National Repository of Grey Literature 367 records found  beginprevious348 - 357next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Analýza podmínek pro stavební realizaci bikeparku na Jindřichohradecku
Zdeňková, Klára ; Král, Pavel (advisor)
Teoretická část vymezuje cyklistické disciplíny, především technické. Podává též informace o bikeparcích jak v ČR, tak v zahraničí a vymezuje hlavní podmínky stavby bikeparku. Praktická část analyzuje vybrané podmínky na Jindřichohradecko. Zabývá se reálností stavby, názory veřejnosti (zjištěné pomocí ankety), názory úřadů, určením vhodného místa pro stavbu, možnými zdroji financování atd. Výstupem práce je zpracovaný manžerský projekt výstavby bikeparku, který bude předán na MěÚ v Jindřichově Hradci.
Analysis of the Marketing Mix for a Medicine available on a Prescription and a Medicine without Prescription in a particular Organization
Vondráková, Michaela Bc. ; Lešetický, Ondřej (advisor) ; Král, Pavel (referee)
Porovnat nákladovost zavedení léčivého přípravku na předpis a bez předpisu. Dále návrh marketingového mixu se zaměřením se na nástroje marketingové komunikace u léku na předpis. Práce bude provedena ve spolupráci s firmou Novartis, s.r.o.
Analýza pramenů zabývající se zážitkovou pedagogikou
Hypeš, Jaromír ; Král, Pavel (advisor)
Práce zkoumá prameny zabývající se zážitkovou pedagogikou. Je rozdělena do sedmi kapitol. První část přináší teoretický přehled o tom, co je zážitek a zkušenost. Pohledy autorů na termín zážitková pedagogika jsou uvedeny ve druhé části práce. Další kapitola je zaměřena na prozkoumání historických pramenů. V následujících částech je probrána didaktická teorie, zážitkové učení a organizace zabývající se zážitkovou pedagogikou. Využití této pedagogiky je obsahem poslední části. Především vztah k managementu je zde významný.
Vliv procesu transformace na změny v teritoriální struktuře zahraničního obchodu ČR v 90. letech
Rožánková, Lucia ; Kalínská, Emílie (advisor) ; Král, Petr (referee)
Diplomová práce hodnotí vliv procesu transformace na vývoj teritoriální struktury zahraničního obchodu České republiky v 90. letech. První část práce je věnována samotnému procesu transformace, jeho klíčovým prvkům. V druhé části práce je analyzován vývoj teritoriální struktury zahraničního obchodu v jednotlivých letech pod vlivem transformačních procesů. Základním rysem pro období 90. let je přechod od východních trhů (zejména zemí bývalého SSSR) k vyspělým tržním ekonomikám s dominancí zemí EU. V další části práce porovnává situaci v ČR s jinými tranzitivními ekonomikami, a to s Polskem, Maďarskem, Slovinskem a zejména Slovenskem. Poslední kapitola je věnována příkladu konkrétní společnosti, Iveco Czech Republic, a.s.
Zavádění systému managementu jakosti do výrobního podniku
Král, Pavel ; Plášková, Alena (advisor) ; Bokota, Lubomír (referee)
Práce se zabývá zavedením systému managemntu jaksoti do výrobního podniku. Pro podnik byl vybrán systém řízení kvality podle řady mezinárodních norem ISO 9000. Cílem práce je aplikace požadavků normy ISO 9001 do systému managementu společnosti, úspěšné zavedení systému managementu kvality a příprava společnosti na certifikaci s tím spojenou. Dalším cílem je posoudit výhody a nevýhody tohoto zavedení a sdělení doporučení do budoucí činnosti společnosti.
Možnosti využití outdoorového tréninku v podmínkách státní správy
Vojtíšek, Roman Bc. ; Hiršová, Miloslava (advisor) ; Král, Pavel (referee)
Postoje primárně vyjadřují vztah osobnosti k jejímu prostředí. Jsou tedy výrazně formovány probíhajícími sociálními procesy. Celková dynamika sociálního prostředí v moderní společnosti však klade vysoké nároky na jedince, který sám nemusí být schopen adekvátnímu přizpůsobení. Skupinové sociální výcviky pracují s jednici formou umělého vytvoření určitého miniaturizovaného modelu společnosti ve kterém pak probíhají reálné sociální procesy. Tyto procesy jsou následně podrobeny analýze a na principu zážitkové pedagogiky dále předkládány ke zpracování. Podmínkou je psychologicky bezpečné prostředí ve kterém účastníci přebírají odpovědnost za svůj vlastní rozvoj. Uvedeného principu lze využívat při rozvoji tzv. ?měkkých? schopností pracovníků organizace, přičemž tyto schopnosti jsou klíčovou podmínkou jejího dlouhodobého rozvoje.
Mezinárodní marketing sítě Bosch Car Service v České republice
Němcová, Eva ; Bílková, Jana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou přechodu servisní sítě Bosch Car Service v České republice na franchisingový řetězec, analyzuje jednotlivé prvky franchisového balíku. Cílem práce je identifikovat hlavní problémové oblasti tohoto procesu a navrhnout možnosti jejich řešení. Významným nástrojem pro kladné přijetí této změny partnery je účinná komunikační strategie firmy Bosch, jejíž jednotlivé prvky práce rozebírá.
International Marketing Strategy of Web Driving Book
Smrček, Ondřej ; Bílková, Jana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Práce popisuje analýzu trhu a tvorbu komplexní marketingové strategie pro novou internetovou aplikaci Internetová Kniha jízd. Podrobně je zde rozebrána příprava jednotlivých složek marketingového mixu, zejména cenové a komunikační politiky a obchodního modelu. Kromě českého trhu je zpracována i strategie pro espanzi na Slovensko.
Elektronický oběh účetních dokladů
Král, Petr ; Mejzlík, Ladislav (advisor) ; Hora, Michal (referee)
Práce popisuje historický vývoj v oblasti správy dokumentů v prostředí podniku. V kontextu tohoto vývoje jsou představeny dnešní komplexní systémy pro elektronickou správu dokumentů a podnikového obsahu. Zvláštní pozornost je věnována vztahu těchto systémů k legislativě, zaměstnancům a finančně-ekonomickým otázkám spojeným s jejich provozem a pořízením.
Modern forms of marketing communications and their impact on the ability to compete of small and middle- sized companies
Král, Petr ; Bílková, Jana (advisor) ; Štensová, Antonia (referee) ; Lošťáková, Hana (referee) ; Pour, Jan (referee)
Disertační práce se zabývá analýzou moderních forem marketingové komunikace (internetová komunikace, virtuální kanceláře, call- centra) a vyhodnocuje možný vliv jejich využití na konkurenceschopnost malých a středně velkých českých podniků. Jsou řešeny i další souvislosti využití moderních forem marketingové komunikace v podnikové praxi (např. právní regulace a samoregulace marketingové komunikace v EU, personální a technické podmínky)a provedeno jejich srovnání v rámci ČR s ostatními státy EU.

National Repository of Grey Literature : 367 records found   beginprevious348 - 357next  jump to record:
See also: similar author names
41 KRÁL, Petr
13 Král, Pavel
2 Král, Pavel,
41 Král, Petr
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.