednictvím strategických aliancí velkých společností, protože se jedná o oblast telekomunikací, která vyžaduje velké finanční prostředky na výzkum a vývoj, inovace a budování telekomunikační infrastruktury. První část práce představuje různé druhy expanze od vývozních a dovozních operací, přes kapitálově nenáročné investice až po ty nejsložitější kapitálové vstupy. Druhá část je zaměřena na současné mobilní poskytovatele působící na českém trhu, a jejich vstup na území ČR. Třetí a zároveň poslední část představuje nové výběrové řízení - aukci na získání rádiových kmitočtů. Nastíněny jsou i nové možnosti vstupu mobilních operátorů na český telekomunikační trh, které tato aukce přináší.
Kapitálově náročné formy vstupu na zahraniční trhy se zaměřením na TPCA Kolín
Březinová, Barbora ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Práce představuje formy mezinárodního kapitálu a dále charakterizuje kapitálově náročné formy vstupu na zahraniční trhy. Podrobně se zabývá konkrétním příkladem společného podniku TPCA vytvořeného dvěma zahraničními automobilovými společnostmi v ČR. Práce zahrnuje analýzu, jak občané vnímají působení společnosti TPCA na Kolínsku. Jsou zde popsány její přínosy i negativa.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   začátekpředchozí47 - 56  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.