Název: Psychology of pricing
Překlad názvu: Psychology of pricing
Autoři: Bimaj, Arjola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: behaviorální ekonomie; metody určování ceny; psychologie spotřebitele; psychologie tvorby cen; spotřebitelské chování; trh; vnímání; Behavioral Economics; Consumer behavior; Consumers psychology; Market; Perception; Pricing methods; Psychology of pricing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35912

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162611


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet