Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 396 záznamů.  začátekpředchozí355 - 364dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing v cestovním ruchu a finanční krize
Slavíková, Daniela ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vliv finanční recese na marketing aplikovaný v cestovním ruchu. Dílčími cíli práce je definování cestovního ruchu v České republice, marketingu, který je aplikovaný v cestovním ruchu a poukázání na zvláštnosti tohoto druhu marketingu. Praktická část je věnována nejaktuálnějším situacím v oblasti cestovního ruchu jak v České republice, tak po celém světě. Součástí praktické části je také ovlivnění marketingu tohoto odvětví v důsledku finanční recese.
Marketing umění ve vybraném segmentu trhu v Rusku, ČR a USA
Melamed, Artem ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato práce popisuje přístupy k marketingu umění v ČR, Rusku a USA, charakterizuje marketingové techniky a porovnává úspěšnost marketingu umění v těchto zemích.
Vývoj ekonomického chování v České republice a v Rusku
Ionova, Alena ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této práce je, na základě analýzy vývoje vybraných makroekonomických ukazatelů a vlastního výzkumu, ukázat co, jak a proč ovlivňuje psychologii, mentalitu a ekonomické chování lidí v České republice a Ruské federaci. Práce se skládá z analytické a výzkumné částí. V analytické části jsem krátce popsala transformační proces devadesátých let, kromě toho významné mezníky novodobé historii vybraných zemí, vliv politiky na chování lidí, demografickou situaci a analýzu vývoje ekonomických ukazatelů v České republice a Ruské federaci. Dále jsem popsala, jak působí politický a ekonomický vývoj na život jedince a společnosti. Ve výzkumné části jsem se zabývala analýzou výsledků dotazování.
Marketing v automobilovém průmyslu
Čablová, Eva ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Duszek, Igor (oponent)
Tato práce analyzuje současnou situaci v automobilovém průmyslu. Zaměřuje se na vývoj trhu s automobily v posledních měsících, šrotovací příspěvek a dále na marketingové trendy v odvětví. V poslední části je podrobně rozebrán poprodejní marketing automobilky Opel na konkrétním zlínském dealerství společnosti Mikona Auto.
Marketing cílený na děti
Boháčková, Lenka ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing cílený na dětské spotřebitele. Práce informuje o teoretických aspektech cíleného marketingu a dále o druzích reklam, se kterými se dítě může setkat. V neposlední řadě také upozorňuje na legislativu, vztahující se k tvorbě a působení reklamních sdělení. Dále je práce zaměřena na psychologické aspekty vlivu reklam na děti. Součástí práce je také výzkum,jehož cílem je vyhodnocení vnímání komerčních sdělení dětmi v současné době a jejich postoje a kupní chování.
Marketingová komunikace T-Mobile
Zemanová, Tereza ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace T-Mobile" je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část má za úkol čtenářům přiblížit základní pojmy a nástroje marketingové komunikace, včetně nových a stále aktuálnějších moderních trendů v této oblasti. Praktická část mapuje trh mobilních operátorů v České republice a nastiňuje, jak se nástroje marketingové komunikace používají v konkrétní firmě včetně praktických ukázek již proběhlýchch kampaní.
Marketing and financial crisis
Čahojová, Kristína ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce popisuje vliv recese na marketing ve střední Evropě. Je zaměřena především na politický marketing v České republice, na Slovensku, v Rakousku a v Maďarsku. Teoretická část se zabývá definicí a vývojem politického marketingu. Analýza makroekonomických podmínek a nedávný politický vývoj jsou shrnuty v první části. Dopad krize je popsán na politických kampaních. Nové marketingové trendy jsou shrnuty v závěru práce.
Internetový marketing a aplikace ve volebních kampaních.
Biskup, Vojtěch ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Jan, Procházka (oponent)
Cílem této práce je představit internetový marketing, nejdůležitější nástroje a poukázat na jeho důležitost pro podniky. Postup je rozdělen do sedmi kapitol, ve kterých je popsáno vše důležité od již zmíněných nástrojů, přes nové trendy a využití v politice, až po naznačení budoucího vývoje.
Marketing telekomunikačních operátorů a Internet
Balcarová, Martina ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Svatoš, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trhu mobilních telekomunikačních operátorů v České republice a jejich počínáním v oblasti marketingu. Teoreticky se zaměřuje na současné trendy v marketingové komunikaci, marketingem na internetu a mobilním marketingem. Aplikační část mapuje historický a současný vývoj trhu mobilních operátorů v ČR a dále nastiňuje aktivity jednotlivých operátorů v oblasti marketingových strategií, marketingové komunikace a využití elektronického marketingu.
Kontextové reklamní systémy
Randáčková, Veronika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce seznamuje čtenáře s novými a méně používanými kontextovými PPC systémy, které lze v českém internetovém prostředí použít pro reklamní kampaň. Tyto systémy jsou popisovány na reklamní kampani vytvořené pro internetový obchod Pneu360.cz. Cílem práce je zhodnotit použitelnost a účinnost jednotlivých systémů pro další možné pokračování kampaně. Kontextová reklama je v této práci brána v širším pojetí, zařazena je jak reklama v obsahu, tak v článcích a ve vyhledávání. Analyzovány byly systémy Adfox, Etarget, Facebook, ElineAd, Intextová reklam BillBoard a TakeIt -- virtuální výloha.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 396 záznamů.   začátekpředchozí355 - 364dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.