Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 367 záznamů.  začátekpředchozí348 - 357další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza podmínek pro stavební realizaci bikeparku na Jindřichohradecku
Zdeňková, Klára ; Král, Pavel (vedoucí práce)
Teoretická část vymezuje cyklistické disciplíny, především technické. Podává též informace o bikeparcích jak v ČR, tak v zahraničí a vymezuje hlavní podmínky stavby bikeparku. Praktická část analyzuje vybrané podmínky na Jindřichohradecko. Zabývá se reálností stavby, názory veřejnosti (zjištěné pomocí ankety), názory úřadů, určením vhodného místa pro stavbu, možnými zdroji financování atd. Výstupem práce je zpracovaný manžerský projekt výstavby bikeparku, který bude předán na MěÚ v Jindřichově Hradci.
Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci
Vondráková, Michaela Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Porovnat nákladovost zavedení léčivého přípravku na předpis a bez předpisu. Dále návrh marketingového mixu se zaměřením se na nástroje marketingové komunikace u léku na předpis. Práce bude provedena ve spolupráci s firmou Novartis, s.r.o.
Analýza pramenů zabývající se zážitkovou pedagogikou
Hypeš, Jaromír ; Král, Pavel (vedoucí práce)
Práce zkoumá prameny zabývající se zážitkovou pedagogikou. Je rozdělena do sedmi kapitol. První část přináší teoretický přehled o tom, co je zážitek a zkušenost. Pohledy autorů na termín zážitková pedagogika jsou uvedeny ve druhé části práce. Další kapitola je zaměřena na prozkoumání historických pramenů. V následujících částech je probrána didaktická teorie, zážitkové učení a organizace zabývající se zážitkovou pedagogikou. Využití této pedagogiky je obsahem poslední části. Především vztah k managementu je zde významný.
Vliv procesu transformace na změny v teritoriální struktuře zahraničního obchodu ČR v 90. letech
Rožánková, Lucia ; Kalínská, Emílie (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce hodnotí vliv procesu transformace na vývoj teritoriální struktury zahraničního obchodu České republiky v 90. letech. První část práce je věnována samotnému procesu transformace, jeho klíčovým prvkům. V druhé části práce je analyzován vývoj teritoriální struktury zahraničního obchodu v jednotlivých letech pod vlivem transformačních procesů. Základním rysem pro období 90. let je přechod od východních trhů (zejména zemí bývalého SSSR) k vyspělým tržním ekonomikám s dominancí zemí EU. V další části práce porovnává situaci v ČR s jinými tranzitivními ekonomikami, a to s Polskem, Maďarskem, Slovinskem a zejména Slovenskem. Poslední kapitola je věnována příkladu konkrétní společnosti, Iveco Czech Republic, a.s.
Zavádění systému managementu jakosti do výrobního podniku
Král, Pavel ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Bokota, Lubomír (oponent)
Práce se zabývá zavedením systému managemntu jaksoti do výrobního podniku. Pro podnik byl vybrán systém řízení kvality podle řady mezinárodních norem ISO 9000. Cílem práce je aplikace požadavků normy ISO 9001 do systému managementu společnosti, úspěšné zavedení systému managementu kvality a příprava společnosti na certifikaci s tím spojenou. Dalším cílem je posoudit výhody a nevýhody tohoto zavedení a sdělení doporučení do budoucí činnosti společnosti.
Možnosti využití outdoorového tréninku v podmínkách státní správy
Vojtíšek, Roman Bc. ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Postoje primárně vyjadřují vztah osobnosti k jejímu prostředí. Jsou tedy výrazně formovány probíhajícími sociálními procesy. Celková dynamika sociálního prostředí v moderní společnosti však klade vysoké nároky na jedince, který sám nemusí být schopen adekvátnímu přizpůsobení. Skupinové sociální výcviky pracují s jednici formou umělého vytvoření určitého miniaturizovaného modelu společnosti ve kterém pak probíhají reálné sociální procesy. Tyto procesy jsou následně podrobeny analýze a na principu zážitkové pedagogiky dále předkládány ke zpracování. Podmínkou je psychologicky bezpečné prostředí ve kterém účastníci přebírají odpovědnost za svůj vlastní rozvoj. Uvedeného principu lze využívat při rozvoji tzv. ?měkkých? schopností pracovníků organizace, přičemž tyto schopnosti jsou klíčovou podmínkou jejího dlouhodobého rozvoje.
Mezinárodní marketing sítě Bosch Car Service v České republice
Němcová, Eva ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou přechodu servisní sítě Bosch Car Service v České republice na franchisingový řetězec, analyzuje jednotlivé prvky franchisového balíku. Cílem práce je identifikovat hlavní problémové oblasti tohoto procesu a navrhnout možnosti jejich řešení. Významným nástrojem pro kladné přijetí této změny partnery je účinná komunikační strategie firmy Bosch, jejíž jednotlivé prvky práce rozebírá.
Mezinárodní marketingová strategie Internetové Knihy jízd
Smrček, Ondřej ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Práce popisuje analýzu trhu a tvorbu komplexní marketingové strategie pro novou internetovou aplikaci Internetová Kniha jízd. Podrobně je zde rozebrána příprava jednotlivých složek marketingového mixu, zejména cenové a komunikační politiky a obchodního modelu. Kromě českého trhu je zpracována i strategie pro espanzi na Slovensko.
Elektronický oběh účetních dokladů
Král, Petr ; Mejzlík, Ladislav (vedoucí práce) ; Hora, Michal (oponent)
Práce popisuje historický vývoj v oblasti správy dokumentů v prostředí podniku. V kontextu tohoto vývoje jsou představeny dnešní komplexní systémy pro elektronickou správu dokumentů a podnikového obsahu. Zvláštní pozornost je věnována vztahu těchto systémů k legislativě, zaměstnancům a finančně-ekonomickým otázkám spojeným s jejich provozem a pořízením.
Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem
Král, Petr ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Štensová, Antonia (oponent) ; Lošťáková, Hana (oponent) ; Pour, Jan (oponent)
Disertační práce se zabývá analýzou moderních forem marketingové komunikace (internetová komunikace, virtuální kanceláře, call- centra) a vyhodnocuje možný vliv jejich využití na konkurenceschopnost malých a středně velkých českých podniků. Jsou řešeny i další souvislosti využití moderních forem marketingové komunikace v podnikové praxi (např. právní regulace a samoregulace marketingové komunikace v EU, personální a technické podmínky)a provedeno jejich srovnání v rámci ČR s ostatními státy EU.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 367 záznamů.   začátekpředchozí348 - 357další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
41 KRÁL, Petr
13 Král, Pavel
2 Král, Pavel,
41 Král, Petr
41 Král, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.