Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingového mixu sportovního klubu MFK Nové Město nad Metují
Darebník, Radim ; Říha, David (vedoucí práce) ; Maur, Vilém (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový mix neziskové organizace MFK Nové Město nad Metují, amatérského fotbalového klubu, jehož hlavním cílem je nabídnout sportovní činnost mládeži. Analýza byla provedena na základě získání interních informací od vedení klubu a marketingového výzkumu realizovaného prostřednictvím papírového dotazníku. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická část vymezuje pojem marketingový mix a poukazuje na jeho specifika v oblasti neziskových organizací a sportu. V praktické části je nejprve představen fotbalový klub a popsán jeho stávající marketingový mix, posléze dochází k vyhodnocení marketingového výzkumu, na jehož základě jsou předloženy návrhy ke zlepšení.
The role and influence of non-verbal communication in personal selling
Rajnoha, Adam ; Říha, David (vedoucí práce)
Bakalárska práca pojednáva o vplyve a roly najstaršej časti našej komunikácie v oblasti osobného predaja. V teoretickej časti si na úvod kladieme za cieľ definovať pojem a význam neverbálnej komunikácie a jej jednotlivých častí na základe klasifikácie podľa komunikačného kanálu s vyústením do konkrétnych odporúčaní pre predajcu. V druhej podkapitole bližšie definujeme osobný predaj ako súčasť marketingu a komunikačného mixu s cieľom popísania procesu, ktorý osobný predaj tvorí a vyústením do teoretického objasnenia vplyvu neverbálnej komunikácie v tomto procese a osobnom predaji ako takom. Teoretická časť ďalej slúži ako východisko pre časť praktickú, ktorá do značnej miery dopĺňa jej závery. Praktická časť skúma na základe dotazníkového výskumu ovplyvnenie respondentov neverbálnymi signálmi z audiovizuálnych záznamov a podáva odpoveď na základnú otázku našej práce: "má neverbálna komunikácia vplyv v osobnom predaji?"
Extenze značky jako součást marketingové strategie projektu Tapi Tea
Balík, Lukáš ; Říha, David (vedoucí práce) ; Roll, Aleš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je objasnit problematiku extenze značky a navrhnout strategii pro konkrétní značku -- Tapi Tea, která chce využít extenzi jako jednu z konkurenčních výhod a možnost pro nové zacílení. V teoretické části se práce věnuje základním pojmům strategického řízení, brandingu a extenze značky. V praktické části je navržena strategie, která vychází z analýzy výzkumu provedeném na zástupcích rozšířené cílové skupiny.
Role marketingu v hudebním průmyslu se zaměřením na EDM a DJing
Hrnčíř, Petr ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na hudební průmysl se zaměřením na elektronickou taneční hudbu. V teoretické části jsou zpracovány základní pojmy vymezující marketingovou komunikaci. Následně je charakterizován vývoj elektronické taneční hudby od sedmdesátých let minulého století. Hlavním cílem práce je určit významné marketingové nástroje ve vymezené věkové skupině u potvrdit znalost této oblasti hudebního průmyslu. Praktická část se zaměřuje na výzkum popularity, určení cílové skupiny a také vyhodnocuje rozhovory se specialisty a umělci. Na základě získaných informací z dotazníkového šetření a rozhovorů je v poslední části práce navržena vlastní marketingová kampaň neznámého umělce.
Značka jako součást marketingové strategie na trhu mobilních telefonů
Cimbura, Zdeněk ; Říha, David (vedoucí práce) ; Ryneš, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je objasnit důležitost značky v marketingové strategii výrobců mobilních telefonů. Práce nejprve představuje čtyři základní oblasti marketingové strategie a jejich vliv na vnímání značky. Teoretická část je dále věnována konceptu hodnoty značky vycházející z pohledu zákazníka a procesu budování silné značky. Praktická část na úvod představuje současný trh mobilních telefonů a analyzuje marketingové strategie nejvýznamnějších výrobců mobilních telefonů na českém trhu. Na základě dotazníkového šetření doplněného o individuální hloubkové rozhovory autor odkrývá, jaký význam má značka mobilního telefonu pro generaci Y, která je pro účely této práce definována jako skupina mladých spotřebitelů narozených od roku 1984 do roku 1996. Na základě analýzy výsledků marketingového výzkumu autor doporučuje výrobcům mobilních telefonů marketingovou strategii vhodnou pro budování silné značky a získání loajality generace Y.
Setkání české a americké kultury v manažerské praxi
Bátorek, Miroslav Štefan ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Cílem diplomové práce je přinést ucelený a komplexní obraz české a americké kultury a to nejen v jejich interakci. Tento obraz bude základem pro poznání a pochopení obou kultur i jejich vzájemných odlišností. Zjištění kulturních specifik, jejich objasnění a vysvětlení jejich příčin je stěžejní náplní této práce. Hlavním předmětem zkoumání je pak především odkrytí kulturních rozdílů a s tím souvisejících kulturních střetů. Druhým cílem diplomové práce je právě sestavení přehledu možných kulturních střetů a závěrečné doporučení pro českou stranu, jak těmto kolizím předejít.
Event marketing a jeho specifika v automobilovem prumyslu
Vošta, Martin ; Říha, David (vedoucí práce) ; Przyczek, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá event marketingem a jeho specifiky v automobilovém průmyslu. Cílem práce je analyzovat event marketingové aktivity a zachytit jejich význam v komunikačním mixu konkrétní společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na složení komunikačního mixu a vymezení pojmu event marketing. Praktická část je zaměřena na charakteristiku společnosti Mercedes-Benz Česká republika s.r.o. a výzkum event marketingových aktivit této společnosti.
Analýza marketingového mixu společnosti PAUL na českém trhu z pohledu zaměstnanců
Vojta, Jan ; Říha, David (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce teoreticky popisuje především taktický nástroj marketingový mix a jeho 5P, dále pak marketingový výzkum, a to konkrétně dotazníkové šetření. V praktické části se zabývá analýzou marketingového mixu ve společnosti PAUL z pohledu zaměstnanců. Tedy analyzuje kroky a nástroje, které společnost využívá k tomu, aby vzbudila poptávku po jeho produktu (Product), ceně (Price), distribuci (Place), propagaci (Promotion) a lidech (People). V druhé polovině praktické části je využita metoda jednorázového dotazníkového šetření cílené na zaměstnance pekařství PAUL, zejména na to, jak vnímají a ztotožňují se s politikou a postavením marketingového mixu této společnosti. Výzkum je interpretován a v závěru práce je shrnutí prvků mixu této společnosti a návrh na jejich zlepšení.
Marketing research and usability analysis of "Nitra - Šindolka" land for company K CERO
Cerulík, Michal ; Říha, David (vedoucí práce) ; Lapunik, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje počáteční fázi developmentu nemovitostí. Konkrétně se jedná o fázi před-projektové přípravy projektu, z které věnuje pozornost její prvním dvou složkám. Jsou to záměr rozvoje nemovitosti a marketingový výzkum, které byli vykonané pro pozemek patřící firmě K CERO. Tento pozemek je situovaný v krajském městě Nitra, na Slovensku. V první části práce je vykonaná analýza prostředí firmy K CERO. Následně jsou zjištěny údaje použité v SWOT analýze, která umožnila strategické rozhodování při výběru záměru využití pozemku. Potom jsou jednotlivé projekty ohodnoceny z hlediska návratnosti a následně je vybraný ten, který se jeví jako výhodnější. Na závěr jsou doporučeny kroky, směřující k jeho realizaci.
Implementace značky Alpina na český trh s outdoor obuví
Rudel, Jakub ; Říha, David (vedoucí práce) ; Poucha, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat český trh s outdoor obuví. Bakalářská práce je zaměřena na srovnání vnímání loajality ke značce Alpina a vybraných konkurenčních značek vymezené skupiny spotřebitelů nakupující outdoorovou obuv. Společnost Alpina projevila zájem o vstup na český trh s portfoliem jejich produktů právě pro vysokohorskou turistiku, trekking a outdoor. V teoretické části je zmíněna problematika brand managementu a možné způsoby propagace jakékoliv značky na trhu. Pro vyhodnocení loajality a síly jednotlivých značek je zmíněna metoda BrandDynamics. Praktická část práce obnáší představení společnosti Alpina a její krátkou historii. Obsahuje rovněž konkrétní analýzu českého trhu se zhodnocením postavení a síly vybraných značek u spotřebitelů. Ze získaných dat jsou vypracovány záchytné body pro úspěšnou implementaci Alpiny do České republiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Riha, David
3 ŘÍHA, David Michal
2 Říha, Daniel
3 Říha, David Michal
3 Říha, Dušan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.