Název: Analýza marketingového mixu sportovního klubu MFK Nové Město nad Metují
Překlad názvu: The Analysis of Marketing Mix of Sport Club MFK Nové Město nad Metují
Autoři: Darebník, Radim ; Říha, David (vedoucí práce) ; Maur, Vilém (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingový mix; marketingový výzkum; nezisková organizace; sport; market research; Marketing mix; non-profit organization; sport

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44886

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194833


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet