Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza automobilového poprodejního trhu
Čablová, Eva ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Duszek, Igor (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na český B2B trh s náhradními díly do automobilů. Obsahem první kapitoly je vysvětlení teoretických marketingových pojmů a metodik, se kterými je poté pracováno během praktické části práce. Druhá část diplomové práce je věnována podání obrazu o současné situaci na automobilovém poprodejním trhu. Čtenář je zde blíže seznámen se subjekty podnikajícím v tomto odvětví, dále pak se svazy a sdruženími, do kterých jednotlivé subjekty vstupují s cílem hájit své společné zájmy a práva. Obsahem kapitoly je také bloková výjimka, která legislativním charakterem výrazně změnila pravidla prodeje náhradních dílů a oprav vozidel. Třetí část je věnována programu Náhradní díly Opel, který byl vytvořen pro prodej originálních náhradních dílů Opel nezávislým servisům. Obsahem kapitoly je také srovnání podobně zaměřených programů dalších výrobců vozidel a také srovnání s nabídkou konkurence v podobě nezávislých distributorů náhradních dílů. Diplomovou práci uzavírá marketingový B2B výzkum, který měl za cíl odhalit míru spokojenosti s obsahem a pravidly programu Náhradní díly Opel. Respondenty výzkumu byly zástupci autorizovaných servisů Opel. Výsledky výzkumu byly importérem využity pro plánování marketingových aktivit v rámci programu pro rok 2013.
Marketing v automobilovém průmyslu
Čablová, Eva ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Duszek, Igor (oponent)
Tato práce analyzuje současnou situaci v automobilovém průmyslu. Zaměřuje se na vývoj trhu s automobily v posledních měsících, šrotovací příspěvek a dále na marketingové trendy v odvětví. V poslední části je podrobně rozebrán poprodejní marketing automobilky Opel na konkrétním zlínském dealerství společnosti Mikona Auto.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.