Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 306 záznamů.  začátekpředchozí259 - 268dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv domácích a zahraničních ekonomických událostí na sledovanost českého televizního zpravodajství
Procházka, Jan ; Stroukal, Dominik (vedoucí práce) ; Tříska, Dušan (oponent)
Tato práce představuje výzkum televizní sledovanosti zpravodajských pořadů v České republice během let 2008 až 2013 s cílem zachytit možnou preferenci diváků po konkrétních oblastech ekonomických událostí, respektive informací. Pro potřeby ekonometrické analýzy časových řad je sestaven základní model, který je individuálně aplikován na celkem pěti časových řadách zpravodajských pořadů. Ekonometrické odhady naznačují, že klíčovými událostmi zvyšujícími sledovanost českých zpravodajských pořadů jsou nepokoje a demonstrace na území České republiky, a to s pozitivním efektem pro sledovanost ve výši až 4,1 %, či domácí katastrofické události, které zvyšují sledovanost až o 4,6 %. S negativním efektem až 2,4 % pro sledovanost televizního zpravodajství se projevily světové makroekonomické události.
Aktuální trendy v systému státní podpory úvěrového pojištění v České republice
Nakládal, Jiří ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce) ; Fárek, Jiří (oponent) ; Procházka, Jan (oponent)
Disertační práce nabízí komplexní analýzu trhu státem podporovaných vývozních úvěrů v České republice. Autor věnuje většinu práce problematice úvěrového pojištění, jelikož pojistný trh představuje klíčovou část systému. Analyzuje specifika portfolia místní pojišťovací vývozní úvěrové agentury a hledá nejefektivnější techniky a procedury snižující rizikovost daného portfolia tak, aby bylo možné dodržovat podmínku neztrátového hospodaření v dlouhém období, přičemž plně respektuje poslání agentury v podobě státní podpory českého vývozu. Zvláštní pozornost je věnována obchodní politice agentury, která čelí rizikům informační asymetrie, morálního hazardu a nepříznivého výběru. Autor zdůrazňuje rozdíly mezi státem podporovanými a komerčními pojistiteli, analyzuje evropskou legislativu bránící státním agenturám konkurovat komerčním úvěrovým pojistitelům a navrhuje efektivnější endogenní a samo-regulující systém. Část práce je věnována méně významné financující vývozní úvěrové agentuře v České republice, jež je dominantní hráčem na místním trhu podpořeného vývozního financování. Autor dokázal identifikovat téměř dvě desítky příčin této výjimečné pozice státní banky na daném trhu, která nemá ve vyspělém světě obdoby, a navrhuje systém zabezpečující komplementární roli agentury ke komerčním bankám. V závěru autor analyzuje celý systém státem podporovaných vývozních úvěrů, ve vzájemných souvislostech upozorňuje na jeho hlavní rizika a vyjadřuje obavy z potenciální kombinace negativních okolností ovlivňujících důležité prvky systému, které by mohly ohrozit jeho dlouhodobou stabilitu.
Informační strategie neziskové organizace
Procházka, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Basch, Robert (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření informační strategie pro neziskovou organizaci, která ji označí za přínosnou a ze získaných zkušeností určit teoretické poznatky, které nebyly zřejmé na počátku práce a které jsou dle autora práce zobecnitelné. Tvorba vzniku informační strategie je navržena speciálně pro prostředí nadace OSF a vychází z metodik MMDIS a COBIT a z rámce pro tvorbu informační strategie analytické společnosti Gartner. Pohled těchto přístupů na tvorbu informační strategie je zpracován v teoretické části, sběr vstupních informací pro tvorbu informační strategie v první polovině analytické části a samotná informační strategie v polovině druhé. Závěr se zabývá zpětnou vazbou nadace a jmenuje potenciálně zobecnitelné zjištění. Mimo těchto zjištění spočívá přínos práce v zapsání postupu reálné tvorby informační strategie v prostředí české nadace o velikosti malé firmy, včetně zpětné její vazby. Může tak být inspirativní pro jiné prakticky zaměřené práce nebo vstupem pro práce teoretické, zaměřené na informační technologie v českém neziskovém sektoru nebo na problematiku informačních strategií.
Politický marketing a Internet
Klyuchnikov, Alexander ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Cílem mojí práce je odhalit nové možnosti, výzvy a hrozby, které vyvstávají před politikou v souvislosti s rozvojem a rozšiřováním nových informačně komunikačních techologií. Role Internetu v moderní politické komunikaci na příkladu Ruska a Ameriky.
Modification of TiO2 electronic properties by means of chemical treatment (doping)
Zukalová, Markéta ; Lásková, Barbora ; Procházka, Jan ; Bastl, Zdeněk ; Havlíček, D. ; Kavan, Ladislav
The product of the reaction of nanofibrous anatase with ammonia in gas phase is nanofibrous cubic titanium oxynitride, c-TiO2N3. In contrary to the preparation of cubic titaniurn oxynitride from microcrystalline TiO2, requiring temperatures above 800°C, the conversion of nanofibrous TiO2 to TiO2N3 is completed at about 500°C due to its enhanced chemical reactivity. This conversion is fully reversible; the product of the back reaction is again nanofibrous Ti02. By the thermal treatment of nanofibrous anatase in H2 flow at 800°C for 2 hours the mixture of black disordered anatase, rutile and titanium suboxides was prepared. Evidently, particular phases can be synthesized simply by tuning the temperature of the treatment, which is a subject of the further research.
Kreativní účetnictví - motivy, nástroje, praxe
Procházka, Jan ; Zelenka, Vladimír (vedoucí práce) ; Zelenková, Marie (oponent)
Tato práce rozebírá motivy a nástroje, které management společností může používat pro úpravu účetnictví v mezích zákona, jejichž důsledkem je kreativní účetnictví. Pro jednotlivé možnosti jsou uvedeny příklady možného zaúčtování v praxi. V práci uvádíme možnosti kreativního účtování dle české účetní legislativy i IFRS, v některých případech je naznačen pohled na daný případ dle US GAAP. V práci jsou popsány důvody, které vedou management ke kreativnímu účetnictví, dále jsou zde rozebrány skupiny, které by měly na účetnictví dohlížet či mají vliv na tvorbu zákonů, které kreativní účetnictví omezují, či naopak podporují. V práci je rovněž popsán význam a vliv informací, způsoby jejich získávání a využití nejenom pro účely kreativního účetnictví. Práce dále rozebírá konsolidaci, kterou management může využít a mnohdy také využívá pro úpravu výkazů ke svému obrazu. Práci zakončuje kapitola věnovaná bankovnímu sektoru, kde je naznačeno, že řada bank na tom není zdaleka tak dobře, jak dokládají jejich výroční zprávy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 306 záznamů.   začátekpředchozí259 - 268dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
23 PROCHÁZKA, Jakub
96 PROCHÁZKA, Jan
13 PROCHÁZKA, Josef
6 Procházka, J.
23 Procházka, Jakub
2 Procházka, Jan,
19 Procházka, Jaroslav
46 Procházka, Jiří
3 Procházka, Jonáš
13 Procházka, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.