| |
|
Návrh programu měření spokojenosti zákazníků
Macháčková, Radka ; Říhová, Lada (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků a budování vztahu firmy se zákazníkem. Cílem práce je aplikace získaných teoretických východisek do praktického měření spokojenosti zákazníků společnosti H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o. Součástí praktické části je také návrh na zkvalitnění poskytovaných služeb v souladu se zjištěnými výsledky měření spokojenosti zákazníků, které bylo provedeno.
|
|
Návrh marketingové strategie pro cestovní kancelář
Lašáková, Petra ; Hladíková, Kateřina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro cestovní kancelář, která by jí pomohla posílit tržní postavení, získat nové zákazníky a udržet ty stávající, jakožto i zvýšit tržní obrat. Marketingová strategie bude vycházet z podnikových cílů, které budou stanoveny na základě analýzy konkurence, vnitřního a vnějšího prostředí podniku a SWOT analýzy. Součástí navržené strategie bude určení způsobů, jak má být stanovených cílů dosaženo a finanční plán.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit společnosti REMBERRY s.r.o.
Malina, Radek ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti REMBERRY s.r.o. se zaměřením na expanzi na švédský trh. Tato společnost působí na trhu B2B v odvětví spojovacích materiálů a výkresových spojovacích prvků. Na základě teoretické části, která zpracovává základní poznatky dané problematiky, je následně zpracována analýza současného stavu. Tato zahrnuje zhodnocení vnějšího a vnitřního prostředí. Jako poslední část je pak uveden návrh řešení, jak danou situaci pojmout.
|
|
Marketingová strategie společnosti Motiv Press, s.r.o.
Smolík, Kamil ; Jelínková, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Motiv Press, s.r.o. První část práce zachycuje teoretická východiska získaná v průběhu studia na Fakultě podnikatelské. Druhá část práce se zaměřuje na komplexní analýzu současné situace společnosti. Na základě této analýzy je vypracovaná marketingová strategie, která obsahuje souhrn doporučení a návrhů, včetně jejich časového harmonogramu a ekonomického zhodnocení.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit pro ELEKTROSVIT SVATOBOŘICE, a. s.
Matvijenko, Artem ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce – Rozvoj obchodních aktivit společnosti ES – analyzuje současný stav vybraného podniku. Dále projednává o vlivech vnitřního a vnějšího okolí, které působí na rozvoj obchodních činností. Z analýzy vnitřního a vnějšího okolí jsou definovány příležitosti, hrozby a dále silné a slabé stránky. Na závěr je sestavena SWOT analýza. Z ní vyplývají návrhy rozvoje obchodních aktivit společnosti.
|
|
Návrh zavedení nového produktu na trh
Kovářová, Veronika ; Ing.Marianna Ďurašková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh zavedení nového produktu na trh“ je analýza uvedení nového typu kupónu Unišek + společnosti Le Cheque Dejeuner, s.r.o. na domácí trh. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části bude zpracována teoretická problematika, tj. jednotlivé metody, vymezení základních pojmů, podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu tzv. 4P, popis jednotlivých etap a s tím souvisejících analýzy. V praktické části bude charakterizována výše jmenovaná společnost, která zavádí produkt na trh, úspěšnost zavedení produktu a ověřena správnost stanovených hypotéz.
|
|
Marketingový plán pro eshop "ITprofirmy"
Knechtová, Petra ; Veselý, Milan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu pro nově vznikající elektronický obchod "ITProfirmy.cz". Práce se skládá ze čtyř částí. První z nich se zabývá vymezením problému a vytyčením základních cílů. Dále shrnuji teoretické podklady, ze kterých budu dále vycházet. Ve třetí části práce analyzuji současnou situaci v podniku a na závěr navrhuji marketingový plán. Předkládané řešení představuje konkrétní kroky potřebné pro úspěšné zavedení elektronického obchodu na trh včetně ekonomického zhodnocení navržených změn.
|
|
Marketingový plán pro firmu Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a.s.
Honza, Marek ; Kroupová, Michaela (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Záměrem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro společnost Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a. s. a následné zavedení marketingových strategií do řízení společnosti. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy marketingu a uvedeny předpoklady pro marketingové plánování. Další část popisuje společnost Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a. s. a analýzu její současné situace. Praktická část obsahuje vytvoření návrhu marketingového plánu pro podnik se zvolenými cíly.
|
|
Podnikatelský záměr založení pohybového studia
Šanderová, Hana ; Jelínek, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na založení pohybového studia. Výsledný podnikatelský záměr vychází z celkové analýzy trhu jak z hlediska potencionálních zákazníků, tak i stávající konkurence. Cílem této práce je posoudit reálnost podnikatelského záměru. V diplomové práci také zhodnotím rizika projektu.
|